Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäällä olet ja etäällä pysyttelet. Siihen on tyytyminen.
Oletko koskaan miettinyt montako kertaa yritin lähentyä ja sinä torjuit minut? Onko sinusta kohtuullista odortaa lähentymistä ilman että itse teet jotain.
En ole huomannut hänen lähentymisyrityksiään irl.
Mangusti kirjoitti:
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
Ei tartte juosta, kun kävellenkin pääsee. 😁
Kaikki kenelle olen asiasta kertonut ovat kummastelleet käytöstäsi ja sanoneet sinua typerykseksi. Minä olen se suurim typerys, lankesin narsistisesti omahyväiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä haluat.
Tietenkin.
Siihen luotan ja kerron itselleni että varmaan on kaikki siis kunnossa (eri).
Vierailija kirjoitti:
Varattua on turha lähestyä. Vankka mielipiteeni.
Oma valintasi. Moni muu lähestyy. On myös avoimia suhteita. Jos vain yksi riittää niin se on sun oma juttu.
Hassu <3
Sun kans yhdessä me oltais voittamattomia. Meissä käy samat voimat , hitto mä voisin rakastaa sua. Me vastaan maailma, sankarinviitta lepattaen
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Valintasi rekisreröity ja ymmärretty. Pakoon juoksemine, kuten aina ennenkin. Hyvin surullista 😪
Miksi sinä juokset pakoon? Valitsiko hän väärin? Ehkä homejuustoa? Vai ehkä pähkinäjäätelöä ja sinä ole pähkinäallergikko?
Vierailija kirjoitti:
Varattua on turha lähestyä. Vankka mielipiteeni.
Selvä. Tämä kortti jää siis katsomatta. Olisin sinun jos niin haluaisit, et halunnut. Perässäsi en aio enää juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäällä olet ja etäällä pysyttelet. Siihen on tyytyminen.
Oletko koskaan miettinyt montako kertaa yritin lähentyä ja sinä torjuit minut? Onko sinusta kohtuullista odortaa lähentymistä ilman että itse teet jotain.
En ole huomannut hänen lähentymisyrityksiään irl.
Ai, no häneltä ne eivät ole voineet jäädä huomaamatta. Vain sosiaalisesti todella kyvytön ei olisi huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Ei tartte juosta, kun kävellenkin pääsee. 😁
Niin nähtävästi. Ole hyvä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Sun kans yhdessä me oltais voittamattomia. Meissä käy samat voimat , hitto mä voisin rakastaa sua. Me vastaan maailma, sankarinviitta lepattaen
Mitä hassua mä nyt olen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Mitä hassua mä nyt olen tehnyt?
Oot vaan hassu
ja kyllähän sä mua aina nauratat ja tykkäät siitä
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Ei ole viittaa, joten sankariteot jäävät toisille. Ja tietenkään varattua ei voi lähestyä, vaan se aloite jää aina varatun vastuulle.
Käy ostamassa Lidlin parhaimmat Plarines ja nautiskellaan tänään yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy ostamassa Lidlin parhaimmat Plarines ja nautiskellaan tänään yhtä aikaa.
Kohta aukeaa Tampereen Tesomallekin Lidl. Tämä onkin mahtava uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Missä asennoissa rakastelimme viimeksi kun nähtiin?
Kysyn näin koska on ikävä.
Lähetyssaarnaaja tai sellainen versio siitä missä polvet koukussa sekä doggy style.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Pano?
Onko tämä toteamus tapahtuneesta vai ehdotus tapahtuvaksi?
Voisko peräti olla, ettei ollut sulle, kun toinen puhuu etäällä olemisesta ja sinä lähentymisyrityksistä? Sivusta