Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34881/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilosta itke en surusta itke, jos itken. Niin itken muuten vaan. 

Vierailija
34882/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ilosta itke en surusta itke, jos itken. Niin itken muuten vaan. 

Ole mulle vähän aikaa hän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34883/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnumero yleensä vaihtuu, jos vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
34884/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34885/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-naiselle halit. olet mielessä kokoajan.

Samoin, jos olet sellainen, jota en olekaan pitkiin aikoihin nähnyt. Pari epävarmaa havaintoa on ollut. 

Vierailija
34886/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut vihdoinkin. 

Vierailija
34887/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut vihdoinkin. 

Lopulta

Vierailija
34888/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pilkkaa enää kukaan. En päästä ketään enää ikinä lähelle, en lähesty ketään. Ongelma on poistunut. 

Vierailija
34889/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihana mies,

Olet taas ollut ajatuksissani. Kunpa saisin upota silmiisi, tuntea kätesi ihollani ja huulesi omillani.

Saisinpa kerran viettää kanssasi koko viikonlopun sängyssä. Noustaisiin vain pari kertaa välillä vähän ulkoilemaan ja ruokaa laittamaan ja sitten taas kadottaisiin toisiimme. 

<3

Vierailija
34890/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole mitään halua pilkata ihmisiä

Vierailija
34891/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta pilkkaat silti. 

Vierailija
34892/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pilkkaa enää kukaan. En päästä ketään enää ikinä lähelle, en lähesty ketään. Ongelma on poistunut. 

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok. Pilkkaavat, stalkkaavat, toisista pskaa puhuvat vaan ignoreen. Jäljelle jää vain hyviä. Minuun pakkomielteisesti ihastunut tyyppi toivottavasti huomaa myös, että pskanen loppu pskanpuhujalle.

Vierailija
34893/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok. Pilkkaavat, stalkkaavat, toisista pskaa puhuvat vaan ignoreen. Jäljelle jää vain hyviä. Minuun pakkomielteisesti ihastunut tyyppi toivottavasti huomaa myös, että pskanen loppu pskanpuhujalle.

Näistä tulee aina mieleen, että onkohan suhun edes kukaan ihastunut, saati pakkomielteisesti... Sivusta

Vierailija
34894/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pilkkaat silti. 

Miten niin? Anna esimerkki. 

Vierailija
34895/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pakkomielteisesti?

Vierailija
34896/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä tulee aina mieleen, että onkohan suhun edes kukaan ihastunut, saati pakkomielteisesti... Sivusta

Moni on ollut ihastunut, mutta vain yksi pakonomaisesti. Ja hän, joka on, ei sitä ymmärrä. Eikä ymmärrä selkeitä ignore-merkkejä, ei sitten millään. Eli on myös tyhmä. En ymmärrä, miten edes kuvittelee, että minunlaista saisi, vaikka en edes olisi varattu. Ei niinkuin mitään mahdollisuuksia. 

Vierailija
34897/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaisia kuvitelmineen riittää. Eri

Vierailija
34898/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla pakkomielteisesti?

Stalkkaus irl ja netissä, tunkee reviirille, tulee kyttäämään työpaikan lähelle jne. On siitä asti kun tavattiin, yrittänyt lähentyä, vaikka koskaan en ole osoittanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. On ilmeisen yksinäinen, ja minulla taas on useampi laaja kaveripiiri. Ymmärrän, että hänestä olisi mukava olla minun kanssa, niinkuin monesta muustakin, mutta en kaipaa yhtäkään reppanaa elämääni. 

Vierailija
34899/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaisia kuvitelmineen riittää. Eri

Ei tarvitse kuin lukea tätä ketjua tajutakseen, että jotkut ovat pakonomaisesti ihastuneita, eivätkä millään ymmärrä selviä merkkejä lopettaa. Turha väittää ettei näin olisi. Kun on. 

Vierailija
34900/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihana mies,

Olet taas ollut ajatuksissani. Kunpa saisin upota silmiisi, tuntea kätesi ihollani ja huulesi omillani.

Saisinpa kerran viettää kanssasi koko viikonlopun sängyssä. Noustaisiin vain pari kertaa välillä vähän ulkoilemaan ja ruokaa laittamaan ja sitten taas kadottaisiin toisiimme. 

<3

Kiva viesti. Ehkä on parempi ehdottaa jossain muualla tuota?

Ketju on lukittu.