Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan
Ai niinku "haluan tulla puristamaan sua perseestä" eikä vaikka "nähtäiskö joskus"?
Kutakuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan
Ai niinku "haluan tulla puristamaan sua perseestä" eikä vaikka "nähtäiskö joskus"?
Sopii! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olisiko? 😂😅
Kyllä ;)
Oispa mulla sun numero, voisin viestittää halustani tulla puristamaan sua perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.
En ymmärrä. Saa sanoa suoraan, parempi niin, sehän ei tarkoita, että mun täytyy olla samaa mieltä. Kun molemmat sanoo suoraan, tuleepa näkemykset ja näkemyserot selväksi, tai voi ymmärtää miksi toinen ajattelee tietyllä tavalla.
Yhden suoraan sanominen voi toiselle olla tölväisy, provokaatio tai sen voi kokea painostuksena. Ihannetilanteessa tietysti saa ja voi sanoa vapaasti.
Jos kovasti tupannut vuosien saatossa tölvimään eri suuntiin, kannattaa ehkä ensin katsoa peiliin ja miettiä, miten asiansa ilmaisee.
Tämä ongelma mulla on tasan yhden kanssa. Ei koskaan kasvokkain puhuessa kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olisiko? 😂😅
Kyllä ;)
Täytyy koittaa petrata sit, ei ole ehkä suurin vahvuuteni 😄 täsmällisyys ja selkeys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten ne epävarmuudet ja kaikenlainen teinimäinen noloilu voi vallata myös aikuisen ihmismielen. Siis en ymmärrä!
Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä. Sit jos ei enää vastaa niin alkaa kauhea epävarmuusralli, et no nyt mä varmaan olin typerä. Vaikka samalla tavalla se ihminen varmaan miettii, et ei se viitti laittaa enää mitään viestiä kun ne viestit muutenkin oli jo tarpeeksi tikusta asiaa väännettyjä :D
voi tää ihmiselo olla hankalaa välillä.
Älä tee siitä noin hankalaa!
Oliko muilla ongelmia, mitä pitää korjata? Olen hetken paikalla.
Kiitos ihana ongelmankorjaaja!
Vierailija kirjoitti:
Oispa mulla sun numero, voisin viestittää halustani tulla puristamaan sua perseestä.
Niinpä. En voi olla ajattelematta häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten ne epävarmuudet ja kaikenlainen teinimäinen noloilu voi vallata myös aikuisen ihmismielen. Siis en ymmärrä!
Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä. Sit jos ei enää vastaa niin alkaa kauhea epävarmuusralli, et no nyt mä varmaan olin typerä. Vaikka samalla tavalla se ihminen varmaan miettii, et ei se viitti laittaa enää mitään viestiä kun ne viestit muutenkin oli jo tarpeeksi tikusta asiaa väännettyjä :D
voi tää ihmiselo olla hankalaa välillä.
Älä tee siitä noin hankalaa!
Oliko muilla ongelmia, mitä pitää korjata? Olen hetken paikalla.
Et sä ole mikään problem solver joten älä yritä esiintyä sellaisena
En uskaltanut vastata sinulle myöntävästi, kun menneisyyden hullut peikot kalvavat vieläkin mieltäni moninaisissa yhteyksissä. Olet nainen, johon olisin halunnut tutustua.
Kyllä edelleen taitaa purra paremmin toi nähdäänkö joskus kuin puristeluhalukkuudesta ilmoittaminen, vaikka suoruus jollain tasolla voi olla kiihottavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on tullut uusia kaivattuja. Mauno, Sartsa ja M-nainen.
Saria ja kaiken maailman M-naisia on täällä kaivattu vuosikausia kylläkin jo, ootko uusi?
😮😎
Kollega olit upean naisellinen tänään ;) Erotuit joukosta!
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kiitos ja pusu!
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Nojuu pistin tänään korsetin ja tissit esille. Pomokin tykkäs.
Minäpä sanon suoraan: haluaisin enemmän ja pois ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä sanon suoraan: haluaisin enemmän ja pois ketjusta.
Ja seuraavaksi löydetään sulle rohkeutta sanoa suoraan kaivatullesi, että vietät aikaa ketjussa hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.
Onpa tarkkaa! Mihin vuodenaikaan olet syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.
Onpa tarkkaa! Mihin vuodenaikaan olet syntynyt?
Keväällähän minä.