Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vihaat jokaista päivää jonka kanssani jaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Koko elämälle olen katkera, sinullekin.
Mistä ja miksi olet minulle katkera?
Ei sen kertomisesta ole mitään hyötyä, haittaa vain.
Älä sitten viitsi spämmätä noita turhia huomionhakuviestejä.
Lähetän terveisiä kaipaamalleni henkilölle.
Turhaan lähetät. Ei hän ole täällä niitä lukemassa.
Ei täällä ole kenenkään muunkaan kaivatut.
mitä hyödyttää Rehellisyys jos toinen ei ymmärrä sanaakaan ei edes yritä
Vierailija kirjoitti:
Vihaa jokaista päivää jonka kanssasi jaan
Onpa sulla soma kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
On paljon asioita, joita ei kannata sanoa ääneen. Varon joitakuita ihmisiä, enkä kerro, mitä todellisuudessa ajattelen, koska heidän mielipiteensä ovat niin jyrkkiä ja yksiviivaisia. Erilaisille näkemyksille ei jää tilaa. Silloin on konfliktien välttämiseksi viisainta olla hiljaa.
Totta kai, mutta en ymmärrä miten läheinen ihmissuhde vois onnistua jos ihmiset ei ole aidosti sitä mitä on. Ei mulla ainakaan riittäisi energia esittää jotain vuosia.
Seurassa esiintyjälle terveisiä
ei tarvitse esiintyä enää seurassani
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
onni potkii kyllä mutta päähän.
- Suuri ajattelija
Oisko sitä karmaa varmaan.
Ajattelin suuresti sosiaalisessa mediassa mutta elämä alkoikin potkimaan päästä varpaisiin ja sitä se on sitten tehnytkin.
Tiedäkös tuota ellei joku kerro.
Fantastista päivää!
Käväise huomenna, niin tyydytän sinut vihdoin. Liian pitkä aika viime kerrasta.
nainen, voisimpa joskus hellästi sivellä ja suudella sun kaikki herkät paikat läpi ja pitkään. uskon, et jossain vaihees onnaa. palan halusta kokeilla kepillä jäätä, kun joskus törmätään jossain. olet ja tulet aina olemaan mulle se ainoa ja oikea, tosi rakkaus ja sielunkumppani. rakkautta ja hyvää oloa sulle tähän viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut avoin, suora ja rehellinen. Mitään hyvää siitä ei ole seurannut. Paitsi kerran ja yhden ihmisen kanssa. Pääsääntöisesti rehellisyys ei kannata. Vastedes sanon naisille vain sen, mitä ne haluavat kuulla ja kieroilen ja pelaan todelliset aikeeni, ajatukseni, pyrkimykseni ja tunteeni salaten niin kuin kaikki muutkin tekevät. Kukaan ei pidä totuuden puhujasta, kukaan ei ole valmis kohtaamaan toista ihmistä sellaisena kuin hän oikeasti on. Kaikki on vain teeskentelyä ja sosiaalista näytelmää.
Oletko sinäkin muuttanut Pohjanmaalta Etelä-Suomeen 😂 . Ovat täällä ihan mahdottomia kaikki -aina hymyillään ja ollaan niin siloteltuja, jos jokin on ai kun kiinnostavaa niin tarkoittaa lähinnä että häivy jo 😅 ja olen siis nainen.
En ole muuttanut Etelä-Suomeen. Enkä muuttaisi. Voin kyllä hyvin uskoa, että tuollaista siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.
En ymmärrä. Saa sanoa suoraan, parempi niin, sehän ei tarkoita, että mun täytyy olla samaa mieltä. Kun molemmat sanoo suoraan, tuleepa näkemykset ja näkemyserot selväksi, tai voi ymmärtää miksi toinen ajattelee tietyllä tavalla.
Yhden suoraan sanominen voi toiselle olla tölväisy, provokaatio tai sen voi kokea painostuksena. Ihannetilanteessa tietysti saa ja voi sanoa vapaasti.
No sitten pitää sanoa "loukkasit minua/provoiletko/koentuonpainostuksena", sillähän en asiat selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.
En ymmärrä. Saa sanoa suoraan, parempi niin, sehän ei tarkoita, että mun täytyy olla samaa mieltä. Kun molemmat sanoo suoraan, tuleepa näkemykset ja näkemyserot selväksi, tai voi ymmärtää miksi toinen ajattelee tietyllä tavalla.
Yhden suoraan sanominen voi toiselle olla tölväisy, provokaatio tai sen voi kokea painostuksena. Ihannetilanteessa tietysti saa ja voi sanoa vapaasti.
Jos kovasti tupannut vuosien saatossa tölvimään eri suuntiin, kannattaa ehkä ensin katsoa peiliin ja miettiä, miten asiansa ilmaisee.
Vierailija kirjoitti:
Seurassa esiintyjälle terveisiä
ei tarvitse esiintyä enää seurassani
Sori, olen koittanut vältellä. Mut koitan viel enemmän jatkossa vältellä.
En heitä enää yhtään palloa sinulle. Se loppui nyt. Vähemmästäkin ymmärrän että olen ei-toivottu ihminen. Kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.
Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan
Vierailija kirjoitti:
Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan
Ai olisiko? 😂😅
Miksi olette yhdessä? Erokin on vaihtoehto.