Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tyyppisi, mutta melko lailla kaikki katsoo hyvät moneen kertaan. Kuten sanoin, nähty liian monta kertaa, ei vain että nähty ennenkin. On liian perusleffa, joku muu vastaava olis vähemmän nähty ehkä.
Mikähän siinäkin on että tuollaista pitää erikseen alkaa jankkamaan ja toitottamaan että olet nähnyt niin monen monta kertaa ja että mielestäsi on on liian perusleffa yms. Ketään ei kiinnosta.
Lopetat sen riidanhaastamisen heti alkuunsa, ei jaksa heti aamusta lukea tällaista täältä!
Tunnista tuntiin mä haastan vain sua.
Vierailija kirjoitti:
En ole tyyppisi, mutta melko lailla kaikki katsoo hyvät moneen kertaan. Kuten sanoin, nähty liian monta kertaa, ei vain että nähty ennenkin. On liian perusleffa, joku muu vastaava olis vähemmän nähty ehkä.
Et tietenkään ole hän, ei hän ole täällä. Itse tykkään juurikin tietyistä hyvän mielen perusleffoista, pitää olla erilainen hetki kun alkaa jotain uutta katsomaan. Aamulla ei koskaan.
No totta. Mulla pyörii yleensä aamuisin jokin ihan hömppäsarja vaan, jota ei tarvitse edes seurata sen kummemmin.
Liikkuva linna on mun lemppari genrestäs.
Mun aika valuu vaan hukkaan kun en ikinä kiinni sua saa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnista tuntiin mä haastan vain sua.
Semmoinen mielenterveyslauantain tunnustus sieltä.
Hei tässä oon minä, ootsä vielä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on että tuollaista pitää erikseen alkaa jankkamaan ja toitottamaan että olet nähnyt niin monen monta kertaa ja että mielestäsi on on liian perusleffa yms. Ketään ei kiinnosta.
Ei tuossa ole mitään jankkaamista, ap vastasi ja oli väärinkäsitys ja minä vastasin tarkentamalla mitä tarkoitin. Tänne ei saa nykyään kirjoittaa mitään ilman että se jollekulle jAnKkAaMiStA. Ei toinen viesti samasta aiheesta ole edes mitään jankkaamist
Mitähän sinä oikein sönkaat? Ap kirjoitti viestin. Sinä vastasit siihen - Liian usein nähty. Sitten seuraava viesti oli sinun lässyn läätä siitä kuinka että "on nähty liian usei, liian perusleffa mun makuun meh myyh mooh. Jankkaaminen täytyy siinä kun tulet snobileima otsassa selittelemään kuinka on nähty niin usein ja että minä katson näin koska minun tapa on parempi yms.
Mitä sä itse tulet sivusta jankuttamaan tähän? Älä aloita joka päivä näitä sun jankkauksia jankkauksista, ei kiinnosta. Yhtään. Poistoon menee.
Aivojenkin asialla, mielen päällä. Mieli.fi
😂🙄🙊🤣 Aamukahvi ei enään maistu samalta ilman kaipauslangan jankkaajan tekstejä. Hän on viimeinkin löytänyt paikkansa maailmasta.
- -
Joo, ei tarvi leffoja tai sarjoja tai taateleita kahvin ohelle, kun jankkaujankkaaja on järjestänyt oheisohjelmaa ihan riittävästi yksinpuheluna. Näyttää esimerkkiä miten riidat kehitään tyhjästä ja miksi ketjussa tullaan pysymään ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Hei tässä oon minä, ootsä vielä siellä?
Oon. Valmistaudun hääjuhlaan. Kiva sää tuli kivalle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Ketä kaipaat?
N naista.
Kuka kaipaa?
Kyllä sun pitäis tietää. Haluan sut.
Vierailija kirjoitti:
🥰🏫
Kiitos😚
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 11.