Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kyvyttömyydessä kommunikoida voi olla muitakin tulokulmia.
Millaisia?
Kyvyttömyys kommunikoida = ette vaan sovi toisille.
Varakaskin ihminen voi olla onneton.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Minun ihannenaiseni on lähempänä yksisarvista, kuin naista, joten tuhlaan aikana milloin missäkin ja toivon joskus kohtaavani sen yhden.
Vierailija kirjoitti:
Oletko reissussa?
Pian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän vaikeaa kuvitella, että jollain matalapalkka-alalla työtä tekevällä vuokra- asujalla olisi jotain yhteistä westendiläisen korkea-asemaisen miljonäärin kanssa.
Yhteistä tulee olemaan se hoitopaikan sänky jossa vaippoja vaihdetaan.Siellä ei herrat erotu rahvaasta.
Herrat on kyllä ihan omissa hoitokodeissaan.
Ei ole, kun ei ole paikkoja. Eikä ole ollut ennenkään. Samassa huoneessa oli hitsari ja kaupungin eliittiä.Tulivat muuten hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rikkaan sairastumista ja kuolemaa aina niin pahoitellaan ja sanotaan "voivoi ei se saa rahojaan mukaan hautaan"? Sairastuu ja kuolee ne köyhätkin ja usein vielä sairastavat enemmän ja kuolevat nuorempina kuin rikkaat.
Kukahan sitä pahoitellut? Ei kukaan koskaan?
Mietin, että jos olet elänyt kontrolloivassa ympäristössä ja kärsinyt siitä, niin miksi itse haluat "olla oikeassa" tai sanoa päätöksissä viimeisen sanan?
Onnellisuustutkijat ovat päätyneet tulokseen, että tietyn määrän jälkeen raha ei enää lisää onnellisuutta.
Mm.Maslow'n tarvehierakia osoittaa, että konkreettisempien tarpeiden on tyydytyttävä jotta voi tavoitella ja saavuttaa korkeammalla hierarkiassa olevia tarpeita.
" Kato mulla on/ kolminaisuus kuolematon
Sähkökitara, hyvää tahtoa ja kavereita "
- Kolmas Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.
Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan
Tarpeisiini lukeutuu ihminen, jota voin rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni ja tekee sen takaisin. Kaikki muu on sitten sitä sellaista intohimoa, on sekin jotain mutta ei nyt just tähän pulaan riittävästi.
Aivan mahtavaa kuulla, että haluat rakastaa ja se on se ykkösasia, jota huomaat tarvitsevasi, molemminpuolisesti tietenkin 👍🏻 T. All you need is love
Vierailija kirjoitti:
Oletko reissussa?
Ensi viikolla pari yötä.
Vierailija kirjoitti:
Varakaskin ihminen voi olla onneton.
Sitähän kaikki aina juuri hokee, vaikka köyhä on sitä vielä todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Mikä hitto siinäkin on, että ihmisiä kutsutaan leikkikaluiksi?
Mä en viitsisi pelleillä kenenkään tunteilla, mua on satutettu sen verran, että en halua kenenkään tuntevan mitä itse tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän vaikeaa kuvitella, että jollain matalapalkka-alalla työtä tekevällä vuokra- asujalla olisi jotain yhteistä westendiläisen korkea-asemaisen miljonäärin kanssa.
Yhteistä tulee olemaan se hoitopaikan sänky jossa vaippoja vaihdetaan.Siellä ei herrat erotu rahvaasta.
Herrat on kyllä ihan omissa hoitokodeissaan.
Ei ole, kun ei ole paikkoja. Eikä ole ollut ennenkään. Samassa huoneessa oli hitsari ja kaupungin eliittiä.Tulivat muuten hyvin toimeen.
Heillä on yksityiset hoivakotinsa jonne muilla ei ole asiaa tai hoito tapahtuu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kauneimmista balladeista.
Kertoo jostain minkä moni meistä ymmärtää.
Jos ei tunne hyvin varakkaita ihmisiä, ei voi tietää, että suurin osa heistäkin on hyvin tavallisia ihmisiä kotioloissaan eikä kaikki harrastuksetkaan ole kovin kummoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos olet elänyt kontrolloivassa ympäristössä ja kärsinyt siitä, niin miksi itse haluat "olla oikeassa" tai sanoa päätöksissä viimeisen sanan?
Loogista, haluaa itse kontrolloida, ei olla muiden kontrolloitavissa.
Missä?