Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
34081/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttään lähinnä onko yksin asuva vanha täti käynyt päivittäin onlinessa.

Aika ahnaasti tunnut odottavan hänen perintöään.

Vierailija
34082/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tapa on myös ihan vaan pistää palsta estoon.

mites tämä tehdään?

Yksinäisenä ihmisenä se on hitusen haastavaa. Aina pukkaa ajatusta tulla ja runo suoni sykkii. Minkäs teet. Vaatii itsekuria, mutta sosiaalisena olentona kuin olisi elämästä jotain merkittävää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34083/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa luopua ketjusta? Parhaat vinkit otetaan vastaan.

Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.

Oisit nyt pitänyt vuosia välissä. Vaikka 6.

7 olis ollut vielä parempi.

Erikoista miten tänne päädyttiin taas, kuin joku olisi viestittänyt sellaista. Kirjaimellisesti.

Saisko vielä suomen kielellä?

Vierailija
34084/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt elämää jossa miehellä on reikä taskussa. En neuvoisi ketään naista etsimään sellaista. Ja koska saan hyviä miehiä, on varaa valita, en ottaisi köyhää miestä. On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa. Niin kauan kuin tämä on mahdollista etsin hyvin toimeentulevaa miestä, tietysti kaikilla muilla herkuilla. Yksinkin on hyvä.  

Ihmisillä on erilaisia makuja ja ajatuksia elämästä, ei siinä muuta. Jollekin toiselle se sinun hyvin toimeentuleva mies kaikilla herkuilla olisi yhtälailla kammotus, kuin se jonkun toisen naisen pienituloisempi mies. 

Vierailija
34085/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ahnaasti tunnut odottavan hänen perintöään.

Purskahti vedet suusta. Sivusta

Vierailija
34086/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa luopua ketjusta? Parhaat vinkit otetaan vastaan.

Luopuminen ja lähteminen on helppoa. Se onkin sitten vaikeampaa olla parin kuukauden päästä taas kurkkaamasta, että mitäs tänne... kokeillut tämän kuvion ehkä sata kertaa.

Oisit nyt pitänyt vuosia välissä. Vaikka 6.

7 olis ollut vielä parempi.

Erikoista miten tänne päädyttiin taas, kuin joku olisi viestittänyt sellaista. Kirjaimellisesti.

Saisko vielä suomen kielellä?

Siinä se on. Muiden ohella terveisiä mystiselle kaipaajalle.

Vierailija
34087/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.

Jotakin mustaa siis.

Sitäkin, mutta kaikki musta ei ole ääriään pahaa. Sitä on erilaista. Tämä on läpikuultavaa. Ei tahmaista ja öljymäistä. Itseasiassa tykkään siitä puolesta itsessäni. Se on hyvä.

Miten se ilmenee?

Voit olla mitä tahansa mieltä ja elää miten tahansa, voit kritisoida, ihan miten vaan ja tehdä omat asiasi, mutta ihan v

Hyvin karrikoidusti: Sinua ei saa määrätä, mutta sinä lopulta määräät muista?? 

Itse olen huono tekemään päätöksiä, mutta en silti tykkää, jos kävellään yli. Olen allerginen dominoiville tyypeille monestakin syystä. Lapsena ja nuorena minut laitettiin "johtotehtäviin", mutta aikuisena en tykkää ollenkaan pomoilla.

Vapaus on tärkeä arvo myös mulle, samoin joustavuus, taito neuvotella ja ottaa toinen ja toisen näkemykset huomioon. Myös yhdenvertaisuus.

Vierailija
34088/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näin miehenä nolottaa tunnustaa, että olen hellyyden ja rakkauden puutteessa.

Vierailija
34089/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni kyttää milloin ihastus on paikalla whatsappissa ? Peukku ylös joo, alas ei 

Joskus tulee tuotakin tehtyä. Mutta haittaaks se?

Vierailija
34090/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt elämää jossa miehellä on reikä taskussa. En neuvoisi ketään naista etsimään sellaista. Ja koska saan hyviä miehiä, on varaa valita, en ottaisi köyhää miestä. On paljon helpompi elää kun rahat ei ole lopussa. Niin kauan kuin tämä on mahdollista etsin hyvin toimeentulevaa miestä, tietysti kaikilla muilla herkuilla. Yksinkin on hyvä.  

Menisit töihin, niin ei tarvis elää köyhänä?

Vierailija
34091/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.

Toi loppu kannattas jättää sanomatta. Miksei voi vaan todeta, että olet kaunis. 

Taisin olla ehkä 36v, kun treffipalstalla joku tuli kehumaan "upeaa kypsää naista".🤣 minkähän ikäinen aloitusviestin kypsä lienee...

Vierailija
34092/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän näin miehenä nolottaa tunnustaa, että olen hellyyden ja rakkauden puutteessa.

Vttuako siinä nolostelet. On se rakkaus ja hellyys miestenkin oikeus.

Vierailija
34093/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta. Ois ollu kiva jutella vielä.

Onko naiselle vai miehelle?

Naiselle. Jatkot jossain?

Hmm, mikä kaupunki ?;)

Peräkorpilan takahikiä.

Vierailija
34094/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.

Toi loppu kannattas jättää sanomatta. Miksei voi vaan todeta, että olet kaunis. 

Taisin olla ehkä 36v, kun treffipalstalla joku tuli kehumaan "upeaa kypsää naista".🤣 minkähän ikäinen aloitusviestin kypsä lienee...

Siihen saatiin vastaus eilen. Sivusta

Vierailija
34095/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia makuja ja ajatuksia elämästä, ei siinä muuta. Jollekin toiselle se sinun hyvin toimeentuleva mies kaikilla herkuilla olisi yhtälailla kammotus, kuin se jonkun toisen naisen pienituloisempi mies. 

*kuin se jonkun toisen naisen pienituloisempi mies sinulle 

Vierailija
34096/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin karrikoidusti: Sinua ei saa määrätä, mutta sinä lopulta määräät muista?? 

Itse olen huono tekemään päätöksiä, mutta en silti tykkää, jos kävellään yli. Olen allerginen dominoiville tyypeille monestakin syystä. Lapsena ja nuorena minut laitettiin "johtotehtäviin", mutta aikuisena en tykkää ollenkaan pomoilla.

Vapaus on tärkeä arvo myös mulle, samoin joustavuus, taito neuvotella ja ottaa toinen ja toisen näkemykset huomioon. Myös yhdenvertaisuus.

Enhän mä mitään määrää. Mä vaan sanon miten asia on. Muuten kaikki saa tehdä ihan mielikseen, mutta ei tuu mitään jos ei joku kerro totuutta. Ei pahalla, ei hyvällä.

Vierailija
34097/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä tädillä on vilkas sosiaalinen elämä, joten ihmekös tuo. 

Vierailija
34098/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommosta saa tunnustaa.

Vierailija
34099/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin, niin ei tarvis elää köyhänä?

Missä sanottiin etten olisi töissä?

Vierailija
34100/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paineita, en koskaan pyytänyt muuta kuin yhteiset naurut tälle koko asialle, ja pärjäänhän ilmankin. Kikattelen kahden edestä ja Dostojevskillekin tarvittaessa.

Ketju on lukittu.