Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
35501/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaa  jokaista  päivää  jonka  kanssasi  jaan

Miksi olette yhdessä? Erokin on vaihtoehto.

Vierailija
35502/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaat  jokaista  päivää  jonka  kanssani  jaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35503/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttunut mulle? 😥

Koko elämälle olen katkera, sinullekin.

Mistä ja miksi olet minulle katkera?

Ei sen kertomisesta ole mitään hyötyä, haittaa vain.

Älä sitten viitsi spämmätä noita turhia huomionhakuviestejä.

Lähetän terveisiä kaipaamalleni henkilölle.

Turhaan lähetät. Ei hän ole täällä niitä lukemassa.

Ei täällä ole kenenkään muunkaan kaivatut.

Vierailija
35504/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hyödyttää Rehellisyys jos toinen ei ymmärrä sanaakaan ei edes yritä

Vierailija
35505/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaa  jokaista  päivää  jonka  kanssasi  jaan

Onpa sulla soma kaivattu.

Vierailija
35506/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon asioita, joita ei kannata sanoa ääneen. Varon joitakuita ihmisiä, enkä kerro, mitä todellisuudessa ajattelen, koska heidän mielipiteensä ovat niin jyrkkiä ja yksiviivaisia. Erilaisille näkemyksille ei jää tilaa. Silloin on konfliktien välttämiseksi viisainta olla hiljaa.

Totta kai, mutta en ymmärrä miten läheinen ihmissuhde vois onnistua jos ihmiset ei ole aidosti sitä mitä on. Ei mulla ainakaan riittäisi energia esittää jotain vuosia.

Vierailija
35507/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa esiintyjälle terveisiä 

ei tarvitse esiintyä enää seurassani 

Vierailija
35508/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.

Vierailija
35509/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onni potkii kyllä mutta päähän.

- Suuri ajattelija

Oisko sitä karmaa varmaan.

Ajattelin suuresti sosiaalisessa mediassa mutta elämä alkoikin potkimaan päästä varpaisiin ja sitä se on sitten tehnytkin.

Tiedäkös tuota ellei joku kerro.

Fantastista päivää!

Vierailija
35510/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise huomenna, niin tyydytän sinut vihdoin. Liian pitkä aika viime kerrasta. 

Vierailija
35511/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, voisimpa joskus hellästi sivellä ja suudella sun kaikki herkät paikat läpi ja pitkään. uskon, et jossain vaihees onnaa. palan halusta kokeilla kepillä jäätä, kun joskus törmätään jossain. olet ja tulet aina olemaan mulle se ainoa ja oikea, tosi rakkaus ja sielunkumppani. rakkautta ja hyvää oloa sulle tähän viikkoon.

Vierailija
35512/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut avoin, suora ja rehellinen. Mitään hyvää siitä ei ole seurannut. Paitsi kerran ja yhden ihmisen kanssa. Pääsääntöisesti rehellisyys ei kannata. Vastedes sanon naisille vain sen, mitä ne haluavat kuulla ja kieroilen ja pelaan todelliset aikeeni, ajatukseni, pyrkimykseni ja tunteeni salaten niin kuin kaikki muutkin tekevät. Kukaan ei pidä totuuden puhujasta, kukaan ei ole valmis kohtaamaan toista ihmistä sellaisena kuin hän oikeasti on. Kaikki on vain teeskentelyä ja sosiaalista näytelmää.

Oletko sinäkin muuttanut Pohjanmaalta Etelä-Suomeen 😂 . Ovat täällä ihan mahdottomia kaikki -aina hymyillään ja ollaan niin siloteltuja, jos jokin on ai kun kiinnostavaa niin tarkoittaa lähinnä että häivy jo 😅 ja olen siis nainen.

En ole muuttanut Etelä-Suomeen. Enkä muuttaisi. Voin kyllä hyvin uskoa, että tuollaista siellä on.

Vierailija
35513/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.

En ymmärrä. Saa sanoa suoraan, parempi niin, sehän ei tarkoita, että mun täytyy olla samaa mieltä. Kun molemmat sanoo suoraan, tuleepa näkemykset ja näkemyserot selväksi, tai voi ymmärtää miksi toinen ajattelee tietyllä tavalla.

Yhden suoraan sanominen voi toiselle olla tölväisy, provokaatio tai sen voi kokea painostuksena. Ihannetilanteessa tietysti saa ja voi sanoa vapaasti.

No sitten pitää sanoa "loukkasit minua/provoiletko/koentuonpainostuksena", sillähän en asiat selviää. 

Vierailija
35514/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ne asiat

Vierailija
35515/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.

En ymmärrä. Saa sanoa suoraan, parempi niin, sehän ei tarkoita, että mun täytyy olla samaa mieltä. Kun molemmat sanoo suoraan, tuleepa näkemykset ja näkemyserot selväksi, tai voi ymmärtää miksi toinen ajattelee tietyllä tavalla.

Yhden suoraan sanominen voi toiselle olla tölväisy, provokaatio tai sen voi kokea painostuksena. Ihannetilanteessa tietysti saa ja voi sanoa vapaasti.

Jos kovasti tupannut vuosien saatossa tölvimään eri suuntiin, kannattaa ehkä ensin katsoa peiliin ja miettiä, miten asiansa ilmaisee.

Vierailija
35516/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurassa esiintyjälle terveisiä 

ei tarvitse esiintyä enää seurassani 

Sori, olen koittanut vältellä. Mut koitan viel enemmän jatkossa vältellä.

Vierailija
35517/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En heitä enää yhtään palloa sinulle. Se loppui nyt. Vähemmästäkin ymmärrän että olen ei-toivottu ihminen. Kiitos ja hyvästi.

Vierailija
35518/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.

Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.

Vierailija
35519/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan

Vierailija
35520/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan

Ai olisiko? 😂😅 

Ketju on lukittu.