Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nyt kyllä vähän hiertää :(. Mutta, huomenna on päivä uus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö alusvaatteet istu kunnolla?
Kuka päättää siitä, ketkä saavat rakastaa toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kysymys on?
Vierailija kirjoitti:
Metsän tonttu ehkä.
Höpsö
käytkö seuraa mun tarinat niin teet mut onnelliseks
Vierailija kirjoitti:
Minä ja kaivattu olleen päätetty rakastaa toisiamme, vaikka kukaan muu ei ymmärtäisi tätä. Me ymmärretään toisiamme tässä asiassa, vai mitä kaivattu? Ei me olla tekemisissä, mutta silloin kun oltiin, kumpikin tiedettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja kaivattu olleen päätetty rakastaa toisiamme, vaikka kukaan muu ei ymmärtäisi tätä. Me ymmärretään toisiamme tässä asiassa, vai mitä kaivattu? Ei me olla tekemisissä, mutta silloin kun oltiin, kumpikin tiedettiin.
En minä siitä rakkaudesta niin välitä, jos ei tule lämpö ja kosketus mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.
Onpa tarkkaa! Mihin vuodenaikaan olet syntynyt?
Keväällähän minä.
Jopas, itse syksyllä. Mutta sen ilmeisesti tiesitkin!
Vierailija kirjoitti:
Just tän takia.
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten ne epävarmuudet ja kaikenlainen teinimäinen noloilu voi vallata myös aikuisen ihmismielen. Siis en ymmärrä!
Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä. Sit jos ei enää vastaa niin alkaa kauhea epävarmuusralli, et no nyt mä varmaan olin typerä. Vaikka samalla tavalla se ihminen varmaan miettii, et ei se viitti laittaa enää mitään viestiä kun ne viestit muutenkin oli jo tarpeeksi tikusta asiaa väännettyjä :D
voi tää ihmiselo olla hankalaa välillä.
Perustat kaiken sille, että toinen on laittanut sinulle viestiä ja tämä on sinulle selkeä todiste et hän ajattelee sinusta samoin?
Vierailija kirjoitti:
Käynyt tänään jo kahdesti paska.ll.la.
Yyym-ym!!! Huomionarvoinen seikka, jos kärsii toistuvista "tulostusongelmista".
Kattelin sun takamusta tänään kaupassa. Herkullinen ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes tiedä sun tarkkaa ikää. Olet varmaan joskus sen maininnut ehkä ylioppilaskirjoitusvuoden muodossa mutta ei kyllä ihan tarkkaa muistikuvaa ole. Tiedän kyllä että olet hieman vanhempi mutta väliäkös tuolla kun tunnut niin tutulta. Vähän kyllä nyt aloin pohtia, koetko tämän ikäeroasian sellaisena ettet itse tohdi ottaa yhteyttä.
Jos omisin tämän, mitä en tietenkään tee, sanoisin, että ikäeroa on 6,5 vuotta.
Onpa tarkkaa! Mihin vuodenaikaan olet syntynyt?
Keväällähän minä.
Jopas, itse syksyllä. Mutta sen ilmeisesti tiesitkin!
Juu. Ihan itse laittoi syntymäpäivänsä kerran yhteen WA-ryhmään, ja mieleenhän se jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten ne epävarmuudet ja kaikenlainen teinimäinen noloilu voi vallata myös aikuisen ihmismielen. Siis en ymmärrä!
Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä. Sit jos ei enää vastaa niin alkaa kauhea epävarmuusralli, et no nyt mä varmaan olin typerä. Vaikka samalla tavalla se ihminen varmaan miettii, et ei se viitti laittaa enää mitään viestiä kun ne viestit muutenkin oli jo tarpeeksi tikusta asiaa väännettyjä :D
Perustat kaiken sille, että toinen on laittanut sinulle viestiä ja tämä on sinulle selkeä todiste et hän ajattelee sinusta samoin?
No kyllä jos hän on myös sen sanonut, livenä ja viesteissä! Vaikka ei joka kerta sitä toitotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö
käytkö seuraa mun tarinat niin teet mut onnelliseks
Käyn, jos pyydät mut kaveriksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää miksi olet täällä? Väität vastaan ihmisille ja haluat luoda epäuskoa ja eripuraa. Oletko sinä se kat
Ei se ole mitään eripuran lietsomista, jos yrittää tuoda rationaalista ajattelua keskusteluun mukaan. Eri
Tunniste: sait minun sydämen syyskuisena perjantaina 10:46.
Liisa <3
MM