Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin. Kirjotan sulle ny sen että kontakti viestin
Toivottavaa onnea
Älä kirjoita perjantaina alkuyöstä. Kirjoita ihan päivällä se viesti, tai alkuillasta
Viestiä vaan! Kautta aikain on toista lähestetty pienen rohkaisun voimin. Pe ja la on iskuiltoja!
Mä en ainakaan edes vastaa mitään, jos tulee pe tai la viestiä joltakulta yöaikaan. Epätoivoisten vonkausöitä ne on, jos on oikeasti kiinnostunut niin pitää olla pokkaa lähestyä arvostavasti.
Sama homma. Minä en viinan hajuisia neitejä sänkyyni halua.
mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sängyssä peiton alla juomassa kahvia, syömässä taateleita maapähkinävoin kanssa ja katson Henkien kätkemää. Jos minulla olisi seuraa tässä, niin varmaan tehtäisiin tätä samaa sitten yhdessä. En syö varsinaista aamupalaa, mutta otan usein pari taatelia ja maapähkinävoita kahvin kanssa. Näitä ei kyllä tarvi kenenkään muun ottaa jos ei tykkää, mutta elokuvien suhteen olisi hyvä jos olisi jotain samaa makua. Ainakin yhdellä joka yrittää lähentyä on sama maku ja tykkää just tästäkin mitä nyt katson.
Nähty jo liian monta kertaa toi.
Minä katson usein samoja, siis en liian usein (viimeksi joskus tammikuussa edellisen kerran katsoin tän) mut säännöllisesti tietyt leffat.
Toi tyyppi josta kirjoitin on ainakin semmonen jolla on tosi paljon samoja tapoja kuin mulla, huom
Millaisia juttuja hän tekee? Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 11.
Mitä silloin tapahtui?
Yksi elämänrakkauksista lähti, muttei lopullisesti. Alkoi etäsuhde, joka lopulta päättyi raskaisiin kyyneliin kahden vuoden kuluttua.
Ikävöin sua. Et halua olla tekemisissä ja minä hajoan siihen. En ala vihaamaan syyllistä tähän tilanteeseen. Mun elämästä lähti elämänhalu.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sua. Et halua olla tekemisissä ja minä hajoan siihen. En ala vihaamaan syyllistä tähän tilanteeseen. Mun elämästä lähti elämänhalu.
Ketä sä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin. Kirjotan sulle ny sen että kontakti viestin
Toivottavaa onnea
Älä kirjoita perjantaina alkuyöstä. Kirjoita ihan päivällä se viesti, tai alkuillasta
Viestiä vaan! Kautta aikain on toista lähestetty pienen rohkaisun voimin. Pe ja la on iskuiltoja!
Mä en ainakaan edes vastaa mitään, jos tulee pe tai la viestiä joltakulta yöaikaan. Epätoivoisten vonkausöitä ne on, jos on oikeasti kiinnostunut niin pitää olla pokkaa lähestyä arvostavasti.
Sama homma. Minä en viinan hajuisia neitejä sänkyyni halua.
mieheltä
Siis joo, totta kai kulkee molempiin suuntiin nämä.
Ihastuneet ja kiinnostuneet ihmisethän eivät ylipäätään kommunikoi vastahankaisesti, vaan pyrkivät ikään kuin sulautumaan. Eli kun täällä kommentoidaan toisten tekstejä siihen tyyliin, että minä en ainakaan noin tekisi ja itse kyllä sitä ja tätä, niin siitäkin tietää henkilöiden olevan lähinnä viihdyttämässä itseään eikä kenelläkään ole mitään oletuksia siitä, että tässä nyt jonkun tutun tai jopa oman ihastuksen kanssa juteltaisiin.
Täällähän on tosi paljon tuollaista vastahankaista kommunikointia. Varmaan ihan ympäristöstä johtuen, tuskin livenä ihan niin.
Miksihän toi poistettiin? Kommunikoiko joku oikeasti tuolla tyylillä myös livenä ja omalle ihastukselle, vai mitä ihmettä? :D Ei kai nyt sentään?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet ja kiinnostuneet ihmisethän eivät ylipäätään kommunikoi vastahankaisesti, vaan pyrkivät ikään kuin sulautumaan. Eli kun täällä kommentoidaan toisten tekstejä siihen tyyliin, että minä en ainakaan noin tekisi ja itse kyllä sitä ja tätä, niin siitäkin tietää henkilöiden olevan lähinnä viihdyttämässä itseään eikä kenelläkään ole mitään oletuksia siitä, että tässä nyt jonkun tutun tai jopa oman ihastuksen kanssa juteltaisiin.
Täällähän on tosi paljon tuollaista vastahankaista kommunikointia. Varmaan ihan ympäristöstä johtuen, tuskin livenä ihan niin.
Miksihän toi poistettiin? Kommunikoiko joku oikeasti tuolla tyylillä myös livenä ja omalle ihastukselle, vai mitä ihmettä? :D Ei kai nyt sentään?
Siis eihän nyt kukaan tietenkään edes kuvittele kenenkään tuttunsa kanssa täällä keskustelevansa? Eihän se edes ole ketjun tarkoitus :D
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sua miettinyt.
Kuka?
Sinä tarjosit vain kanttarelleja, minä koko elämän.
Onko nyt hyvä olla? Et halunnut kasvaa, vaan palasit entiselle kiertoradallesi. Oliko kaikki valhetta, oletko narsisti?
Olin hyvä, paras sinulle. Et ymmärrä arvoani.
Kaipaan silti sua.
Kamulle hauskaa viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarjosit vain kanttarelleja, minä koko elämän.
Onko nyt hyvä olla? Et halunnut kasvaa, vaan palasit entiselle kiertoradallesi. Oliko kaikki valhetta, oletko narsisti?
Olin hyvä, paras sinulle. Et ymmärrä arvoani.
Kaipaan silti sua.
*kantarelleja
Sitä mietin, että olikohan ne jäähyväiset sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kaipaat?
En ketään. Kaipaan ihmisiä joihin voisi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon mä sua miettinyt.
Jos et voi olla irl niin älä mieti.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs taas yleistä. Mulla ollut lukuisia suhteita, jotka alkaneet nimenomaan toista hieman haastamalla. Se on osa soidinmenoja, kun mitellään älyllisesti.
Ihmiset edelleenkin on erilaisia. Miten täällä ei hyväksytä sitä.
Jos se olet sinä, rakas, niin olen pitkällä puiden reunustamalla käytävällä, jossa saatoin kerran nähdä loittonevan selkäsi.