Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään susta. Ois ollu kiva jutella vielä.
Onko naiselle vai miehelle?
Naiselle. Jatkot jossain?
Hmm, mikä kaupunki ?;)
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Tiesitkö, että minun voimabiisini. Kuuntelen ainakin kerran viikossa esim. ennen tiukkaa asiakastilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?
Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.
Jotakin mustaa siis.
Sitäkin, mutta kaikki musta ei ole ääriään pahaa. Sitä on erilaista. Tämä on läpikuultavaa. Ei tahmaista ja öljymäistä. Itseasiassa tykkään siitä puolesta itsessäni. Se on hyvä.
Miten se ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Tiesitkö, että minun voimabiisini. Kuuntelen ainakin kerran viikossa esim. ennen tiukkaa asiakastilannetta.
No en tiennyt. Haluaisin toki tutustua sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen moukka ei ymmärrä arvostaa Dostojevskia? Kyseessä on heittämällä ihmiskunnan historian tärkeimpien kirjailijoiden top-kymppiin kuuluva äijä.
Et ole ehkä ollut riittävän pitkään tässä ketjussa huomataksesi, että näille 7 Päivää-lehti edustaa suurinta sivistystä. Dostojevskille pisteet myös täältä päin.👍🏻
Kermaperseet ja niiden Dostojevskit. Varmaan myös puhutte tekoviisailla äänenpainoilla Lähi-idän tilanteesta, josta ette ymmärrä vttuakaan. Itse ostan Seiska-lehden vanhalle sairaalle ihmiselle, koska se on ainoa julkaisu, jota se jaksaa lukea. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
En nyt kaikkiin jaksa tutustua, mutta jos olet kiinnostava, niin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaunista Katjaa.
Joo täältä myös. Terkkuja Katjalle! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.
Miksi sen naisen tulisi olla rikkaampi kuin sinä?
Sivusta. Olen itse rikas ja läpeeni myöten kyllästynyt kullankaivajiin. Kun nainen on minua rikkaampi, hän on kanssani oikeista syistä. Älä tule väittämään mitään muuta, et elä minun elämääni ja kohtaa pyrkyreitä. Tiedät ilmiön olevan totta, joten älköön kukaan tulko inttämään, ettei sitä tapahtuisi minun kohdallani. Voi olla, että kaikilla ei ole hyötymistä mielessään, mutta sen enempää perustelematta tiedän monella varmuudella näin olevan ja se kyynistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Tuskinpa vaan. Nainen ja aito rakkaus on valhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Oliko miehelle?
nn
Minä olen aikalailla broke ass baby ja ideaalikumppani olisi myös, voitaisiin sitten yhdessä miettiä paljon tarvitaan rahaa mihinkin ja miten hankitaan se :) Toinen toistaan tukien myös työasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?
Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.
Jotakin mustaa siis.
Sitäkin, mutta kaikki musta ei ole ääriään pahaa. Sitä on erilaista. Tämä on läpikuultavaa. Ei tahmaista ja öljymäistä. Itseasiassa tykkään siitä puolesta itsessäni. Se on hyvä.
Miten se ilmenee?
Voit olla mitä tahansa mieltä ja elää miten tahansa, voit kritisoida, ihan miten vaan ja tehdä omat asiasi, mutta ihan viimeisessä niitissä se olen minä joka tekee ratkaisut. Se vaan menee niin ja tietyssä pisteessä minä otan ohjat koskien mitä tahansa ja menee sitä paremmin jos sen ymmärtää. Koska sen ymmärtää lopulta. 😃
Ota se miten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitäis olla sopivan ikäinen, eri alalta kuin itse olen, mieluiten samasta maakunnasta, rikkaampi kuin minä, ei lapsia tai aiempia avioliittoja, sama arvomaailma jne. Aina on jotain, joka tekee kuviosta täysin mahdottoman. Sitten kun mitään todellista ei ole, sitä jää haaveilemaan jostakusta, joka viehättää lähinnä fyysisesti.
Miksi sen naisen tulisi olla rikkaampi kuin sinä?
Sivusta. Olen itse rikas ja läpeeni myöten kyllästynyt kullankaivajiin. Kun nainen on minua rikkaampi, hän on kanssani oikeista syistä. Älä tule väittämään mitään muuta, et elä minun elämääni ja kohtaa pyrkyreitä. Tiedät ilmiön olevan totta, joten älköön kukaan tulko inttämään, ettei sitä tapahtuisi minun kohdallani. Voi olla, että kaikilla ei ole hyötymistä mielessään, mutta sen enempää perustelematta tie
Miten se susta edes näkyy, että olet rikas? Onko sulla jotenkin pröystäilevä habitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Tuskinpa vaan. Nainen ja aito rakkaus on valhetta.
Inceli-parka. Pitäisikö minun tulla näyttämään, miksi nainen on niin upea. Miksi sinunkin pitäisi opetella kunnioittamaan meitä. En ehkä uhraa lesbouttani tälle alttarille, mutta kyllä olisi mukava nähdä sinut vikisemässä muussa yhteydessä kuin ketjussa. Jos tiedät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa jo ahistaa ja v tuttaa kun ajattelen vaan sua! Prkl!
Olenko noin ikävä ihminen?
Et. Mut haluisin tietää et ajattelet mua myös
Kuka olet tai ketä kaipaat?
Kaipaan miestä Tampereelta
No hän varmaan elättää jotakuta toista naista siellä sitten. Se hänelle suotakoon.
Omituinen olettama naisen elättämisestä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗
Oliko miehelle?
Ei ollut
n->n?
Nainen.