Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saan tänäkin jouluna ostaa vain itselleni lahjoja. 👸
Turhaa kulutusmyönteisyyttä.
Höpö höpö, en koskaan ostele sellaista turhaa. 👸
Höpö höpö. Viherpesua.
Ei pidä paikkaansa. Olen neutraali. Elän omaa elämääni. 👸
Vierailija kirjoitti:
Aika päästää irti
Valitettavasti. Jonkinlainen väärinymmärrys molemmin puolin.
Päästän irti kaikesta, mikä ei liiku samaan suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Aika päästää irti
:( oot varmaan oikeassa. Olit mulle (tai olet edelleen) haaveuni, pelastusrengas. Tiedät mistä. Nauraen voin kertoo kaikesta mut ehkä sen naurun takaa tajuat, ehkä. Eikä mun pitäisi sulle tällaista manttelia asettaa, pelastusrengas voi olla raskas olla. Itse olen valintani tehnyt , sanoit
-22 poistin nrosi, mutta kirjoitin sen ylös vanhan laskun kulmaan. Tuolla se on paperikassissa menossa tietosuojajätteeseen. Olet tosin varmasti vaihtanut puhelinnumerosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kenelle olen asiasta kertonut ovat kummastelleet käytöstäsi ja sanoneet sinua typerykseksi. Minä olen se suurim typerys, lankesin narsistisesti omahyväiseen.
Oletko ajatellut, että jonkun mielestä narsisti voit olla sinä eikä hän?
Olen ajatellut. Ja arvasin odottaa tätäkin kysymystä.
Kummastuttaa tuo "kaikki kenelle olen asiasta kertonut". Onko hän puolestaan kertonut kenellekään omaa näkemystään asiasta? Tietääkö hän edes, mitä hänestä puhutaan?
Laine aalloksi aukee.
Joko kohta oot raukee?
Ja minä myös.
Minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Kävin p.as.c.alll.a.
Hienoa, upeeta. 👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Se perhosten määrä mahanpohjassa joka kerta uudelleen ja uudelleen.
Mulla noi perhoset on jo muuttuneet puhtaaksi peloksi
Kuulostaa hyvin stressaavalta. Mikä pelottaa, miksi? Haluatko tunteen pysyvän pelkona, tai oletko miettinyt mitä voisi tehdä asian muuttamiseksi?
Oon tottunut pelkäämään. Välttely tulee enemmän näkyväksi vasta myöhemmin uusien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Laine aalloksi aukee.
Joko kohta oot raukee?
Ja minä myös.
Minä myös.
Raukea oon
taas uskon kohtaloon.
Vierailija kirjoitti:
-22 poistin nrosi, mutta kirjoitin sen ylös vanhan laskun kulmaan. Tuolla se on paperikassissa menossa tietosuojajätteeseen. Olet tosin varmasti vaihtanut puhelinnumerosi.
En ole. En yleisesti muuta mitään, jos voin pitää asiat paikoillaan. Asioissa mukavaa on niiden muuttumattomuus, yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Aika päästää irti
Olet kyllä päästänyt irti jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän irti kaikesta, mikä ei liiku samaan suuntaan
Minä taas syön kaikkea, mikä ei liiku. (Sori, piti vaan laittaa)
Pitääpä tulla kaivatun eteen ja esittää patsasta. 🤔eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heittäny roskiin vielä sun kirjottamaa nyt jo epärelevanttia post it lappua 😅 heitän kyllä huomenna !
Mitäs lappu sano?
Lapussa oli pyyntö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En heittäny roskiin vielä sun kirjottamaa nyt jo epärelevanttia post it lappua 😅 heitän kyllä huomenna !
Mitäs lappu sano?
Lapussa oli pyyntö
Oliko se se mun laittama tuutko naimaan?
Minä istuin laiturilla alasti, katsoin ja sinua ajattelin. Kuun valo leikki veden pinnalla, kiemurteli, aaltoili, loi siltaa. Ei ollut kylmä, ei lämmin, oli onnellinen olla - siinä sinua ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lappu sano?
Lapussa oli pyyntö
Harmi ettei mulle.
Höpö höpö. Viherpesua.