Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Heti kun täytän 14 vuotta.
Mä en käytä alkoholia.
Aikuiset taitaa kutsua useammin kahville, vaikka sitten on ihan sama mitä juo.
Vierailija kirjoitti:
Et kaipaa etkä ole koskaan kaivannutkaan.
En niin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
Oon jo Rollsissa purilaisella. Tämän jälkeen lähden johonkin jetsetväen kaljakuppilaan oluselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole koskaan törmännyt ihmisiin, jotka kuvittelevat nämä ja paljon muuta. Sekin on hyvin stressaavaa.
-> olen kyllä nähnyt monenlaisia luulosairaita ihmisiä, mutta stalkkaus ja epätoivoinen ihastuminen ovat eri juttu. Olen minäkin ollut erittäin epätoivoisesti ihastunut joskus, mutta en minä sentään tehnyt siitä numeroa. Se oli kaikki visusti salassa pääni sisällä.___
E-nainen, minä - E N ole kirjoittanut tätä, vaikka itseeni kohdist. vakav. stalkkaamisesta hlökoht. kokemusta omaan kyllä.
Ei liity E-nainen näihin stalkkausviesteihin mitenkään.
Ohitti äsken rekkari, jossa oli kaivatun nimi,
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se TON-1?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se TON-1?
No ei vaan S**-1** ;)
Onko nyt hyvä hetki näyttää muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole koskaan törmännyt ihmisiin, jotka kuvittelevat nämä ja paljon muuta. Sekin on hyvin stressaavaa.
-> olen kyllä nähnyt monenlaisia luulosairaita ihmisiä, mutta stalkkaus ja epätoivoinen ihastuminen ovat eri juttu. Olen minäkin ollut erittäin epätoivoisesti ihastunut joskus, mutta en minä sentään tehnyt siitä numeroa. Se oli kaikki visusti salassa pääni sisällä.___
E-nainen, minä - E N ole kirjoittanut tätä, vaikka itseeni kohdist. vakav. stalkkaamisesta hlökoht. kokemusta omaan kyllä.
Ei liity E-nainen näihin stalkkausviesteihin mitenkään.
____
____
Ei niin, ei liity.
Minulla E I julkisessa
kirjoittelussa millään
somealustoilla tämä aineisto.
____
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt hyvä hetki näyttää muna?
Jos oot puskassa, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Meni fiilis kaivata.
Tuntuuko olo stalkkerilta? Jos, niin varmasti hyvä jos fiilis hävis ja joku saa rauhan. Jos olet viaton etkä tunkeileva kaipaaja, älä suotta jonkun toisen kaivatun avautumisesta välitä.
Vierailija kirjoitti:
Meni fiilis kaivata.
Mihin se hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Lähetääks limsalle?
En juo limua. Enkä alkoholia.
Eilen luulin keskustelleeni sun kans, mutta tuskin keskustelin, koska sinähän olit varmasti eräässä tilaisuudessa. Järki lähtee, kun tämä on tällainen sekolandia.
Uskottava on, etten tule sinua koskaan tavoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni fiilis kaivata.
Tuntuuko olo stalkkerilta? Jos, niin varmasti hyvä jos fiilis hävis ja joku saa rauhan. Jos olet viaton etkä tunkeileva kaipaaja, älä suotta jonkun toisen kaivatun avautumisesta välitä.
Perättömiä syytöksiä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Uskottava on, etten tule sinua koskaan tavoittamaan.
Nn, nm, mn?
Munaviestit näytetään kaikille ja asialliset pidetään omana tietona. Tiedoksi tämä.
En ole. Terv. E - nainen