Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34921/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole suoraan sanomaan?

Minusta on suoraan sanomaan, kun tulisi edes kertomaan suoraan kasvotusten, eikä tekisi epäilyttäviä juttuja. Ja vaikka kuinka puolustat tätä stalkkeria, teette vain hallaa, koska nämä asiat ovat ihan tosia, eivätkä mitään kuvitelmia. 

En puolusta ketään. Jos suotta syytetään, on asia erikseen.

Vierailija
34922/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sinä olet se joka lähettää kaipausviestejä? Viisasta.

-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä. 

No nyt on epätoivoiset harhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34923/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole mitään halua pilkata ihmisiä

Sama. 

Vierailija
34924/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ei ole: lähetä terveisesi ahdistavalle vainoajalle/stalkkerille.

Vierailija
34925/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti sinä olet se joka lähettää kaipausviestejä? Viisasta.

-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä. 

No nyt on epätoivoiset harhat.

Toivottavasti osui ja upposi ja LOPETAT.

Vierailija
34926/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseessä?

-> nainen, joka kyttää naista. Tietää kyllä, että olen ihan hetero.

Kuulostaa aika oudolta tyypiltä.

Niin kuulostaa ap:kin. Valitettavasti tällaisia aitoja kuvitelmia on useilla ihmisillä, että mistä tietää kuka tuossa on hullu. 

Vierailija
34927/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne kuuluvat ketjuun kuin jatkuvat ohispohdinnat milloin Jeesuksesta, syömisistä, pskalla käynnistä tai seksiasennoista. 

Vierailija
34928/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
34929/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pilkkaa enää kukaan. En päästä ketään enää ikinä lähelle, en lähesty ketään. Ongelma on poistunut. 

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok. Pilkkaavat, stalkkaavat, toisista pskaa puhuvat vaan ignoreen. Jäljelle jää vain hyviä. Minuun pakkomielteisesti ihastunut tyyppi toivottavasti huomaa myös, että pskanen loppu pskanpuhujalle.

Näistä tulee aina mieleen, että onkohan suhun edes kukaan ihastunut, saati pakkomielteisesti... Sivusta

Harhaisia kuvitelmineen riittää. Eri

Ei tarvitse kuin lukea tätä ketjua tajutakseen, että jotkut ovat pakonomaisesti ihastuneita, eivätkä millään ymmärrä selviä merkkejä lopettaa. Turha väittää ettei

Ei kaikille ihmisille voi puhua kaikesta, koska heillä ei ole ymmärrystä joihinkin asioihin  eivätkä käsitä, että jotain esim. pakonomaista ihastusta voisi olla. Monesti ymmärtävät vasta, jos se osuu omalle kohdalle.

Vierailija
34930/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ne kuuluvat ketjuun kuin jatkuvat ohispohdinnat milloin Jeesuksesta, syömisistä, pskalla käynnistä tai seksiasennoista. 

So? Eivät silti kuulu, kuten eivät luettelemasikaan. Väärä ei oikeuta toista väärää jne.

Vierailija
34931/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseessä?

Niin kuulostaa ap:kin. Valitettavasti tällaisia aitoja kuvitelmia on useilla ihmisillä, että mistä tietää kuka tuossa on hullu. 

Olen älykäs ihminen, enkä lähde helpolla kuvittelemaan. Tämä on ihan totisinta totta, mitä jotkut joutuvat kohtaamaan. Ei kuvitelmaa vaan täyttä totta. Miten hankala se on uskoa? Ymmärrän, että tämän ketjun joukossa on paljon vastaavia hulluja stalkkereita ja epätoivoisten lahjojen antajia. Teille voi olla vaikea ymmärtää, että kaikki eivät niin sanotusti tanssi samaa tanssilajia. 

Vierailija
34932/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiasennot liittyy kyllä

Vierailija
34933/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sydämen kauniiseen hymykuvaasi reaktiona. Mitätön tunniste, mutta poimi jos haluat ja satut lukemaan.

