Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Höpsö
käytkö seuraa mun tarinat niin teet mut onnelliseks
Seuraan kaivatun tarinoita säännöllisesti. Niitä harvoja ihmisiä, joiden juttuja jaksaa lukea...
Et arvaa, kuin mukava olisi nähdä 💕 Miehelle.
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Kamala ikävä en tiedä miks
Koska oon ihana ja haluaisit syliin
Vierailija kirjoitti:
Olet sokea pisteeni.
Asia, jota et näe? 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö
käytkö seuraa mun tarinat niin teet mut onnelliseks
Käyn, jos pyydät mut kaveriksi :)
Kääk . Kävin 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vähän hiertää :(. Mutta, huomenna on päivä uus.
Just tän takia.
pahoillani sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tietää miksi olet täällä? Väität vastaan ihmisille ja haluat luoda epäuskoa ja eripuraa. Oletko sinä se kat
Ei se ole mitään eripuran lietsomista, jos yrittää tuoda rationaalista ajattelua keskusteluun mukaan. Eri
Kiitos Eri. On eri asia haluta luoda eripuraa kuin kysyä oleellinen kysymys perustuen tekstinpätkään, mikä luettavis on.
Mä uskon että te kaksi kyllä sopisitte yhteen. Pitäiskö teidän tavata ? Te varmaan väittelitte siitä rahastakin täällä. Tämä vilpittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vähän hiertää :(. Mutta, huomenna on päivä uus.
Just tän takia.
pahoillani sitten
Saa hiertää.
Veden kalvossa näet kasvosi,
lähimmäisessä näet sydämesi.
Sananlaskut 27:19
Vierailija kirjoitti:
Kaipausreseptorit aktivoituvat, kun ihminen alkaa haaveilla kaivatusta ja kuvittelee tämän pitävän hänestä. Nämä reseptorit käynnistävät tunneimpulsseja, jotka vahvistavat mielikuvia ja toiveita yhteydestä. Vaikka kaivattu henkilö ei ole läsnä, reseptorit pysyvät aktiivisina, luoden jatkuvaa haaveilua ja mielikuvitukseen pohjautuvaa kiintymystä. Hetkelliset "kaipausligandit", kuten unelmat tai fantasiat, stimuloivat reseptoreita, mutta täysi tyydytys jää saavuttamatta ilman todellista yhteyttä.
Ketä kaipaat?
Survo hullua huhmaressa,
survimella kivien seassa:
ei erkane hänestä hänen hulluutensa.
Sananlaskut 27:22
Tämä kaikille kaipaajille, joita rakkauden hullutus vaivaa!
ei oo runoilijan kehto ruusuista tehty
mutta ei se aito yhteys sen enempää takaa yhtikäs mitään täyttymystä
toisen kanssa kun voi olla saman katon alla tuntematta lopulta laisinkaan
kuka sä oot, mä en tunne sua
mitä enemmän tutustun sitä vähemmän haluan tuntea
Vierailija kirjoitti:
Kuka päättää siitä, ketkä saavat rakastaa toisiaan?
Yläkerran ukko
Vierailija kirjoitti:
ei oo runoilijan kehto ruusuista tehty
mutta ei se aito yhteys sen enempää takaa yhtikäs mitään täyttymystä
toisen kanssa kun voi olla saman katon alla tuntematta lopulta laisinkaan
kuka sä oot, mä en tunne sua
mitä enemmän tutustun sitä vähemmän haluan tuntea
Ei kai ihmistä tarvitse tuntea läpikotaisin? Riittää, että tykkää. Toki jos toinen tuntuu vain vieraalta, sitten ei ehkä vierellä ole oikea henkilö.
Ahaa nythän mä tajusin, ne on koittaneet hakata hulluuden ulos minusta...ilmankos on elämä ollut yhtä via dolorosaa. Ei se irtoa, ihan on pysyvä osa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Eri. On eri asia haluta luoda eripuraa kuin kysyä oleellinen kysymys perustuen tekstinpätkään, mikä luettavis on.
Mä uskon että te kaksi kyllä sopisitte yhteen. Pitäiskö teidän tavata ? Te varmaan väittelitte siitä rahastakin täällä. Tämä vilpittömästi!
Ihan vilpittömästi ilman mitään aukomista, en ole ikinä väitellyt täällä mistään. Ei ole aikaa sellaiseen. Ei jokainen eriävä mielipide tai kysymys ole hyökkäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten ne epävarmuudet ja kaikenlainen teinimäinen noloilu voi vallata myös aikuisen ihmismielen. Siis en ymmärrä!
Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä. Sit jos ei enää vastaa niin alkaa kauhea epävarmuusralli, et no nyt mä varmaan olin typerä. Vaikka samalla tavalla se ihminen varmaan miettii, et ei se viitti laittaa enää mitään viestiä kun ne viestit muutenkin oli jo tarpeeksi tikusta asiaa väännettyjä :D
voi tää ihmiselo olla hankalaa välillä.
Perustat kaiken sille, että toinen on laittanut sinulle viestiä ja tämä on sinulle selkeä todiste et hän ajattelee sinusta samoin?
Kyllä :)
Se oli kysymys. Tarkennus ei käynyt ilmi ensimmäises "Vaikka olisi selviä todisteita että toinen miettii sua. Esim laittaa viestiä." Tämä antoi kuvan et viesteistä voisi jotain päätellä. Mut en tullu jankkaan.