Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34281/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkutus kaivatulleni. Jos ikinä nähtäisiin, niin voitaisiin puhua vaikka rahasta tai ihan mistä vaan. Pääasia että puhuttaisiin.

Joo! Voidaan kaivaa minun kolikkopankki esiin ja laskea kolikoita👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻😍

Kaikki käy 😍

Vierailija
34282/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko se Maisa sai avioeronsa? Voisin hänen kanssaan viettää yön jos toisenkin.

Olisitte täydellinen mätsi, sehän saa puolet rahoista. 

Ei kai kukaan rahan kanssa halua yötä viettää? Kyllä minä mieluummin sängyssä nukun.

Pointtina että sovellutte ihan kaikin tavoin. Äly sekä lompsa. 

Oletpas sinä kiukkuinen. Pitäisikö harkita sekstailua välillä, niin helpottaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34283/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö sä koskaan mua? T.blondi

Joka päivä. T.blondi

No sehän meni hyvin sit :D t. Toi eka blondi 

Jep. Jatketaan täällä oleilua! t. Toi toka blondi

Mä kaipaan mies-blondia. Olen nainen. Entäs sulla? T. eka blondi  ps. Hauska et joku oli jo ehtinyt kommentoimaan, et blondeilla on aina hauskempaa!

Olen kyllä mies. t. toka blondi!

Vierailija
34284/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan rahan kanssa halua yötä viettää? Kyllä minä mieluummin sängyssä nukun.

Oletpas sinä kiukkuinen. Pitäisikö harkita sekstailua välillä, niin helpottaisi?

Panin jo aamulla, nyt on vasta ilta mut anna tulla. 

Vierailija
34285/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinulla oli niin kauhea hoppu? Sitä et ehtinyt kertomaan. Oliko syynä kenties rakkaudellinen pula? Halusin ihan tosissani ymmärtää kaikenlaista - kai.

Vierailija
34286/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä ärsyttää ketjun vakkariohistelijaa, on positiivista.. Eli lisää talouskeskustelua. lääkäreiden ja koulutuksen ylistämistä jne. 

Äläkä unohda älykkyyttä! Siinä on aihe josta kilahtaa joka kerta monen sivun edestä

Ei täällä paljoa älyä tule vastaan, siitä turha argumentoida tyhmemmän kanssa. Sen takia pysyn sivustalla seuraamassa useimmiten.

Kato! Heti alkoi :D

Mieti, jos sinulla olisi aivosoluja!

Ihan keskenäsi saat tästä jatkaa lapsellista juttuasi, jota varmaan tosiaan tulee sivukaupalla. Moikka! :)

Sinähän sitä jatkoit jo. En minä tätä keskustelua yksin pidä pystyssä. Pusuja ja pidä hauskaa! :)

Vierailija
34287/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla on varaa parempaan, monipuolisempaan, terveellisempään ruokaan, varaa terveellisempään asuntoon, varaa parempaan sänkyyn, missä nukkua hyvin laadukkaissa petivaatteissa raikkaassa ilmassa, varaa monipuolisempiin harrastuksiin, mitkä tukevat psyykkistä ja fyysistä terveyttä, varaa sosiaaliseen kanssakäymiseen, sinne Westendin taloon kun on mukava kutsua tuttuja ja sukulaisia kyläilemään, rupuneukkukuutioon ei huvita pyytää ketään käymään, vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä ulos syömään läheisten kesken, matkoillakin on varaa käydä virkistymässä ja viikonloppuisin kerätä voimia huvilalla luonnon keskellä. 

Vierailija
34288/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin jo aamulla, nyt on vasta ilta mut anna tulla. 

Panit rahaa pankkiin? Panit kahvin tulemaan? Panit olutta? Seksistä oli puhe...

