Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Mikä hitto siinäkin on, että ihmisiä kutsutaan leikkikaluiksi?
Mä en viitsisi pelleillä kenenkään tunteilla, mua on satutettu sen verran, että en halua kenenkään tuntevan mitä itse tunnen.
Nainen on naiselle susi. Ikävää tosiaan tuollainen kielenkäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos olet elänyt kontrolloivassa ympäristössä ja kärsinyt siitä, niin miksi itse haluat "olla oikeassa" tai sanoa päätöksissä viimeisen sanan?
Loogista, haluaa itse kontrolloida, ei olla muiden kontrolloitavissa.
Väärin. Sivusta
Riippuu tapauksesta. Sivummalta
Miksi vastailette kysymyksiin, jotka eivät ilmiselvästi ole teille? Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos olet elänyt kontrolloivassa ympäristössä ja kärsinyt siitä, niin miksi itse haluat "olla oikeassa" tai sanoa päätöksissä viimeisen sanan?
Väärin. Sivusta
Ei kenenkään tarvitse kontrolloida sitä varten, ettei joutuisi itse kontrolloitavaksi. Ei se toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastailette kysymyksiin, jotka eivät ilmiselvästi ole teille? Lue otsikko.
Ei nämä tajua
Voidakseen kommunikoida toiselle ensin tarvitsee ymmärtää itseä. Kuka ihme sinä oikein olit, sitä kysyn itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Otan terveisiä vastaan kaivatultani? Mitäs lähettelet niitä minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sivusta
Ei kenenkään tarvitse kontrolloida sitä varten, ettei joutuisi itse kontrolloitavaksi. Ei se toimi niin.
Väärin, mutta en jaksa tästä väitellä, eikä kuulu tähän ketjuun.
Hyvää yötä Petri, en unohda sinua koskaan.
Sinua ilman
sanat lipuvat iltaan,
katseestasi pois.
Hyvää yötä
-HaiKu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Sivusta
Väärin, mutta en jaksa tästä väitellä, eikä kuulu tähän ketjuun.
Ihmiset voi aina väittää mitä tahansa ja milloin tahansa, mutta kuka oikeasti mitään tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset pidä hauskaa.
Pitäisin nytkin, jos en olisi kipeänä. Tai siis olisin tuossa 1.5h matkan päässä, missä ystävät kokoontuvat tänä iltana. En tosin olisi jäänyt yöksi, vaan ajellut ehkä 4-5 am takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset pidä hauskaa.
Pitäisin nytkin, jos en olisi kipeänä. Tai siis olisin tuossa 1.5h matkan päässä, missä ystävät kokoontuvat tänä iltana. En tosin olisi jäänyt yöksi, vaan ajellut ehkä 4-5 am takaisin.
Kiinnostiko ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Mä en viitsisi pelleillä kenenkään tunteilla, mua on satutettu sen verran, että en halua kenenkään tuntevan mitä itse tunnen.
Tällaiset sanonnat, joilla ei oikeasti ole mitään totuuspohjaa, ovat turhia sanontoja. Naiset ovat toisilleen lojaaleja ja parhaita ystäviä, jos oikeita ihmisiä on osannut elämäänsä saada. Harva mies kykenee samalle syvälliselle levelille, vaikka on niitä syviä ja hyviä tyyppejä miehissäkin. Täysin sivupuskista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa on siitä hyvä esimerkki.
Oon ajatellut sua tänään jotenkin erityisen paljon. Suukkonen iltaasi.
t,k
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei voi tietää, mikä kysymys olisi itselle. Olethan voinut naamioida kysymyksesi feikkisuojatusiti niin, että en voi normaaliolosuhteissa satavarmasti tarkistaa, ettei esittämäsi kysymys ollut osoitettu juuri minulle.
- sivusta......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset pidä hauskaa.
Kiinnostiko ketään?
Nyt kun kysyt, niin niinpä annoinkin täysin turhia detaljeja. Ehkä aivot ovat pehmenneet tästä taudista.
Väärin. Sivusta