Miten häiritsevä "kolmas silmä" suljetaan?
Kommentit (17)
Koitapa vähän tarkentaa miten se sinua häiritsee. Tarkoitatko, että aistit asioita, mitä et halua tietää?
Puristat perseellä normaalisti, niin pysyy se kolmas silmä ummessa.
Maadoitat itsesi, päivittäin.
Keskityt valoon ja ajattelet, näet sen sulkeutuvan niin pieneksi kuin tahdot.
Chakralle voi myös pyytää vartijan.
Jeesus sulkee väärät yhteydet henkimaailmaan, kun tulee uskoon. Itse ei kyllä henkivalloista eroon pääse ja vääristä asioista, joille on avannut itsensä.
Itse olen jo avannut neljännen silmän. Vaati vuosien työn ja keskittymisen, mutta sain sen auki. Olen nyt yrittämässä saada avatuksi viidettä silmää, mutta luulen, että en pääse sille tasolle koskaan. Vain harvat ovat pystyneet avaamaan neljättäkään sulkematta ensin kolmannetta. Se on mahdollista, mutta suosittelen jonkin gurun opastusta sinulle.
Rukoilet Jeesusta ja lopetat new age -asiat.
Ulos, luontoon kävelylle.
Keskity maallisiin asioihin, fyysisiin.
Onko mahdollista, että se olisi avautunut väärään kohtaan kehoasi? Muistitko pyytää ennen avaamista, että se tulee kerralla oikeaan paikkaan, sulkeminen on todella vaikeaa, jos sijainti ei ole oikea. Ley-linjat vaikuttaa asiaan.
Kiitos vastauksista. Jeesus auttaa väliaikaisesti, mutta kolmas silmä aukeaa aina uudestaan. Liikaa synkroniteetteja arjessa ja jopa todellisuuden hajoamista.
Manifestoit itsellesi perssilmän, helppo homma syöt vain tarpeeksi papuja maitoliemessä
Näiden asioiden kanssa kun alkaa pelata, niin äkkiä löytää itsensä aivan ihme tilanteista joita ei voi hallita. Onko paluu entiseen, turvalliseen elämään enää mahdollista? Vain Jeesus on tie, totuus ja elämä, muistetaan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Näiden asioiden kanssa kun alkaa pelata, niin äkkiä löytää itsensä aivan ihme tilanteista joita ei voi hallita. Onko paluu entiseen, turvalliseen elämään enää mahdollista? Vain Jeesus on tie, totuus ja elämä, muistetaan tämä.
Huih! O_O Pidimme Kultaisen Saranan Avaimen veisuuhetkeä. Kun aukaisimme Saranaa, niin sieltä kiepsahti nannapatukka lattialle tavalla jolla nannapatukka ei ollut koskaan ennen kiepsahtanut. Pidimme sitä merkkinä tulevasta. Ihmettelimme, miten nannapatukka on edes voinut mennä Saranan sisään, koska kenelläkään meistä ei ollut pääsyä sinne, koska kukaan ei omistanut avainta. Mutta olen samaa mieltä, että paluu entiseen ei ollut enää mahdollista.
Ei, se ei ole todellista.