Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa luopua ketjusta? Parhaat vinkit otetaan vastaan.
Kannattaa pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.
Oisit nyt pitänyt vuosia välissä. Vaikka 6.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypi vähentää tänne kirjoittelua.
Älä ihmeessä lopeta! Rakkaasi kirjoittelee varmasti tänne ja kaivaten muistelee antoisia panoja.
Tähdenlentona tähdet leikkii ne maalaa taivaanrantaan elämän ohutta seittii. Rakkaus riemu lisää meikkii elämä vaatii pientä sheikkii. Yön tunteina pyörit mun mielessääin kun hyörin lakanoissa vain tyhjä sänky vierelläin. Kuuma kostea yö tuo huumaa kuumaa tuumaakaan en antais periksi sua niin kaipaan vierelle saa mut vesi kielelle. Ihanan makea tuli kuuma oot mystinen puuma riemu ja huuma todeksi muuttuu sit mun elämästä mitää puuttuu kun sut saan omaksein sut kehun maasta taivaaseen somaksein. Ihana meno päällä joka säällä täällä.
Olen nähnyt elämää jossa miehellä on reikä taskussa. En neuvoisi ketään naista etsimään sellaista. Ja koska saan hyviä miehiä, on varaa valita, en ottaisi köyhää miestä. On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa. Niin kauan kuin tämä on mahdollista etsin hyvin toimeentulevaa miestä, tietysti kaikilla muilla herkuilla. Yksinkin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tapa on myös ihan vaan pistää palsta estoon.
mites tämä tehdään?
Ketjuun hauskaa iltaa. Jään makustelemaan muutamaa viestiä, mitkä tulleet parin viime päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites tämä tehdään?
Chromeen saa extensionin jos oot koneella. Firefoxille on kans ja muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Teetä ja sympatiaa myös 😉
Hunajalla?
Nainen on paljon pienempi olento vaikka käyttää korkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.
7 olis ollut vielä parempi.
Kuinka moni kyttää milloin ihastus on paikalla whatsappissa ? Peukku ylös joo, alas ei
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni kyttää milloin ihastus on paikalla whatsappissa ? Peukku ylös joo, alas ei
Ei tulisi mieleenkään. Mitä tuosta olisi hyötyä?
Minä en ole hyvää seuraa kenellekään, jos parisuhdetta haluaa. Rakastuvat vielä hemmetti, eivätkä saa haluamaansa parisuhdetta.
Sen takia nykyään en aloitteita enää teekään, kun ei huvita ehdotella ihmisille, että voitaisiinko nähdä kerran, ehkä kaksi viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 olis ollut vielä parempi.
Erikoista miten tänne päädyttiin taas, kuin joku olisi viestittänyt sellaista. Kirjaimellisesti.
Kyttään lähinnä onko yksin asuva vanha täti käynyt päivittäin onlinessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes yhteystietona enää, eikä muutenkaan jaksaisi. Paitsi jos näkisin, että kirjoittaa mulle, niin jäisin odottamaan, että mitä sieltä tulee