Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkien synnynnäinen älykkyys ei mahdollista DI-opinnoista selviämistä. Rimaa hipoen lähihoitajaksi tai merkonomiksi kovalla puurtamisella.

Vierailija
10.12.2024 |

Viime perjantaina oli päivä, jota olen odottanut kovasti. Ensimmäiset treffit DI-miehen kanssa ja jännitykseni sekoittui innostukseen joka puristi vatsaani. Kun saavuin hänen osoitteeseensa sydämeni hakkasi nopeammin kuin koskaan. Voisin vain kuvitella, millaista elämää hän elää.

Kun astuin sisään, eteeni avautui valtava, moderni huoneisto. Suuret ikkunat päästivät valon tulvimaan sisään, ja olin välittömästi ällistynyt. Huoneet olivat avarat, ja minimalistinen sisustus näytti kuin suoraan sisustuslehdestä. Kattokruunut, taideteokset ja pehmeät värit loivat täydellisen harmonian. Tuo kaikki oli sellaista, josta olin vain aiemmin unelmoinut. Kävelin eteisessä ja tunsin laattalattian kylmän, mutta elegantin pinnan jalkojeni alla. Hänen asunnossaan oli jotain erityistä tilaa, rauhoittavaa tunnelmaa ja sellaista, mikä huokui varmuutta ja menestystä. Huomasin seinällä suuren valokuvan, jossa hän seisoi ylpeänä diplominsa kanssa.

DI-mies saapui keittiöstä, jossa hän valmisteli juotavaa meille. Hänellä oli ryhdikäs olemus, ja hänen katseensa oli täynnä ystävällisyyttä, mikä teki olostani heti kotoisamman. Juttelimme kevyesti, mutta minä ihailin samalla hänen tapaansa liikkua huoneessa. Hän vaikutti olevan elementissään, ja nautin siitä, että sain olla hänen seurassaan. Kun istuimme ruokapöytään, jäin ihmettelemään hänen kertomuksiaan projekteistaan ja innovaatioistaan. Hänen intohimonsa oli tarttuvaa, ja minä kuuntelin kuin lapsi satuja. En voinut olla miettimättä, kuinka pitkälle hän oli päässyt ja kuinka paljon työtä, vaivannäköä ja älyä hänen menestyksensä taustalla oli.

Ruoka, jonka hän oli valmistanut, oli yhtä upeaa kuin hänen asuntonsa. Kaiken tämän kauneuden ympäröimänä tunsin itseni pieneksi, mutta samalla motivoituneeksi. Tämä oli maailma, jota en ollut koskaan ennen nähnyt, ja se sai minut uneksimaan omista tulevaisuuden tavoitteistani. Illan kuluessa huomasin, että jännitys oli pian haihtunut, ja nautin olostani täysin siemauksin. Hänen varallisuutensa ja menestyksensä eivät tuntuneet enää pelottavilta, vaan inspiroivilta. Ehkä tämä ilta oli enemmän kuin vain treffit se oli mahdollisuus kohdata unelmat ja tulevaisuus, jota en ollut vielä edes osannut kuvitella. Illan lopuksi sanoimme hyvästit, ja tiesin, että olin kokenut jotain erityistä. Hänen asuntonsa kauneus ja hänen intohimonsa jäisivät mieleeni pitkäksi aikaa. Tämä ei varmasti ole viimeinen kerta, kun astun DI-miehen kotiin. 🥰 Unelmat elävät, ja nyt niiden tavoittaminen tuntuu entistäkin mahdollisemmalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, Ap

Itsekin deittailen vain miehiä jotka on DI. Kun kerran pääsee makuun, muut ei kelpaa.

Vierailija
2/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: illan päätteeksi sanoitte hyvästit, ette näkemiin.

Mies ei aio tavata sinua enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muistanut enää edellistä käyntiäsi?

Vierailija
4/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä di-juttu on, kun joka päivä miljoona turhanpäiväistä aloitusta asiasta?

Vierailija
5/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-hullu se jaksaa spämmätä.

Vierailija
6/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään erillistä diplomia ole, ihan todistus vaan. 

Vierailija
7/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä di-juttu on, kun joka päivä miljoona turhanpäiväistä aloitusta asiasta?

Mt-ongelmaisen älyvapaa pakkomielle.

Vierailija
8/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, enemmän minä tiedän toisenlaisia DI-miehiä. Lähinnä sitä nörttilinjaa edustavat. Eikä siinä mitään vikaa, fiksuja useimmat ovat.

Vierailija
9/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI jää kauas eri tieteenalojen tohtoreista.

Vierailija
10/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu Regina-tarina, ap! Sinulla on sana hallussasi. Sujuvaa tekstiä ja hienosti kuvattua kuvitelmaa siitä, millaista DI:n kodissa voisi olla. Todellisuus on toki paljon arkisempi.

Sellainen vinkki, että DI ei valmistuessaan saa mitään "diplomia". Kyseessä on tutkintotodistus, joka ei ole visuaalisesti kovin näyttävä. En ole kuullut kenestäkään, joka olisi ottanut DI-todistuksen mukaan valokuvaan.

Terv DI M55 

Vierailija
11/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannut