Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Oli kiva viettää sun kans aikaa tänään , vielä kivempaa ois ollut hetki kahdestaan. Mut ens viikolla sit. Annoit mulle virtaa kuitenkin niinku aina
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kuvitella, että aina löytyy itseään miellyttävä ratkaisu. Joskus tilanne on oikeasti mahdoton. Ei auta kuin mennä eteenpäin.
Ihan turhaa kuvitella ja myydä tuota jonain totuuden siemenenä.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva viettää sun kans aikaa tänään , vielä kivempaa ois ollut hetki kahdestaan. Mut ens viikolla sit. Annoit mulle virtaa kuitenkin niinku aina
S>M?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Carol Lombardia muistuttavalle naiselle.
Kyllä hän mies Clark Gablea muistuttaa, siksikö häntä rakastan?
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S>M?
Sori ei osu! Miehelle menee
Vattu mie flippaan. Kaivattu et ikinä uskoisi minusta, kuinka sekaisin minut sait. Pääosin selviän hyvin, mutta sitten tulee näitä päiviä, jolloin täytät jokaisen soluni. Olenkohan edes terve. Tulisit mulle edes hetkeksi.
Mangusti kirjoitti:
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Etäällä olet ja etäällä pysyttelet. Siihen on tyytyminen.
Oletko koskaan miettinyt montako kertaa yritin lähentyä ja sinä torjuit minut? Onko sinusta kohtuullista odortaa lähentymistä ilman että itse teet jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että suhde ei syvene vaikka nähdään melkein joka päivä, tunteita on, ollaan menty pidemmällekin. Miksi kumpikaan ei ota sitä ratkaisevaa askelta syventää suhdetta?
Eikö kumpikaan? Vai olisiko niin, että olisin yrittänyt ilman vastakaikua?
Vierailija kirjoitti:
Pitkään olen odottanut, eikä asiat ole edenneet yhtään. Turha kai on enää sinua odottaa. Olet minulle tärkeä, mutta ehkä joku toinenkin voisi sitä olla. Raastaa se ajatus, että ehkä loukkaisin sinua menemällä eteenpäin. Tai ehkä olisit helpottunut, kun tilanne on mikä on.
Tämä selvä. Ei ollut miestä sanoa irl?
Pysyn etäällä, kuten sanoin. Itse asiassa menin jopa reippaasti kauemmaksi. Esi-isien mailta sua kaipaan. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
No he olivat pariskunta.. .. ..
Täällä sama tilanne!