Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille ihmisille voi puhua kaikesta, koska heillä ei ole ymmärrystä joihinkin asioihin eivätkä käsitä, että jotain esim. pakonomaista ihastusta voisi olla. Monesti ymmärtävät vasta, jos se osuu omalle kohdalle.
-> Olihan täällä yksi, joka ymmärtää, mistä puhun. 👍🏻
Kannattaa valita tarkoin se kenelle joitain asioita kerrot. Kerro vain sille keneen luotat ja on sun tukena, haukkumatta luulosairaaksi.
On väärin, että ihmisen kokemusta, ahdistavaa ja stressaavaa, kyseenalaistetaan haukkuen vainoharhaiseksi. Todisteet varmasti stalkkauksesta löytyy.
Et varmaan ole koskaan törmännyt ihmisiin, jotka kuvittelevat nämä ja paljon muuta. Sekin on hyvin stressaavaa.
Et varmaan ole koskaan törmännyt ihmisiin, jotka kuvittelevat nämä ja paljon muuta. Sekin on hyvin stressaavaa.
-> olen kyllä nähnyt monenlaisia luulosairaita ihmisiä, mutta stalkkaus ja epätoivoinen ihastuminen ovat eri juttu. Olen minäkin ollut erittäin epätoivoisesti ihastunut joskus, mutta en minä sentään tehnyt siitä numeroa. Se oli kaikki visusti salassa pääni sisällä.
Kaivattu ja pesue varmaan jo kentän laidalla<3
Kuka kertoi eilen olevansa marraskuu? Ketä kaipaat? Voitko sanoa jonkin tunnisteen?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä älykkäiksi itseään kutsuvia totaalisekopäitä. He nimenomaan aina ensimmäisenä vakuuttavat älyään, joten vahva epäilys mutta jatketaas toisilla aiheilla.
-> tähän vielä vastaan ja puolestani voidaan vaihtaa aihetta. Minulle on epätoivoista esim. kun tuodaan epätoivoisia lahjoja, vaikka meillä ei ole ollut mitään yhteistä jaettavaa. Kun kehutaan vaikkapa millainen olen töissä ja jatketaan lauseella *olen monesti miettinyt, että pääsisinpä minäkin sinun hoiteluusi*, kun yhtäkkiä aletaan pyöriä koti- ja työpaikan nurkilla, vaikka toisella ei niihin aikoihin ole mitään tekemistä niillä seuduilla, kun toinen yrittää toistuvasti aloittaa keskustelua kanssasi eri viestimien, vaikka kerta toisensa jälkeen lopetat ne heti jne. Täytyy olla hieman yksinkertainen, jos toinen ei mihinkään vastaa siten, että olisi kiinnostunut. Pitää ilmeisesti alkaa sanoa tällaisista merkeistä, että lopeta haahka tuo toiminta
Sun pitääkin ilmaista selkeästi ettet yhteyttä halua ja estää viestin tulo. Jo saadut viestit, lahjat ym. Todisteeksi, jos vielä nurkissa tuon jälkeen pyörii.
Tonille rentouttavaa viikkoa. 🥰
Et kaipaa etkä ole koskaan kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Kuka mitä häh?
Vierailija kirjoitti:
-> olen kyllä nähnyt monenlaisia luulosairaita ihmisiä, mutta stalkkaus ja epätoivoinen ihastuminen ovat eri juttu. Olen minäkin ollut erittäin epätoivoisesti ihastunut joskus, mutta en minä sentään tehnyt siitä numeroa. Se oli kaikki visusti salassa pääni sisällä.___
E-nainen, minä - E N ole kirjoittanut tätä, vaikka itseeni kohdist. vakav. stalkkaamisesta hlökoht. kokemusta omaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Heti kun täytän 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Kuka mitä häh?
Yks nainen harrastusten parista. Tekis mieli tutustua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Heti kun täytän 14 vuotta.
Mä en käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Kuka mitä häh?
Yks nainen harrastusten parista. Tekis mieli tutustua paremmin.
Mikä harrastus?
Harmi, jos kaivattuni koki minun stalkkaavan. 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille ihmisille voi puhua kaikesta, koska heillä ei ole ymmärrystä joihinkin asioihin eivätkä käsitä, että jotain esim. pakonomaista ihastusta voisi olla. Monesti ymmärtävät vasta, jos se osuu omalle kohdalle.
-> Olihan täällä yksi, joka ymmärtää, mistä puhun. 👍🏻
Kannattaa valita tarkoin se kenelle joitain asioita kerrot. Kerro vain sille keneen luotat ja on sun tukena, haukkumatta luulosairaaksi.
On väärin, että ihmisen kokemusta, ahdistavaa ja stressaavaa, kyseenalaistetaan haukkuen vainoharhaiseksi. Todisteet varmasti stalkkauksesta löytyy.
Helpottava tunne, kun joku edes tajuaa mistä puhun. <3 Mutta joo, menee ohisteluksi nämä viestini, joten voidaan lopettaa tähän.
____
Tämäkin kommentti..
muu kuin E - nainen.
-----
Vierailija kirjoitti:
m-naiselle halit. olet mielessä kokoajan.
Mihin, minkä ikäiselle ja minkä värisellä?
M nainen
Helpottava tunne, kun joku edes tajuaa mistä puhun. <3 Mutta joo, menee ohisteluksi nämä viestini, joten voidaan lopettaa tähän.