Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää varmaan enempi kaljakorista kuin kukkakimpusta.
Jos tuo olisi toive, lähettäisin tahallaan alkoholitonta.
Ansaitset muovikukkia.
Ei allergisoi ja kestää ikuisesti? Hyvin ajattelevaista.
Seksiin fleshlight. Romantiikkaan harlekiini-kirja. Do the math.
Uuh. Ei hankalia ihmissuhteita, ei sukupuolitauteja. Sekin hyvin ajattelevaista.
Joten kysymys kuuluu että mitä vattua teet täällä? Härnäät ihmisiä ilkeyttäsi. Sairas.
Excuse me? Alkoholittoman oluen tarjoaminen ei ole ilkeilyä, siihenhän tuossa tartuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Suukot oli 20 vuotta sitten paljon herkullisempia.
Eikö vanha suola janota?
Tulin vaan sivusta sanomaan että ennen suukot oli parempia.
Vain jos ne on rakkauden suukkoja..
Niin kiire on juosta toisten perässä
Niin kiire on muiden asioita hoitaa
Niin kiire on huomiota hakea
Että omansa unohtaa
Ainoansa hylkää
Aarteensa hautaa
Eikä sitä itse huomaa
Lopulta havahtuu ja se on
Aivan liian myöhään
Vierailija kirjoitti:
Niin kiire on juosta toisten perässä
Niin kiire on muiden asioita hoitaa
Niin kiire on huomiota hakea
Että omansa unohtaa
Ainoansa hylkää
Aarteensa hautaa
Eikä sitä itse huomaa
Lopulta havahtuu ja se on
Aivan liian myöhään
Se meni jo, ei sillä ole aikaa enää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät, ei mussa ole mitään pelättävää
mä pelkään , koska:
En tiedä miten handlaisi sen todellisuuden, jos kävisikin ilmi että kyllä tässä näin olemme yhtä intensiivisesti ja molemminpuolisesti ei pelkästään ihastuneet vaan rakastuneet toisiimme.
että jos tulisi se hetki, että totuus on vääjäämätön , miten sen käsittelisi.
mun aivot ei pysty kuvittelee miten sen handlaisi. Sen että joo mä sitouduin toiseen ihmiseen vaikka olin ihastunut toiseen. Ja että hän on sitoutumassa toiseen, vaikka on päätä myöten ihastunut muhun.
siis teoriassa näin , siksi pelkään
Kaikesta palstan vääntelyistä huoilmatta jottei unohdu niin hyvää kansainvälistä tyttöjen päivää! 💙
Enää voi odottaa satunnaista näkemistä, joka on yhtä todennäköistä kuin mursun ajautuminen Haminaan.
Toivottavasti ei kuitenkaan yhtä toden näköistä kuin leijonan ilmaantuminen Ruokolahdelle.
Toivottavasti nähään ensi viikolla vihdoin. Tykkään susta tosi paljon! Hyvää viikonloppua! 😘 -tunnisteena toimii tykkään susta tosi paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät, ei mussa ole mitään pelättävää
mä pelkään , koska:
En tiedä miten handlaisi sen todellisuuden, jos kävisikin ilmi että kyllä tässä näin olemme yhtä intensiivisesti ja molemminpuolisesti ei pelkästään ihastuneet vaan rakastuneet toisiimme.
että jos tulisi se hetki, että totuus on vääjäämätön , miten sen käsittelisi.
mun aivot ei pysty kuvittelee miten sen handlaisi. Sen että joo mä sitouduin toiseen ihmiseen vaikka olin ihastunut toiseen. Ja että hän on sitoutumassa toiseen, vaikka on päätä myöten ihastunut muhun.
siis teoriassa näin , siksi pelkään
Lisään vielä: enhän mä edes sitä pelkää, että hän saisi tietää tunteistani eikä vastaisi niihin. Mä pelkään sitä että vastaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Mokka, mansikka, vanilja vai minkä? Oliko niitä muita vielä, en ole varma
RIP banaanisuukko, sivusta
Niin tai näin, kivaa viikonloppua kaipaamalleni :) Sain taas kirvelevän muistutuksen sinusta, tunnin palaverissa ja vetäjällä aivan sinun äänesi - senkin vielä muistan elävästi.
Tavallaan toivon, että aivot ja sydämen vois resetoida. Ja sitten, en kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Mokka, mansikka, vanilja vai minkä? Oliko niitä muita vielä, en ole varma
Hänelle lähettäisin ihan vain suukon, koska ainakaan itse en tykkää Suukoista.
Banaani oli se yksi
Vierailija kirjoitti:
Nää vääntyy aina ihan kummalliseksi ei tätä jaksa. Kun pyytää suklaakeksien ohjetta niin saa turbiinin käynnistysohjeen ja mielipiteen Myanmarin poliittisesta tilanteesta, bonuksena persoonallisuusanalyysi perustuen pilkun paikkaan tekstissä.
Äläkä unohda potkua kasseille siksi, että olet jonkun mielestä tekemässä rikosta ihmisyyttä kohtaan käyttämällä vääränlaista suklaata kekseissäsi...
Mitä mä teen teidän kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet saanut kaivatultasi irl?
Katseita, kosketuksia, hymyjä, työviestejä, juttutuokioita, hyvää energiaa olen häneltä saanut. Halaukset, suudelmat ja orgasmit on vielä saamatta. Kunpa joskus...
Hänelle lähettäisin ihan vain suukon, koska ainakaan itse en tykkää Suukoista.