Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas, että tietty henkilö tuli ketjuun, kun tulee "täkyjä" sarjana. Niin läpinäkyvää.
Ongelmasi oli? Sinä itse, hajoo!
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus:
Kaikki nämä "mikä on kaivattusi lempi xyz?" yms. ja useimmat gallupit ovat siltä yhdeltä ja samalta, ketjun "en kaipaa ketään mutta olen täällä 24/7" -postaajalta
Nyt meni väärin. En oo koskaan sanonut että en kaipaisi. Lopetin ton rahajankkauksen näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas, että tietty henkilö tuli ketjuun, kun tulee "täkyjä" sarjana. Niin läpinäkyvää.
Mikä siinä on läpinäkyvää? Siis eikös täällä olla tätä varten?
Trollaus, tai mikä siinä sitten on tarkoituksena. Spammaat paskaa mihin joku epätoivoinen tarttuu.
Sinä se kaikkitietävä ketjunomistaja trolli olet
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä ärsyttää ketjun vakkariohistelijaa, on positiivista.. Eli lisää talouskeskustelua. lääkäreiden ja koulutuksen ylistämistä jne.
Äläkä unohda älykkyyttä! Siinä on aihe josta kilahtaa joka kerta monen sivun edestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaus, tai mikä siinä sitten on tarkoituksena. Spammaat paskaa mihin joku epätoivoinen tarttuu.
Täällä saa ja VOI kirjoitella ihan millä motiivilla vain. Tiedoksesi palstapoliiseille. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on helppoa oikean ihmisen kans. Otetaans sille 🍾
Niin on. Katson vieläkin yhteisiä kuvia ja lähetän terveisiä avaruuteen.
Iso menetys, tietenkin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö sä koskaan mua? T.blondi
Joka päivä. T.blondi
No sehän meni hyvin sit :D t. Toi eka blondi
Jep. Jatketaan täällä oleilua! t. Toi toka blondi
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus:
Kaikki nämä "mikä on kaivattusi lempi xyz?" yms. ja useimmat gallupit ovat siltä yhdeltä ja samalta, ketjun "en kaipaa ketään mutta olen täällä 24/7" -postaajalta
Eivät ole, koska minäkin olen tehnyt gallupeja aikani kuluksi. Vähemmän kuitenkin kuin joku/jotkut muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö sä koskaan mua? T.blondi
Joka päivä. T.blondi
No sehän meni hyvin sit :D t. Toi eka blondi
Jep. Jatketaan täällä oleilua! t. Toi toka blondi
Pääasia että blondeilla on aina tuplasti hauskempaa. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa ja VOI kirjoitella ihan millä motiivilla vain. Tiedoksesi palstapoliiseille. eri
Eli saan kiusata mulkkua, kiva :)
Elämä on arvaamatonta. Ollaan mukavia toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vilkutus kaivatulleni. Jos ikinä nähtäisiin, niin voitaisiin puhua vaikka rahasta tai ihan mistä vaan. Pääasia että puhuttaisiin.
Huomenna olisi mahdollisuus. Jos ei puhumiseen niin näkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedotus:
Kaikki nämä "mikä on kaivattusi lempi xyz?" yms. ja useimmat gallupit ovat siltä yhdeltä ja samalta, ketjun "en kaipaa ketään mutta olen täällä 24/7" -postaajaltaEivät ole, koska minäkin olen tehnyt gallupeja aikani kuluksi. Vähemmän kuitenkin kuin joku/jotkut muut.
lue: useimmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rahaa voi hautaansa asti viedä. Siinäkin raja ja suhteellisen matala sellainen, minkä jälkeen ei tarvitse enää yhtään lisää varallisuutta.
Tää on typerästi sanottu, eihän elämä siellä haudassa tapahdukaan vaan tässä ja nyt. Mitä väliä mitä haudassa sitten.
Sehän se pointti oli. Ei sitä kannata loputtomiin kerätä, vaan tehdä sillä hyvää niin itselleen kuin muillekin. Kuoleminen on kuolemista, vaikka sinulla olisi miljoonaomaisuus.
Eihän sitä säästöön kerätäkään vaan sillä eletään. Mitä leveämmin sen kivempi.
Et taida olla kovin rikas, saati tuntea heitä kovin mont
Hauta on ainut varma asia elämässä. Siihen voi aina viitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä ärsyttää ketjun vakkariohistelijaa, on positiivista.. Eli lisää talouskeskustelua. lääkäreiden ja koulutuksen ylistämistä jne.
Äläkä unohda älykkyyttä! Siinä on aihe josta kilahtaa joka kerta monen sivun edestä
Ei täällä paljoa älyä tule vastaan, siitä turha argumentoida tyhmemmän kanssa. Sen takia pysyn sivustalla seuraamassa useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rahaa voi hautaansa asti viedä. Siinäkin raja ja suhteellisen matala sellainen, minkä jälkeen ei tarvitse enää yhtään lisää varallisuutta.
Tää on typerästi sanottu, eihän elämä siellä haudassa tapahdukaan vaan tässä ja nyt. Mitä väliä mitä haudassa sitten.
Sehän se pointti oli. Ei sitä kannata loputtomiin kerätä, vaan tehdä sillä hyvää niin itselleen kuin muillekin. Kuoleminen on kuolemista, vaikka sinulla olisi miljoonaomaisuus.
Et ta
Et taida olla kovin rikas, saati tuntea heitä kovin mont
Hauta on ainut varma asia elämässä. Siihen voi aina viitata.
Tuossa kontekstissa vain ja ainoastaan typerä argumentti. Syyt perustelinkin jo, joten turhaan jäät itseksesi jankuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä paljoa älyä tule vastaan, siitä turha argumentoida tyhmemmän kanssa. Sen takia pysyn sivustalla seuraamassa useimmiten.
Kato! Heti alkoi :D
Vierailija kirjoitti:
Vilkutus kaivatulleni. Jos ikinä nähtäisiin, niin voitaisiin puhua vaikka rahasta tai ihan mistä vaan. Pääasia että puhuttaisiin.
Joo! Voidaan kaivaa minun kolikkopankki esiin ja laskea kolikoita👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻😍
Loppujen lopuksi nainen ei olekaan syyllinen tähän paskaan maailmaan, vaan heikko mies.