Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34901/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pilkkaa enää kukaan. En päästä ketään enää ikinä lähelle, en lähesty ketään. Ongelma on poistunut. 

Ongelma ei poistu, ihmiset poustuvat.

Sivusta.

Vierailija
34902/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34903/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pilkkaa enää kukaan. En päästä ketään enää ikinä lähelle, en lähesty ketään. Ongelma on poistunut. 

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok. Pilkkaavat, stalkkaavat, toisista pskaa puhuvat vaan ignoreen. Jäljelle jää vain hyviä. Minuun pakkomielteisesti ihastunut tyyppi toivottavasti huomaa myös, että pskanen loppu pskanpuhujalle.

Näistä tulee aina mieleen, että onkohan suhun edes kukaan ihastunut, saati pakkomielteisesti... Sivusta

Moni on ollut ihastunut, mutta vain yksi pakonomaisesti. Ja hän, joka on, ei sitä ymmärrä. Eikä ymmärrä selkeitä ignore-merkkejä, ei sitten millään. Eli on myös tyhmä. En ymmärrä, miten edes kuvittelee, että minunlaista saisi, vaikka en edes olisi varattu. Ei niinkuin mitää

Eiköhän sinusta ymmärrä nuo huonot puolet ihan kaikki ihmiset lopulta. Sitten voitkin miettiä omaa toimintaasi.

Vierailija
34904/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok. Pilkkaavat, stalkkaavat, toisista pskaa puhuvat vaan ignoreen. Jäljelle jää vain hyviä. Minuun pakkomielteisesti ihastunut tyyppi toivottavasti huomaa myös, että pskanen loppu pskanpuhujalle.

Millä tavalla pakkomielteisesti?

Stalkkaus irl ja netissä, tunkee reviirille, tulee kyttäämään työpaikan lähelle jne. On siitä asti kun tavattiin, yrittänyt lähentyä, vaikka koskaan en ole osoittanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. On ilmeisen yksinäinen, ja minulla taas on useampi laaja kaveripiiri. Ymmärrän, että hänestä olisi mukava olla minun kanssa, niinkuin monest

Omakehua ainakin riittää.

Vierailija
34905/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaus irl ja netissä, tunkee reviirille, tulee kyttäämään työpaikan lähelle jne. On siitä asti kun tavattiin, yrittänyt lähentyä, vaikka koskaan en ole osoittanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. On ilmeisen yksinäinen, ja minulla taas on useampi laaja kaveripiiri. Ymmärrän, että hänestä olisi mukava olla minun kanssa, niinkuin monest

Ja silti sinä olet se joka lähettää kaipausviestejä? Viisasta.

Vierailija
34906/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinusta ymmärrä nuo huonot puolet ihan kaikki ihmiset lopulta. Sitten voitkin miettiä omaa toimintaasi.

-> Niin hetkinen, miten minä olen siinä toiminut väärin, ettei kiinnosta joku stalkkeri? Ei sen toteaminen ketjussa tee minusta millään tavalla syyllistä. Sen sijaan ihminen, joka on luvattomasti tehnyt asioita, on todellakin se syyllinen. Te ette vaan ymmärrä, että ei teistä kaikki kiinnostu, vaikka kuinka yrittäisitte tunkea ihmisen elinpiiriin. Kaikki ihmiset nyt ei vain kiinnosta kaikkia. Se voi olla hankala sisäistää, mutta kannattaa yrittää.

Vierailija
34907/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehua ainakin riittää.

-> toivottavasti stalkkerille osui ja upposi, että vihdoin lopettaisi kuolaamisen. 

Vierailija
34908/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseessä?

Vierailija
34909/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä. 

Vierailija
34910/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyseessä?

-> nainen, joka kyttää naista. Tietää kyllä, että olen ihan hetero.

Vierailija
34911/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristaisin nyt kättäsi, jos olisit tullut

Vierailija
34912/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ole suoraan sanomaan?

Vierailija
34913/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-> Niin hetkinen, miten minä olen siinä toiminut väärin, ettei kiinnosta joku stalkkeri? Ei sen toteaminen ketjussa tee minusta millään tavalla syyllistä. Sen sijaan ihminen, joka on luvattomasti tehnyt asioita, on todellakin se syyllinen. Te ette vaan ymmärrä, että ei teistä kaikki kiinnostu, vaikka kuinka yrittäisitte tunkea ihmisen elinpiiriin. Kaikki ihmiset nyt ei vain kiinnosta kaikkia. Se voi olla hankala sisäistää, mutta kannattaa yrittää.

Käske lopettamaan äläkä kitise tästä enempää. 

Vierailija
34914/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole suoraan sanomaan?

Minusta on suoraan sanomaan, kun tulisi edes kertomaan suoraan kasvotusten, eikä tekisi epäilyttäviä juttuja. Ja vaikka kuinka puolustat tätä stalkkeria, teette vain hallaa, koska nämä asiat ovat ihan tosia, eivätkä mitään kuvitelmia. 

Vierailija
34915/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnumero yleensä vaihtuu, jos vaihtaa työpaikkaa.

Mulla on ollut sama numero teinistä eli 90-luvulta asti. Myös työnumerona eri yrityksissä. Olen aina vaihtanut numeron kunkin työnantajan nimiin ja ottanut lähtiessä mukaani.

Vierailija
34916/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä. 

Ei taida nämä viestit tätä sun stalkkeria tavoittaa.

Vierailija
34917/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset kaipaamalleni rakkaalle, ehkäpä näemme. Varmaan lenkin päällä.

Vierailija
34918/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida nämä viestit tätä sun stalkkeria tavoittaa.

Kenen viestit täällä ketään tavoittaisi? Nämä ovat minun terveisiä, lukee hän tai ei. Silti te kaikki lähettelee terveisiä, vaikka tuskin kaivattunne lukee.

Vierailija
34919/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kyseessä?

-> nainen, joka kyttää naista. Tietää kyllä, että olen ihan hetero.

Kuulostaa aika oudolta tyypiltä.

Vierailija
34920/55805 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaivattu mun lenkin päällä. Tai ympärillä.

Ketju on lukittu.