Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Muutama vuosi sitten joku sanoi minulle irl, että "sinullakin on kaipaaja". En ole tähän päiväänkään mennessä huomannut, että olisi. Hieman tietysti jäi mietityttämään, mutta toisaalta luultavasti joku sellainen, joka tietää, että tunteet eivät olisi molemminpuoliset ja siksi ei ole sitä ilmaissut. Luultavasti se on ollut ihan oikea ratkaisu. Ristiin rastiinhan nämä aina menevät, harvoin mikää osuu kohdalleen. Ja vaikka osuisikin, aina aika tai olosuhteet ovat väärät tai on jotain muita esteitä. On ne, joilla asiat sujuvat helposti ja jotka eivät nettipalstoilla pyöri, ja sitten ollaan me tunteiden proletariaatti.
Joko se Maisa sai avioeronsa? Voisin hänen kanssaan viettää yön jos toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän vaikeaa kuvitella, että jollain matalapalkka-alalla työtä tekevällä vuokra- asujalla olisi jotain yhteistä westendiläisen korkea-asemaisen miljonäärin kanssa.
Westendiläisten elämä tuppaa olemaan erinäköisten kulissien ylläpitämistä, ainakin niiden kolmen perheen, ketä olen vuosien saatossa tuntenut. Jotkut heistä osasivat kyllä nauttia, mutta ei se mitään leppoisaa ollut ja jatkuva imagonkiillotus mielessä.
Juu, aina lämmittää ajatella, ettei se miljoonatalo italialaisine marmoreineen ja miljoonasijoitukset ole onnellisuuden tae. Vaikka mieluummin noissa puitteissa heräisin päänsärkyyn, kuin vetävässä lähiökämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän vaikeaa kuvitella, että jollain matalapalkka-alalla työtä tekevällä vuokra- asujalla olisi jotain yhteistä westendiläisen korkea-asemaisen miljonäärin kanssa.
Westendiläisten elämä tuppaa olemaan erinäköisten kulissien ylläpitämistä, ainakin niiden kolmen perheen, ketä olen vuosien saatossa tuntenut. Jotkut heistä osasivat kyllä nauttia, mutta ei se mitään leppoisaa ollut ja jatkuva imagonkiillotus mielessä.
Juu, aina lämmittää ajatella, ettei se miljoonatalo italialaisine marmoreineen ja miljoonasijoitukset ole onnellisuuden tae. Vaikka mieluummin noissa puitteissa heräisin päänsärkyyn, kuin vetävässä lähiökämpässä.
Ei sinua ole kukaan kieltänyt miljoonia ansaitsemasta. Anna palaa, beibi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä ärsyttää ketjun vakkariohistelijaa, on positiivista.. Eli lisää talouskeskustelua. lääkäreiden ja koulutuksen ylistämistä jne.
Äläkä unohda älykkyyttä! Siinä on aihe josta kilahtaa joka kerta monen sivun edestä
Ei täällä paljoa älyä tule vastaan, siitä turha argumentoida tyhmemmän kanssa. Sen takia pysyn sivustalla seuraamassa useimmiten.
Kato! Heti alkoi :D
Mieti, jos sinulla olisi aivosoluja!
Vierailija kirjoitti:
Olisitte täydellinen mätsi, sehän saa puolet rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan rahan kanssa halua yötä viettää? Kyllä minä mieluummin sängyssä nukun.
Syksy on elokuvissa ja musiikkivideoissa kaikista kaunein vuodenaika.
Syksyn lehti maahan ehti siinäkin soi blues.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö sä koskaan mua? T.blondi
Joka päivä. T.blondi
No sehän meni hyvin sit :D t. Toi eka blondi
Jep. Jatketaan täällä oleilua! t. Toi toka blondi
Mä kaipaan mies-blondia. Olen nainen. Entäs sulla? T. eka blondi ps. Hauska et joku oli jo ehtinyt kommentoimaan, et blondeilla on aina hauskempaa!
Vierailija kirjoitti:
Syksy on elokuvissa ja musiikkivideoissa kaikista kaunein vuodenaika.
Syksyn lehti maahan ehti siinäkin soi blues.
Tietysti on Tavaramarkkinoiden Kevät kävelen Hakaniemen rantaa.
Ja Bananaraman Cruel Summer.
Mutta silti syksy.
S. Tsemppiä sinne, täällä on kovasti PMS päällä kun menin kattomaan Potteria pitkästä aikaa. Kyllä se tästä. Päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun aina muistutatte, miksi ei kannata jaksaa miesten perään vinkua.
Mul on sellanen seteleistä ommeltu peitto, ei se kovin lämmin ole mutta ajatus on tärkein. (For legal reasons this is a joke.)
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi nainen ei olekaan syyllinen tähän paskaan maailmaan, vaan heikko mies.
Yksikään nainen ei ole diktaattori. Naiset voisivat marttyyriydellä kaataa diktaattorin. Toinen olisi palkita seksillä mies hyvistä päätöksistä ja oikeudenmukaisuudesta sekä tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä ärsyttää ketjun vakkariohistelijaa, on positiivista.. Eli lisää talouskeskustelua. lääkäreiden ja koulutuksen ylistämistä jne.
Äläkä unohda älykkyyttä! Siinä on aihe josta kilahtaa joka kerta monen sivun edestä
Ei täällä paljoa älyä tule vastaan, siitä turha argumentoida tyhmemmän kanssa. Sen takia pysyn sivustalla seuraamassa useimmiten.
Kato! Heti alkoi :D
Mieti, jos sinulla olisi aivosoluja!
Ihan keskenäsi saat tästä jatkaa lapsellista juttuasi, jota varmaan tosiaan tulee sivukaupalla. Moikka! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan rahan kanssa halua yötä viettää? Kyllä minä mieluummin sängyssä nukun.
Pointtina että sovellutte ihan kaikin tavoin. Äly sekä lompsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ketään toisten epäonnen ajattelu lämmittää? En voi tajuta kateutta pelkkien puitteiden vuoksi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun aina muistutatte, miksi ei kannata jaksaa miesten perään vinkua.
En ymmärtänyt yhtään, miksei kannattaisi?
Ei sinulta muuta tullutkaan, kuin typeriä argumentteja. Itse sinä tässä jankutat.