Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kuultaisko vielä tänään? Muuten jää harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa vielä nuori ja kaikki mahdollisuudet päästä elämässä vaikka mihin. Esimerkiksi saada onnellisen parisuhteen.
En missään nimessä ottaisi takaisin niitä epävarmuuden vuosia. On mahtavaa olla onnellinen ja onnekas keski-ikäinen, kun voi olla tyytyväinen saavutuksiinsa ja itseensä. Minulle jokainen ikä on hyvä ikä. Otetaan, mitä eteen tulee. Oma asenne vaikuttaa muuten aika moneen asiaan, myös siihen pariutumiseen.
Sulla noin, mulla ei. Siksi haluaisin mennä takaisin sinne, jolloin voisi vielä tehdä erilaisia valintoja. On helppo ottaa oma tilanne sellaisena kuin se on, kun se on hyvä.
Sama. Antaisin kaikki mitä omistan, jos voisin hypätä aikakoneella takaisin esim. lu
Kyllä on myöhäistä. Turhaan besserwisseröit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että kaikki eronneet miehet pariutuvat heti, mutta naisilla kestää pidempään (paitsi niillä naisilla, joilla oli porukkaa jonossa odottamassa jo suhteen aikana)?
Siksi että miehet ovat katsoneet uuden jo ennen eroaan.
Ja koska mies ottaa jonkun joka sattuu tulemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa jos viestin, pari laitan niin ilman tunnisteita. Väärä jätkä omii ne aina.
Jos et laita tunnisteita, tulee vääriä omimisia entistä enemmän. Sen sijaan kukaan väärä ei voi omia, jos laitat entistä paremmat tunnisteet.
Olisimpa yksin
sanonta kaksin aina kaunihimpi on kyl totaalista shaissea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa vielä nuori ja kaikki mahdollisuudet päästä elämässä vaikka mihin. Esimerkiksi saada onnellisen parisuhteen.
En missään nimessä ottaisi takaisin niitä epävarmuuden vuosia. On mahtavaa olla onnellinen ja onnekas keski-ikäinen, kun voi olla tyytyväinen saavutuksiinsa ja itseensä. Minulle jokainen ikä on hyvä ikä. Otetaan, mitä eteen tulee. Oma asenne vaikuttaa muuten aika moneen asiaan, myös siihen pariutumiseen.
Tuo nyt on ihan höpöä, että pariutuminen olisi kiinni omasta asenteesta. Noin sanovat vain ne, jotka ovat hyvännäköisiä ja joiden ei ole ikinä tarvinnut nähdä vaivaa parin saamisen eteen. Siinä ei kuule paljon asennoitumiset auta, jos on vastakkaisen sukupuolen edustajien mielestä niin ruma, ettei kukaan halua sinua."
Kovin vaatimatonta puhetta,taidat kuitenkin olla todella hyvännäköinen m tai n,vaikket itse siitä numeroa tee. Vaatimattomuus toisaalta kaunistaa.
"Olen todella komea" itse sanottuna ei oikein toimi Suomessa. Vastenmielistä on omakehu meille suomalaisille.Mutta jos 20 vuotta nuorempi on sinusta romanttisesti kiinnostunut,olet todennäköisesti ulkonäöllisestikin huomattavan upea hänen mielestään.
^voitko olla mun nallekarkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Koko elämälle olen katkera, sinullekin.
Mistä ja miksi olet minulle katkera?
Ei sen kertomisesta ole mitään hyötyä, haittaa vain.
Älä sitten viitsi spämmätä noita turhia huomionhakuviestejä.
Lähetän terveisiä kaipaamalleni henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa jos viestin, pari laitan niin ilman tunnisteita. Väärä jätkä omii ne aina.
Viesti suoraan hänelle. Täällä kirjotellaan anonyyminä eikä ketään ole edes tarkoitus tunnistaa, joten ihan nollaviestin pistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Kaipaat henkilöä jolle olet katkera?
Vierailija kirjoitti:
Ois virkistävää jos ihmiset sanois asioita suoremmin. Oon usein siinä tilanteessa, että joku ihminen perustelee jotain asiaa tietyllä asialla ja saman aikaisesti näen sen todellisen syyn taustalla. Miksei vaan sano sitä todellista syytä. Tai vaikka en tietäisi todellista syytä, näen ettei sitä kerrota ja jään arvailemaan. Vie energiaa valtavasti. Eikä nää ole aina edes mitään isoja juttuja.
Nyt kun näet sen todellisen syyn, niin kerrotko sen?
Vihaa jokaista päivää jonka kanssasi jaan
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmeen meriittinä sitä pidetään jos onnistuu saamaan itseään nuoremman. Huh tuota logiikkaa. Kieroutunut pitää mielen olla jos se noin toimii.
Jostain syystä monelle miehelle nuori tiukka p i l l u on jonkinlainen saavutus, josta on syytä olla ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmeen meriittinä sitä pidetään jos onnistuu saamaan itseään nuoremman. Huh tuota logiikkaa. Kieroutunut pitää mielen olla jos se noin toimii.
Jostain syystä monelle miehelle nuori tiukka p i l l u on jonkinlainen saavutus, josta on syytä olla ylpeä.
Ei värkki ole pakosti yhtään sen tiukempi. Heppoiset ja pinnalliset on miehillä pariutumisen perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Turhaan lähetät. Ei hän ole täällä niitä lukemassa.
Jos sanon asian suoraan, koet, että rajoitan vapauttasi. Siitä huolimatta saan tuntea ne tunteet, joita itse koen eli turhautumista ja katkeruuttakin (niiden myönteisten tunteiden lisäksi). Ääneen niitä ei saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Pointtina vaan, ihmissuhteissa ja kaikkien asioiden hoidossa menee vaan valtavasti hukkaan aikaa ja energiaa, koska ihmiset ei sano motiivejaan, todellisia ajatuksiaan suoraan.
Ei kaikki toimi noin. Ihmettelen sivusta kyllä monia jotka näyttää toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttunut mulle? 😥
Kaipaat henkilöä jolle olet katkera?
Kyllä. On hetkiä, joina koen katkeruutta(kin). Ei se silti kaipaustani poista vaan juontuu nimenomaan siitä, että kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihaa jokaista päivää jonka kanssasi jaan
Miksi jaat? Mikään pakko ei ole.