Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla on varaa parempaan, monipuolisempaan, terveellisempään ruokaan, varaa terveellisempään asuntoon, varaa parempaan sänkyyn, missä nukkua hyvin laadukkaissa petivaatteissa raikkaassa ilmassa, varaa monipuolisempiin harrastuksiin, mitkä tukevat psyykkistä ja fyysistä terveyttä, varaa sosiaaliseen kanssakäymiseen, sinne Westendin taloon kun on mukava kutsua tuttuja ja sukulaisia kyläilemään, rupuneukkukuutioon ei huvita pyytää ketään käymään, vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä ulos syömään läheisten kesken, matkoillakin on varaa käydä virkistymässä ja viikonloppuisin kerätä voimia huvilalla luonnon keskellä.
Mulla on ihan keskituloisena kaikki tuo. Paitsi mihinkään westendin peräkylään mua ei keskustasta mikään saisi muuttamaan, mutta muuten. Ei noihin rikkauksia tarvita, ihan perustoimeentulo riittää.
Voi hyvä ihminen, sinä olet rikas, mutta et taida ymmärtää sitä. Elät siellä omassa kuplassasi ja kuvittelet olevasi tavis.
Ihminen, sukupuolestaan riippumatta, nukkuu parempaa unta toisen kanssa.
Täällä taas kaikki romantiikka kuihtuu kun väitellään vaan rahasta. Minne se toka blondi katosi ? ;P
Ei taida hiki rahoittaa.😄 Tai no. Jos hikoilee töitä tehdessään niin siinä mielessä.
Hyvätuoksuisen miehen hikikään ei haittaa. En tosin muista miltä hän tuoksuu, ei ole lupaa haistella.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreeninen yhteiskunta: yhtäältä ihaillaan ja arvostetaan taloudellista menestystä ja sen merkkejä ja toisaalta kaikki ylimääräinen kulutus halutaan kieltää.
Jos ei itsellä ole, ei saa muillakaan olla, mutta nämä "standardit" lentävät ulos ikkunasta sillä hetkellä, jos itse saavutetaan taloudellinen menestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla on varaa parempaan, monipuolisempaan, terveellisempään ruokaan, varaa terveellisempään asuntoon, varaa parempaan sänkyyn, missä nukkua hyvin laadukkaissa petivaatteissa raikkaassa ilmassa, varaa monipuolisempiin harrastuksiin, mitkä tukevat psyykkistä ja fyysistä terveyttä, varaa sosiaaliseen kanssakäymiseen, sinne Westendin taloon kun on mukava kutsua tuttuja ja sukulaisia kyläilemään, rupuneukkukuutioon ei huvita pyytää ketään käymään, vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä ulos syömään läheisten kesken, matkoillakin on varaa käydä virkistymässä ja viikonloppuisin kerätä voimia huvilalla luonnon keskellä.
Mulla on ihan keskituloisena kaikki tuo. Paitsi mihinkään westendin peräkylään mua ei keskustasta mikään saisi muuttamaan, mutta muuten. Ei noihin rikkauksia tarvita, ihan perustoimeentulo riittää.<
Voi hyvä ihminen, sinä olet rikas, mutta et taida ymmärtää sitä. Elät siellä omassa kuplassasi ja kuvittelet olevasi tavis.
Ei se mistään mun kuvitelmista kyllä ole kiinni, ihan tilastotieteellinen fakta. Olen keskituloinen. Rikas on musta yhtä kaukana kuin köyhä.
Ja siis näille rahasta väittelijöille : uskotteko että kaivattunne tykkäisi tästä piirteestä teissä? Siis onko hän samantyyppinen ihminen.. mulla vaan nousee niin karvat pystyyn kaikesta puolin ja toisin mustavalkoisesta jankkaamisesta, että ihan vilpittömästi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki. Esimerkiksi mun isovanhemmat nukkui aina erikseen, koska mummo oli niin herkkäuninen ettei kestänyt risahdustakaan.
Hienhajussakin on joku raja, missä se muuttuu miellyttävästä sietämättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki kumppanit on kuorsanneet. En ole siis samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida hiki rahoittaa.😄 Tai no. Jos hikoilee töitä tehdessään niin siinä mielessä.
Tyypillistä mamman ajattelua. Mies pitää saada töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Maisa sai avioeronsa? Voisin hänen kanssaan viettää yön jos toisenkin.
Kiitos kun aina muistutatte, miksi ei kannata jaksaa miesten perään vinkua.
Ei me miehet mitään vinkulelulla tehdäkään. Halutaan nainen, joka kantaa itsensä, kuten naisen pitää.
Aivan, kuten just vaikka Maisuli.
En tiedä Maisasta, en tunne ihmistä, etkä varmaan tunne sinäkään?
Miksi rikas ei halunnut multaa päälleen?
- Koska hän halusi setelit kun muuten ei pystynyt viemään rahoja hautaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen tosissani ettei aika ole se joka tämän meidän väliltä poistaa.
Vaan mikä?
Kyvyttömyytemme kommunikoida toisillemme.
Olis se jos tyssäis siihen, että toinen puristaa väärin hammastahnatuubia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis näille rahasta väittelijöille : uskotteko että kaivattunne tykkäisi tästä piirteestä teissä? Siis onko hän samantyyppinen ihminen.. mulla vaan nousee niin karvat pystyyn kaikesta puolin ja toisin mustavalkoisesta jankkaamisesta, että ihan vilpittömästi kysyn.
Jos hän ei ole tyhmä, tajuaa kyllä. Ongelma vain sinun kaltaisilla. Miksei rahasta voisi puhua neutraalisti.
Ookoo. Missasit pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus:
Kaikki nämä "mikä on kaivattusi lempi xyz?" yms. ja useimmat gallupit ovat siltä yhdeltä ja samalta, ketjun "en kaipaa ketään mutta olen täällä 24/7" -postaajaltaEivät ole, koska minäkin olen tehnyt gallupeja aikani kuluksi. Vähemmän kuitenkin kuin joku/jotkut muut.
Minä (femboy) usein galluppia myös tehnyt.
Kun ei ole mitään kokemusta köyhyydestä, on törkeää sanoa, ettei raha tuo mitään hyvää tai onnea elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se Maisa sai avioeronsa? Voisin hänen kanssaan viettää yön jos toisenkin.
Kiitos kun aina muistutatte, miksi ei kannata jaksaa miesten perään vinkua.
Ei me miehet mitään vinkulelulla tehdäkään. Halutaan nainen, joka kantaa itsensä, kuten naisen pitää.
Aivan, kuten just vaikka Maisuli.
En tiedä Maisasta, en tunne ihmistä, etkä varmaan tunne sinäkään?
En tunne, ja siksipä itse en viettäisi hänen kanssaan yötä.
Vain tiettyjen miesten.