Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Oliko miehelle?
Ei ollut
n->n?
Kylläkyllä
Voin omia tuon😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.
Miksi sen naisen tulisi olla rikkaampi kuin sinä?
Sivusta. Olen itse rikas ja läpeeni myöten kyllästynyt kullankaivajiin. Kun nainen on minua rikkaampi, hän on kanssani oikeista syistä. Älä tule väittämään mitään muuta, et elä minun elämääni ja kohtaa pyrkyreitä. Tiedät ilmiön olevan totta, joten älköön kukaan tulko inttämään, ettei sitä tapahtuisi minun kohdallani. Voi olla, että kaikilla ei ole hyötymistä
Miten se susta edes näkyy, että olet rikas? Onko sulla jotenkin pröystäilevä habitus?
Ei varmasti ole, yleensä päinvastoin. Moni tietää muuten vaan ja ehkä loput arvaa pienistä asioista, minun ei tarvitse rahaa miettiä ja säästellä. Silti en tuhlaa, koska en tiedä, mihin rahaa oikein käyttäisin. Se on kuitenkin varmaa, etten ala kenellekään elättäjäksi. Joka pärjää omillaan, eikä ole mitään vailla, sellaiselle kyllä ihan mielellään voisin antaa. Ongelmaksi muodostuu vain se, etten minä tahdo ketään materialistia tai itsekorostukseen pyrkivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Toi loppu kannattas jättää sanomatta. Miksei voi vaan todeta, että olet kaunis.
Tämä. Kehut ja arvostukset ovat silloin aidoimmillaan kun jätetään kaikki turhat attribuuttit, adjektiivit ja muut määritteet pois.
Tykkään sun makkaroista. Huomaatko, ei yhtään turhaa adjektiivia.
Täytyypi vähentää tänne kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Tiesitkö, että minun voimabiisini. Kuuntelen ainakin kerran viikossa esim. ennen tiukkaa asiakastilannetta.
No en tiennyt. Haluaisin toki tutustua sinuun.
En nyt kaikkiin jaksa tutustua, mutta jos olet kiinnostava, niin miksi ei.
Tuskinpa vaan. Nainen ja aito rakkaus on valhetta.
Inceli-parka. Pitäisikö minun tulla näyttämään, miksi nainen on niin upea. Miksi sinunkin pitäisi opetella kunnioittamaan meitä. En ehkä uhraa lesbouttani tälle alttarille, mutta kyllä olisi mukava nähdä s
Pötyä. Et mikään lesbo ole. vain särkynyt nainen, joka hakee rakkautta väärältä suunnalta. Rakkaus löytyy vain miehen sylistä. Ei mistään muualta.
Jos nään tänään tähdenlennon toivon sua.
Vierailija kirjoitti:
Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos nään tänään tähdenlennon toivon sua.
Olen joskus tehnyt noin, mutta ei tuottanut toivottua tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Se tie on ainoa oikea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan...
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?
Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.
Jotakin mustaa siis.
Sitäkin, mutta kaikki musta ei ole ääriään pahaa. Sitä on erilaista. Tämä on läpikuultavaa. Ei tahmaista ja öljymäistä. Itseasiassa tykkään siitä puolesta itsessäni. Se on hyvä.
Miten se ilmenee?
Voit olla mitä tahansa mieltä ja elää miten tahansa, voit kritisoida, ihan miten vaan ja tehdä omat asiasi, mutta ihan v
Hyi, kuulostat ihan mun puolisolta, tiedätkö että tollanen ihmisen elämänkumppani on ihan hirveää olla
Mukavaa lauantai-iltaa T.
Nauti hyvistä löylyistä.
Nähdään taas...
Paras tapa luopua ketjusta? Parhaat vinkit otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.
Miksi sen naisen tulisi olla rikkaampi kuin sinä?
Sivusta. Olen itse rikas ja läpeeni myöten kyllästynyt kullankaivajiin. Kun nainen on minua rikkaampi, hän on kanssani oikeista syistä. Älä tule väittämään mitään muuta, et elä minun elämääni ja kohtaa pyrkyreitä. Tiedät ilmiön olevan totta, joten älköön kukaan tulko inttämään, ettei sitä tapahtuisi minun kohda
Aitous on tuosta joka tapauksessa kaukana kun etsitään tarkasti tietynlaista tietyllä varallisuustasolla olevaa henkilöä ja asenne on tuo ettei elätä ketään. Olette mustavalkoisia puheinenne, mut toivotaan että löydätte eurolleen oikean omaisuuden omaavan henkilön, muutenhan elättäisitte häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mietit että YOLO ja tällaiseenko haluat sitä tuhlata..
Vierailija kirjoitti:
Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.
Tätä just yritin omallekin kaivatulle selittää, etten todellakaan ole hänelle se, jota etsii
Hän on kuitenkin sun kaivattusi?
Niinhän minä kirjoitin?
Hän kaipaa sua, sä kaipaat häntä?mikä tökkii?
Kuulostaa kyllä enemmän siltä, että tämä ap. on jäänyt kaipailemaan tätä epäsopivaa. Tuota toista osapuolta tuskin enää edes kiinnostaa.
Kylläkyllä