Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33981/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalaiselle hyvää lauantai-iltaa sinne, missä sitä vietätkään.🦄

Vierailija
33982/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Tätä just yritin omallekin kaivatulle selittää, etten todellakaan ole hänelle se, jota etsii

Hän on kuitenkin sun kaivattusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33983/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö ei miellytä silmää ja tarvitsee kommentoida ulkonäköä millään kielteisellä tavalla, olkoot sitten laiha tai lihava, on aivan varmasti kyseessä väärä henkilö. Jokainen ansaitsee sen näköisen ihmisen joka kelpaa juuri omana itsenään. 

Pötyä.

Vierailija
33984/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.

Tarpeesi = gangbang ja parrua joka reikään

Tarpeet=seksuaaliset tarpeet. T. Kaipausketju

Vierailija
33985/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos henkilö ei miellytä silmää ja tarvitsee kommentoida ulkonäköä millään kielteisellä tavalla, olkoot sitten laiha tai lihava, on aivan varmasti kyseessä väärä henkilö. Jokainen ansaitsee sen näköisen ihmisen joka kelpaa juuri omana itsenään. 

Samaa mieltä. Miksi viettää aikaa sellaisen kanssa, joka ei miellytä silmää?

Vierailija
33986/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä just yritin omallekin kaivatulle selittää, etten todellakaan ole hänelle se, jota etsii

Niinhän minä kirjoitin? 

Vierailija
33987/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että haluat jonkun, jonka kanssa voit keskustella Dostojevskistä. Minusta ei ole siihen.

Vierailija
33988/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle voi sanoa jos on liian laiha. Syö enemmän.

Suosittelisin mieluummin viettelyä hyvän ruoan ja herkkujen pariin. Ja jos ongelma on päinvastainen, niin viettelyä liikkumaan esim. ehdottamalla lenkkeilyä yhdessä jotain nähtävyyksiä tai muita yksityiskohtia katsomaan. 

Nainen luotiin miestä varten. Naiselle on  hyväksi pieni pehmeys.

Tykkään vaan biisistä. Naisista en ymmärrä.

Vierailija
33989/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että haluat jonkun, jonka kanssa voit keskustella Dostojevskistä. Minusta ei ole siihen.

Vihaan dostojevskiä.

Vierailija
33990/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä kirjoitin? 

Hän kaipaa sua, sä kaipaat häntä?mikä tökkii?

Vierailija
33991/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Langholma isonen ja kieltämättä pitäjän pää, eikä Alastalo sitä vastaan napissut, koska hyväkin pyörä kärrynrattaissa aina tarvitsee akselinnavan huhkiaksensa kehillänsä, ja koska tuolupuissakin tukki on tarpeen, jotta on lointa ja loimissa tämmi sukkulan syöstä kuteitansa ja kaiteen naputtaa kangastansa, mutta ylpeäksi meni Alastalon niska kuitenkin nyt ja tukan alla karahutteli veren varsa korskiansa, koska viimein oltiin näin pitkällä, ja vaelto nyt salissa käärö kourassa ja kahden talven työn ähinä piirtopaperilla valmiina puhtain viivoin ja linjaalivedoin, eikä Langholmallakaan muuta tekemistä kuin keikutella keinutuolilla ja odotella niin kuin muutkin ja kuka hyvänsä: napa kuin napa, mutta rattaan hyrrä virstat jättää; ja loimi tukilla lointa tukilla, mutta kankaan verka vasta kyynärissä mitataan.

Vierailija
33992/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä kirjoitin? 

Hän kaipaa sua, sä kaipaat häntä?mikä tökkii?

Lue lanka. Epäsopiva pari. Ei pelkkä kaipaus mihinkään suhteeseen riitä

Vierailija
33993/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Näkyy hiukan alakulona itsessäni. Olen väsynyt ja reuma pahenee, kun on kosteat säät. Joutuu itseään potkimaan, että jaksaa lähteä aamulla liikkeelle. Treeni ei kulje. Tekisi mieli vain lähteä johonkin, missä on kesä vielä...

Vierailija
33994/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan dostojevskiä.

On kyllä todella pitkästyttävää kuraa sen tuotokset.

Vierailija
33995/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ihastukset on aina näyttäneet omaan silmään hyvältä, vaikka paino olisi vaihdellut.

Vierailija
33996/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan tuomitsevat ihmiset ovat vaarallisia mielenterveydelle. Turha = ei-kriminaalisesti tuomitsevat.

Tätä mun karrikoitua pointtia ei ymmärrä jos ei ymmärrä sitä kuinka kovasta taustasta tulen. Minut on kasvatettu olemaan näkymätön ja välttelevä. Siksi ahdistus ja epävarmuus ovat elämässä olleet jatkuvasti läsnä.

Oletko mies vai nainen?

Mies jonka henkinen vapaus on ollut tukahdettuna liian pitkään. Ymmärrän että hyvään etikettiin kuuluu myös arvostelu mutta minut on alistettu aikanaan sillä. Siksi pelkään ylituomarointia. Olen oppinut sisäistämään että vika on aina minussa.

Lapsena/nuorena?

Vierailija
33997/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan dostojevskiä.

On kyllä todella pitkästyttävää kuraa sen tuotokset.

Ketuttaa kun joku lukee ajatuksiani ääneen ja tekee sen paremmin ja saa siitä sääliä. Sen ei ois pitänyt ikinä kirjoittaa sitä.

Vierailija
33998/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten marraskuu näkyy sinussa tai lähi-ihmissuhteissasi?

Oi se on kimurantti juttu. Eikä mitenkään yksinkertaisesti selitettavissä. Sanotaan näin, että se vaatii kyllä puolisolta jotain, ehkä asennetta. Ei sitä kannata synkentää tahallaan.

Jotakin mustaa siis.

Vierailija
33999/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä kirjoitin? 

Thus you must realise the following deep wisdom of robot:

Vierailija
34000/55805 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan

Ketju on lukittu.