Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viittaa, joten sankariteot jäävät toisille. Ja tietenkään varattua ei voi lähestyä, vaan se aloite jää aina varatun vastuulle.
Niin sit jos molemmat on varattuja se on game over yleensä
Vierailija kirjoitti:
Käy ostamassa Lidlin parhaimmat Plarines ja nautiskellaan tänään yhtä aikaa.
Onks hyviä? Mä söin herkkuja kyllä jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Sun kans yhdessä me oltais voittamattomia. Meissä käy samat voimat , hitto mä voisin rakastaa sua. Me vastaan maailma, sankarinviitta lepattaen
Pano?
Onko tämä toteamus tapahtuneesta vai ehdotus tapahtuvaksi?
Ehdotus
Oot sä sama joka ehdotti noita Lidlin suklaakonvehteja? :D sanon joo vähintään kuumalle suutelulle jos vastaat oikein mun lempikarkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Sun kans yhdessä me oltais voittamattomia. Meissä käy samat voimat , hitto mä voisin rakastaa sua. Me vastaan maailma, sankarinviitta lepattaen
Pano?
Ehdotus
Oot sä sama joka ehdotti noita Lidlin suklaakonvehteja? :D sanon joo vähintään kuumalle suutelulle jos vastaat oikein mun lempikarkin.
En oo sama, mutta veikkaan suklaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Äh, syön suhsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Ehdotus
Vastaan taas sen Maraboun nougat patukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
Miksi sinä juokset pakoon? Valitsiko hän väärin? Ehkä homejuustoa? Vai ehkä pähkinäjäätelöä ja sinä ole pähkinäallergikko?
En juokse. Hän juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Siis tän piti olla Pralines eli ihan sika hyvät suklaat. Meillä on sama lähi Lidl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Ehdotus
En oo sama, mutta veikkaan suklaa ;)
Auts, väärin . En kyllä tiedä mitä olisin tehnyt jos olisit vastannut oikein. Koska silloin olisit HÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Ehdotus
Eih, nougata arvostan kyllä yli suklaan mutta ei ole mun ykkösherkku. Hän tietää ykkösherkun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Ehdotus
Eih, nougata arvostan kyllä yli suklaan mutta ei ole mun ykkösherkku. Hän tietää ykkösherku
Imeskeltävä ;)
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
Miksi sinä juokset pakoon? Valitsiko hän väärin? Ehkä homejuustoa? Vai ehkä pähkinäjäätelöä ja sinä ole pähkinäallergikko?
En juokse. Hän juoksee.
Miten niin?
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
En juokse. Hän juoksee.
Oletko sinä ahdistellut häntä jotenkin? Täällä oli aamupäivällä vähän ahdingosta kertovia runoja, jospa sinä olet niihin syyllinen? Siis kaivattusi ahdistukseen.
Lähentyminen kilpistyi, koska se oli harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Se perhosten määrä mahanpohjassa joka kerta uudelleen ja uudelleen.
Mulla noi perhoset on jo muuttuneet puhtaaksi peloksi
Onneksi saan tänäkin jouluna ostaa vain itselleni lahjoja. 👸
Harhaudun ajattelemaan, että S-nainen siellä kirjoittelee. Hän on sanonut lempikarkkinsa, mutta en enää muista. Muistan kyllä tilanteen, jossa hän sen kertoi. Istuttiin kahdestaan pöydässä. Minä join olutta, hän jotain muuta.
Ehdotus