Vierailija
34934/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille ihmisille voi puhua kaikesta, koska heillä ei ole ymmärrystä joihinkin asioihin  eivätkä käsitä, että jotain esim. pakonomaista ihastusta voisi olla. Monesti ymmärtävät vasta, jos se osuu omalle kohdalle.

-> Olihan täällä yksi, joka ymmärtää, mistä puhun. 👍🏻

Vierailija
34935/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseessä?

Olen älykäs ihminen, enkä lähde helpolla kuvittelemaan. Tämä on ihan totisinta totta, mitä jotkut joutuvat kohtaamaan. Ei kuvitelmaa vaan täyttä totta. Miten hankala se on uskoa? Ymmärrän, että tämän ketjun joukossa on paljon vastaavia hulluja stalkkereita ja epätoivoisten lahjojen antajia. Teille voi olla vaikea ymmärtää, että kaikki eivät niin sanotusti tanssi samaa tanssilajia. 

Tiedän kyllä älykkäiksi itseään kutsuvia totaalisekopäitä. He nimenomaan aina ensimmäisenä vakuuttavat älyään, joten vahva epäilys mutta jatketaas toisilla aiheilla.  

Vierailija
34936/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiasennot liittyy kyllä

Samaa mieltä. sivu

Vierailija
34937/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin sydämen kauniiseen hymykuvaasi reaktiona. Mitätön tunniste, mutta poimi jos haluat ja satut lukemaan.

Tuollainen ei vielä ole epätoivoista stalkkerointia. Aika normisettiä muutenkin laittaa sydämiä nykyään. Saatan työssäkin laittaa sydämiä ihmisille, joista hyvä fiilis. Enkä niillä tarkoita mitään muuta kuin ystävällisyyttä. On ero epätoivoisuudella ja ystävällisyydellä.

Vierailija
34938/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-> Olihan täällä yksi, joka ymmärtää, mistä puhun. 👍🏻

Kannattaa valita tarkoin se kenelle joitain asioita kerrot. Kerro vain sille keneen luotat ja on sun tukena, haukkumatta luulosairaaksi. 

On väärin, että ihmisen kokemusta, ahdistavaa ja stressaavaa, kyseenalaistetaan haukkuen vainoharhaiseksi. Todisteet varmasti stalkkauksesta löytyy.

Vierailija
34939/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wish you were here. 

Ihana sää täällä Kreikassa, vesikin yhä lämmintä. Hyppäsin veneestä aaltoihin. Ikävä sua.

Vierailija
34940/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä älykkäiksi itseään kutsuvia totaalisekopäitä. He nimenomaan aina ensimmäisenä vakuuttavat älyään, joten vahva epäilys mutta jatketaas toisilla aiheilla.

-> tähän vielä vastaan ja puolestani voidaan vaihtaa aihetta. Minulle on epätoivoista esim. kun tuodaan epätoivoisia lahjoja, vaikka meillä ei ole ollut mitään yhteistä jaettavaa. Kun kehutaan vaikkapa millainen olen töissä ja jatketaan lauseella *olen monesti miettinyt, että pääsisinpä minäkin sinun hoiteluusi*, kun yhtäkkiä aletaan pyöriä koti- ja työpaikan nurkilla, vaikka toisella ei niihin aikoihin ole mitään tekemistä niillä seuduilla, kun toinen yrittää toistuvasti aloittaa keskustelua kanssasi eri viestimien,  vaikka kerta toisensa jälkeen lopetat ne heti jne. Täytyy olla hieman yksinkertainen, jos toinen ei mihinkään vastaa  siten, että olisi kiinnostunut. Pitää ilmeisesti alkaa sanoa tällaisista merkeistä, että lopeta haahka tuo toimintasi ennen kuin soitan poliisin, kun ignooraus ei mene kalloon. 

Mutta minulle riittää aiheesta jauhaminen. Toivottavasti mietitte omalla kohdallanne, missä sopivan rajat menevät, jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta. 

Ketju on lukittu.