Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Mikä hitto siinäkin on, että ihmisiä kutsutaan leikkikaluiksi?
Mä en viitsisi pelleillä kenenkään tunteilla, mua on satutettu sen verran, että en halua kenenkään tuntevan mitä itse tunnen.
Nainen on naiselle susi. Ikävää tosiaan tuollainen kielenkäyttö.
Maisa on siitä hyvä esimerkki.
Hän ei kuulu tähän ketjuun.
On olemassa myös naisia joita varatut huijaavat.
Vierailija kirjoitti:
Voidakseen kommunikoida toiselle ensin tarvitsee ymmärtää itseä. Kuka ihme sinä oikein olit, sitä kysyn itseltäni.
Haluaisin myös tietää. Olen kiinnostunut sinusta. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset pidä hauskaa.
Pitäisin nytkin, jos en olisi kipeänä. Tai siis olisin tuossa 1.5h matkan päässä, missä ystävät kokoontuvat tänä iltana. En tosin olisi jäänyt yöksi, vaan ajellut ehkä 4-5 am takaisin.
Kiinnostiko ketään?
Nyt kun kysyt, niin niinpä annoinkin täysin turhia detaljeja. Ehkä aivot ovat pehmenneet tästä taudista.
Toivotan sinulle pikaista paranemista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset pidä hauskaa.
Olet oikeassa. Eivät pidä.
Olenko koskaan kertonut hänestä, joka vei sydämeni?
Myöhäistä nyt mutta kaipaan
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut sua tänään jotenkin erityisen paljon. Suukkonen iltaasi.
t,k
Söpöä. Mitä olet ajatellut?
Olisi mukava jutella kunnolla. Sinusta, meistä, miksei minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko koskaan kertonut hänestä, joka vei sydämeni?
Myöhäistä nyt mutta kaipaan
Kerro sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä o ku Maisa kelpaa leluksi miehelle kuin miehelle. Tää on se miesten ihannenainen.
Mä en viitsisi pelleillä kenenkään tunteilla, mua on satutettu sen verran, että en halua kenenkään tuntevan mitä itse tunnen.
Tällaiset sanonnat, joilla ei oikeasti ole mitään totuuspohjaa, ovat turhia sanontoja. Naiset ovat toisilleen lojaaleja ja parhaita ystäviä, jos oikeita ihmisiä on osannut elämäänsä saada. Harva mies kykenee samalle syvälliselle levelille, vaikka on niitä syviä ja hyviä tyyppejä miehissäkin. Täysin sivupuskista
Sinun sanomisissa ei ole sen enempää totuuspohjaa. Joillekin naisille naiset ovat susia, joillekin naisille jotkut naiset ovat lojaaleja ystäviä. Harva nainen kykenee ymmärtämään näin selkeää yksinkertaistusta, mutta kun yksinkertaisemmaksi asiaa ei saa enää tehtyä, niin tulet valittamaan kuitenkin edelleen jostain täysin turhasta kohta.
Olen niin älyttömän rakastunut sinuun edelleen, ettet tiedäkään - marraskuineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta sun Maisa-jutut😝
Vierailija kirjoitti:
Miksei jutella?
Kiinnostaisi tietää, mitä sinussa on se marraskuu, josta itse tykkäät?
Edelleen haaveilen, että joskus voitaisiin istahtaa vierekkäin, tarttua käteen ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa on siitä hyvä esimerkki.
Hän ei kuulu tähän ketjuun.
On olemassa myös naisia joita varatut huijaavat.
Joku taisi muistaakseni kaivata häntä täällä.
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Sopii mulle.
Haluaisin kyllä kuulla sinut, mutta sinun pitää ottaa se askel, ettet jää takavasemmalle.
Anna Puu on parempi.