Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34001/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt, että tarttet paljon tilaa. Esim. se, että teet paljon töitä, kertoo siitä. Itse en olisi jaksanut niin.

Vierailija
34002/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.

Jotakin mustaa siis.

Sitäkin, mutta kaikki musta ei ole ääriään pahaa. Sitä on erilaista. Tämä on läpikuultavaa. Ei tahmaista ja öljymäistä. Itseasiassa tykkään siitä puolesta itsessäni. Se on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34003/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34004/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen moukka ei ymmärrä arvostaa Dostojevskia? Kyseessä on heittämällä ihmiskunnan historian tärkeimpien kirjailijoiden top-kymppiin kuuluva äijä.

Vierailija
34005/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan

Tarpeisiini lukeutuu ihminen, jota voin rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni ja tekee sen takaisin. Kaikki muu on sitten sitä sellaista intohimoa, on sekin jotain mutta ei nyt just tähän pulaan riittävästi.

Vierailija
34006/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen moukka ei ymmärrä arvostaa Dostojevskia? Kyseessä on heittämällä ihmiskunnan historian tärkeimpien kirjailijoiden top-kymppiin kuuluva äijä.

Ei kai tässä arvostuksesta puhuttu vaan siitä ettei niitä jakseta lukea. Vähän sama että kaikki kyllä tajuaa arvostaa jotakuta Sibeliusta mutta ei sitä kuunnella jaksa. Keveämmästä ja viihteellisemmästä nauttiminen ei nykypäivä ole pelkän rahvaan juttu.

Vierailija
34007/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen päätti miehet joskus vuonna keppi ja kivi eikä sitä käsitystä ole vaivauduttu haastamaan sen jälkeen. 

Vierailija
34008/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se kirjoittaa hyvin. En mä sitä sano. Sanon vaan, että inhoan sitä mitä se kirjoittaa.

Vierailija
34009/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä ollut riittävän pitkään tässä ketjussa huomataksesi, että näille 7 Päivää-lehti edustaa suurinta sivistystä. Dostojevskille pisteet myös täältä päin.👍🏻

Vierailija
34010/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗

Oliko miehelle?

Vierailija
34011/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34012/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan

Tarpeisiini lukeutuu ihminen, jota voin rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni ja tekee sen takaisin. Kaikki muu on sitten sitä sellaista intohimoa, on sekin jotain mutta ei nyt just tähän pulaan riittävästi.

Ja kaipausketjun raati päätti sun puolesta että kaipaat gangbang joka reikään :D 

Vierailija
34013/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kaivattuni oli minulle epäsopiva, tulin kaivanneeksi häntä täällä jossakin vaiheessa elämää. Jos olisi tunnistanutkin (jo noh, tulipa välillä erittäin tunnisteellisiakin vastauksia), niin en välitä. En tulisi koskaan myöntämään mitään irlinä, kun en halua leikkiä toisen tunteilla, enkä hänen kanssaan suhteeseen koskaan pyrkinyt. Onneksi aika ja näkemättömyys alkaa parantaa jatkuvasta ajattelusta. Silti hän tulee aina olemaan tietynlaisessa erityisyyden kategoriassa minun aivoissani. Luja halaus hänelle sinne, missä ikinä tätä lauantaipäivää viettääkään. 🤗

Oliko miehelle?

Ei ollut

Vierailija
34014/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaipausketjun raati päätti sun puolesta että kaipaat gangbang joka reikään :D 

Ei vaan jotkut kaipausketjun miehet kertoi taas jälleen kerran itsestään ja sisäisestä maailmastaan  

Vierailija
34015/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset Heidille! Älä unohda, että olet koko maailman kuningatar. Kaikki on sinulle ja sinun, käytät miten huvittaa.

Otetaan uusiksi. Keneltä terkut ? :) 

Jos olet oikea kuningatar, et kysy moista. Silloin sinä teet ja otat itsellesi kuuluvan tahtosi mukaan, eikä sinuun vaikuta kuka mitäkin ajattelee. Siksi et voi olla oikea. sivusta

Vierailija
34016/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelut jatkuu illalla 😁

Vierailija
34017/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ehkä ollut riittävän pitkään tässä ketjussa huomataksesi, että näille 7 Päivää-lehti edustaa suurinta sivistystä. Dostojevskille pisteet myös täältä päin.👍🏻

Itseasiassa löytyy ihan omasta kirjahyllystä Dostojevskiä ja vielä tarkistin, että kyllä. Ihan kuin kauppakuittia lukisi. Ei ole fiilikset muuttuneet.

Vierailija
34018/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edusta, vaikka ei just dostojevskistä välittäisikään. On niitä muitakin klassikoita olemassa, myös venäläisiä. Dostojevski mun mielestä niin perus, etten edes pidä sitä enää minkään suuremman sivistyksen merkkinä, aika valtavirtaa jo. Eri

Vierailija
34019/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jotkut kaipausketjun miehet kertoi taas jälleen kerran itsestään ja sisäisestä maailmastaan  

Ne mitään miehiä ollu :D

Vierailija
34020/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelu täällä on iso uhka minulle.

Ihan vapaaehtoista tämä on. Taidat pelätä paljastuvasi.

Sinun ehdoillasi, kuinkas muutenkaan.

Jos sinulle kohdistuu tästä uhkaa, älä tule tänne. Sinä omilla ehdoillasi heittelet noita anonyymisti ja pakenet kuvitelmien taakse. Jos sinulla on asiaa, etsi turvallinen kanava asiasi esittää ja lakkaa manipuloimasta. Kukaan ei sinua tuosta tunnista eikä tilanteestasi tiedä, jos et sitä kerro.

Ketju on lukittu.