Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Pisteet auttaisivat ymmärtämään sanomaasi
Ehkä vähän. Pelkään, että ilman satasivuista taustakertomusta todellinen viesti jää silti mysteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Mokka, mansikka, vanilja vai minkä? Oliko niitä muita vielä, en ole varma
RIP banaanisuukko, sivusta
Vadelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauno 🥰
Kerro lisää hänestä!
t. mies
No sen paras kaveri on niinku Miina, ja ne kokee kaikenlaisia seikkailuja yhdessä. Kerran ne opetti, et kannattaa oppia tunnistamaan kaikki myrkkysienet, ja sitten ne kertoi että kannattaa poimia vaan sellaisia sieniä mitä tunnistaa. Mä en tie et pitäiskö ne myrkkysienet sit syödä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onneton rakkauteni olet. Sinä et ole onneton etkä onneton, mutta minulle tämä on onneton rakkaus. Onnea oli siinä, että löysin sinut ja siinä, että rakkaus on molemminpuolista. Rakkaus on aina onnea. Onnetonta tässä on se, että rakkaus jää vaille. Kello pysähtyi viittä vaille.
Meillä se on ollut yhtä vaille kaksi jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu sopisi hyvin minun ja vaimon piireihin. En tiedä tosin tuntisiko itsensä joukkoon sopivaksi, mutta meille hän sopisi hyvin. <3
Siitä sitten polyamoriaa kehittelemään.
Yksiavioisia ollaan molemmat. Tämä on vähän hassu kuvio, jota on hankala avata.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu sopisi hyvin minun ja vaimon piireihin. En tiedä tosin tuntisiko itsensä joukkoon sopivaksi, mutta meille hän sopisi hyvin. <3
En sopisi samaan talouteen kumppanisi kanssa. Ei synkkaa.
Joo on se mysteeri. Eikä riitä edes 1000 sivua kun vastaanottaja ei kuitenkaan ymmärrä sanaakaan.
Saati että ymmärtäisi tekoja tai niiden seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Että jos olet suhteessa jossa tuntuu et joku muu kiinnostaa enemmän kuin se oma kumppani on ainut vaihtoehto erota.
Et voi syödä ja säästää kakkua.
Anna puolisolle vapaus.
Turha neuvoa. Puolison kanssa menee erittäin hyvin. Puoliso myös tietää kaivatusta. Mikä on ongelma? Puoliso saa elää niin vapaasti kuin haluaa myös ja elääkin. Ei hän tosin ole valinnut lähteä hakemaan rinnakkaissuhdetta. Jos haluaisi, se olisi ok minulle. Meillä vapaus on suuri sana, mutta rakkaus vielä suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi hyppyä tuntemattomaan sillee asap.
paluuta ei meinaan ole, ei vaikka vaan varovasti kävis tunnustelemassa rajoja pienin askelin.
Soudat ja huopaat. Koeta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme eri piireistä. Siksi pysyttelen etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sopisi samaan talouteen kumppanisi kanssa. Ei synkkaa.
Et ole kaivattuni. Ei todellakaan koskaan ole nähnyt hänestä vilaustakaan.
Kello on pysähtynyt
Rakkaus on kuollut
sinä tapoit sen
täysin harkiten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme eri piireistä. Siksi pysyttelen etäällä.
Tämä on ok. En minä ole ketään kahlitsemaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen teidän kanssa...
Vaimon kanssa mitä vaimojen kanssa tehdään, mun kans et mitään. 🥺
Miks aina luulet kaikkia lesboiksi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Että jos olet suhteessa jossa tuntuu et joku muu kiinnostaa enemmän kuin se oma kumppani on ainut vaihtoehto erota.
Et voi syödä ja säästää kakkua.
Anna puolisolle vapaus.
Helvetinmoinen homma laittaa elämä uusiksi. Kestääkö psyyke :\
Minulle rinnakkais suhteilu ei ollut ok.
Ei kysytty, toimittiin vain selän takana.
Minä en saanut valita.
Vierailija kirjoitti:
Kello on pysähtynyt
Rakkaus on kuollut
sinä tapoit sen
täysin harkiten
Teen asioita ainoastaan harkitsemattomasti. 😉
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Oot iha ite ollut aiheuttamas tätä sotkuu. Mietis hetki, miten sä kohtelet sun vaimoos ja mitä duunaat selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Minulle rinnakkais suhteilu ei ollut ok.
Ei kysytty, toimittiin vain selän takana.
Minä en saanut valita.
Olen pahoillani, jos sinua on petetty. Sen täytyy sattua lujasti.
Kerro lisää hänestä!
t. mies