Vierailija
34289/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en aio lähestyä enää kaivattuani. Syynä ei mainittu köyhyyteni vaan on useita sairauksia ja hän tuskin haluaa lähitulevaisuudessa omaishoitajakseni. Ennen oli ennen ja varmaan kohtaloa ettei meille tullut silloin mitään. Minusta kun ei ole enää mihinkään ja terveyteni romahtaa kiihtyvää vauhtia. 

Vierailija
34290/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa mullekin yks blondi tänne sairasvuoteeseen. Voisi parantaa minut pelkällä läsnäolollaan.😷😇😘

Vierailija
34291/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun aina muistutatte, miksi ei kannata jaksaa miesten perään vinkua.

Ei me miehet mitään vinkulelulla tehdäkään. Halutaan nainen, joka kantaa itsensä, kuten naisen pitää.

Vierailija
34292/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi nainen ei olekaan syyllinen tähän paskaan maailmaan, vaan heikko mies.

Yksikään nainen ei ole diktaattori. Naiset voisivat marttyyriydellä kaataa diktaattorin. Toinen olisi palkita seksillä mies hyvistä päätöksistä ja oikeudenmukaisuudesta sekä tasa-arvosta. 

Naisen kyky johtaa on hyvin rajallinen. Mies on luonnostaan johtaja ja luomakunnan kruunun haltija.

Kun mies saa elää tuossa uskossaan niin pysyy tyytyväisenä  ja helpommin ohjattavana.

Vierailija
34293/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mammat, että - miehen hiki rauhoittaa naista?

Vierailija
34294/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö sä koskaan mua? T.blondi

Joka päivä. T.blondi

No sehän meni hyvin sit :D t. Toi eka blondi 

Jep. Jatketaan täällä oleilua! t. Toi toka blondi

Mä kaipaan mies-blondia. Olen nainen. Entäs sulla? T. eka blondi  ps. Hauska et joku oli jo ehtinyt kommentoimaan, et blondeilla on aina hauskempaa!

Olen kyllä mies. t. toka blondi!

Haha missäs päin miettimäsi blondi on?

Vierailija
34295/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkailla on varaa parempaan, monipuolisempaan, terveellisempään ruokaan, varaa terveellisempään asuntoon, varaa parempaan sänkyyn, missä nukkua hyvin laadukkaissa petivaatteissa raikkaassa ilmassa, varaa monipuolisempiin harrastuksiin, mitkä tukevat psyykkistä ja fyysistä terveyttä, varaa sosiaaliseen kanssakäymiseen, sinne Westendin taloon kun on mukava kutsua tuttuja ja sukulaisia kyläilemään, rupuneukkukuutioon ei huvita pyytää ketään käymään, vaihtoehtoisesti voi tietysti mennä ulos syömään läheisten kesken, matkoillakin on varaa käydä virkistymässä ja viikonloppuisin kerätä voimia huvilalla luonnon keskellä. 

Mulla on ihan keskituloisena kaikki tuo. Paitsi mihinkään westendin peräkylään mua ei keskustasta mikään saisi muuttamaan, mutta muuten. Ei noihin rikkauksia tarvita, ihan perustoimeentulo riittää.

Vierailija
34296/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mammat, että - miehen hiki rauhoittaa naista?

No en ole kyllä ennen kuullut. Mihinkäs tutkimukseen tää perustuu? Toisaalta.. en inhoa miehen hien hajua jos se on joku ihana mies kenen hiki haisee 

Vierailija
34297/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs rikas ihminen jäi julkisen puolelle odottelemaan leikkaukseen pääsyä ja kuoli jonoon. Olisi ollut varas maksaa yksityisellä puolella. Semmosta. Raha ei aina tuo onnea eikä muutakaan hyvää, kannattaa etsiä se onnen lähde muualta niin raha on vaan kiva bonus.

Vierailija
34298/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*varaa maksaa

Vierailija
34299/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki ei rahoita vaan mies saa komennuksen pesulle.

Vierailija
34300/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

* rauhoita

Ketju on lukittu.