Millainen ihastuksenne on?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suomalainen, jämerä, tukeva, itsevarma, herkkä, vaalea, ja matalaääninen.
Tiedän tuollaisen miehen, mutta en ole ihastunut häneen.
Seksikäs mies. Hukun hänen silmiinsä, ne ovat kauneinta mitä olen pitkään aikaan katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs mies. Hukun hänen silmiinsä, ne ovat kauneinta mitä olen pitkään aikaan katsonut.
Tuota on näköjään liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Niistä silmistä tulee addiktio, eikö? Ap
Kil tti, jämäkkä, hieman ujo, ystävällinen, hyvin komea. Ainakin joskus tunsi myös samoin minua kohtaan, mutta emme ole nähneet vuosiin. Näin hänet sitten kauppakeskuksessa ja pari viikkoa oli pää aivan pyörryksissä ja tuli uniinkin joka yö.
Mustaksi värjätyt hiukset, peitääkseen harmaat ohimonsa. Isot ruskeat silmät,hyvä tuoksu ja mielyttävä ääni.Parhaimilaan kun ei ole kerkinnyt aja partaa,tumma sänki.Hän aja työkseen Linja -autoa.
50-vuotias komea vaalea suomalaisen näköinen miesjuristi. Oi oi.
En muista enää kunnolla. Hellunen kuitenkin. Söpö <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana nuori tyttö
Millainen hän on?
Lähes täydellinen. Ainut vika hänessä on se, että on minun käytettävissäni vain 7-23 välisenä aikana.
Aktiivinen, ahkera, monessa mukana vastuunkantajana, tietää kaikesta kaiken, järkevä, asiallinen, huumorintajuinen, osaa katsoa asioita laajasti myös toisten näkökulmasta, hyvähermoinen, reipas ja rohkea, optimistinen, hyväntuulinen, ei turhasta hötkyilijä eikä menetä helposti henkistä tasapainoaan. On kyllä myös hyvännäköinen, paljon liikkeellä olleen oloinen. Siis ihana. Olisinpä minäkin noilla ominaisuuksilla varustettu. Olen saattanut yrittää ottaa oppia. Onnistumisesta tiedä.
Suomalainen, huomioonottava, ristiverinen, iloinen, rauhallinen metsämies.
Pitkä, vaalea, siniset silmät, tuoksuu hyvälle ( ei hajusteelle vaan hänen oma tuoksunsa), ystävällinen ja huolehtivainen.
Vierailija kirjoitti:
Lähes täydellinen. Ainut vika hänessä on se, että on minun käytettävissäni vain 7-23 välisenä aikana.
Kassatsirbula?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nuori tyttö
Millainen hän on?
Ihana ja nuori, ja tyttö
Karismaattinen, voimakas, loistava esiintyjä ja samalla ihmisläheinen tyyppi eli ainakin kahdessa suhteessa kuten minä, riittääks se (lähempään tutustumiseen)?
Ystävällinen ja eläinrakas, omaa mahtavan äänen
Tomaatti ja tabasco samassa paketissa
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hyvin suomalainen, jämerä, tukeva, itsevarma, herkkä, vaalea, ja matalaääninen.