Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät, ei mussa ole mitään pelättävää
mä pelkään , koska:
En tiedä miten handlaisi sen todellisuuden, jos kävisikin ilmi että kyllä tässä näin olemme yhtä intensiivisesti ja molemminpuolisesti ei pelkästään ihastuneet vaan rakastuneet toisiimme.
että jos tulisi se hetki, että totuus on vääjäämätön , miten sen käsittelisi.
mun aivot ei pysty kuvittelee miten sen handlaisi. Sen että joo mä sitouduin toiseen ihmiseen vaikka olin ihastunut toiseen. Ja että hän on sitoutumassa toiseen, vaikka on päätä myöten ihastunut muhun.
siis teoriassa näin , siksi pelkään
Lisään vielä: enhän mä edes sitä pelkää, että hän saisi tietää tunteistani eikä vastaisi niihin. Mä pelkään sitä että vastaisi
Syntyisi kenties elämän mittainen yhteinen matka, perhe, kenties lapsia. Kuulostaa hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät, ei mussa ole mitään pelättävää
mä pelkään , koska:
En tiedä miten handlaisi sen todellisuuden, jos kävisikin ilmi että kyllä tässä näin olemme yhtä intensiivisesti ja molemminpuolisesti ei pelkästään ihastuneet vaan rakastuneet toisiimme.
että jos tulisi se hetki, että totuus on vääjäämätön , miten sen käsittelisi.
mun aivot ei pysty kuvittelee miten sen handlaisi. Sen että joo mä sitouduin toiseen ihmiseen vaikka olin ihastunut toiseen. Ja että hän on sitoutumassa toiseen, vaikka on päätä myöten ihastunut muhun.
siis teoriassa näin , siksi pelkään
Lisään vielä: enhän mä edes sitä pelkää, että hän saisi tietää tun
Syntyisi kenties elämän mittainen yhteinen matka, perhe, kenties lapsia. Kuulostaa hirveältä.
Niin. Ei se hirveältä kuulosta mutta ihan saakelin pelottavalta ! Muutos pelottaa . Ja tunteet . :/
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen teidän kanssa...
Annat jokaiselle. Siten ei jää kenellekään hampaankoloon mitään eikä jää turhia jännitteitä tai turhautumia mihinkään suuntaan. Sitten sanot jokaiselle, että "oon mä senkin kanssa ollut, turha teidän on kyräillä keskenänne, kun haluatte samaa kuitenkin". Sillähän se tokenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen teidän kanssa...
Vaimon kanssa mitä vaimojen kanssa tehdään, mun kans et mitään. 🥺
Ootko antanut mahdollisuutta millekään? Et ainakaan minulle. Eri
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Halipula vaivaa. Hyvää viikonloppua.
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Pisteet auttaisivat ymmärtämään sanomaasi
Kiitos taas viikosta, nautihan siellä reissun päällä 🤗 Maanantaihin!
Kaivattu sopisi hyvin minun ja vaimon piireihin. En tiedä tosin tuntisiko itsensä joukkoon sopivaksi, mutta meille hän sopisi hyvin. <3
"Niin. Ei se hirveältä kuulosta mutta ihan saakelin pelottavalta ! Muutos pelottaa . Ja tunteet . :/ "
Muutos pelottaa aina. Toisaalta, maailma muuttuu niin nopeasti tällä hetkellä että moni takertuu johonkin. Mihin tahansa, jonka kokee pysyväksi. Suosittelisin että otat ensin yhden askeleen. Mietit seuraavaa vasta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu sopisi hyvin minun ja vaimon piireihin. En tiedä tosin tuntisiko itsensä joukkoon sopivaksi, mutta meille hän sopisi hyvin. <3
Pyöritte jossain swinger-piireissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöritte jossain swinger-piireissä?
Ei, ei mitään sellaista. Piireillä tarkoitin ystäväpiirejä. Niissä on fiksuja ihmisiä.
Suosittelen lämpimästi hyppyä tuntemattomaan sillee asap.
paluuta ei meinaan ole, ei vaikka vaan varovasti kävis tunnustelemassa rajoja pienin askelin.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi hyppyä tuntemattomaan sillee asap.
paluuta ei meinaan ole, ei vaikka vaan varovasti kävis tunnustelemassa rajoja pienin askelin.
En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten kysymys kuuluu että mitä vattua teet täällä? Härnäät ihmisiä ilkeyttäsi. Sairas.
Excuse me? Alkoholittoman oluen tarjoaminen ei ole ilkeilyä, siihenhän tuossa tartuttiin.
Jos lahjan saaja on toivonut olutta ja hänelle antaa alkoholitonta olutta, se luultavasti on just sitä tai tuntuu saajasta siltä. Lahjaa ei annetakaan jotta se ilahduttaisi lahjan saajaa, vaan koska antajalla on joku ihme tarve kouluttaa, valistaa tai muuttaa saajaa. Motiivi on itsekäs ja epäpuhdas. Jos lahjan saaja nimenomaan alkoholintonta olutta haluaa, sitten asia on tietysti kunnossa. Tai fine, jos englanti suits you better.
Saa toivoa, ei tulis mieleenkään ostaa kenellekään korillista alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin kuinka toimittaisin anonyymisti kimpun työpaikalleis.
Kukkakaupat toimittaa kukkia pitkin kaupunkeja, toki kuljetus maksaa. Enkä itse haluaisi anonyymisti lähetystä, pää hajoaisi miettimisestä kuka onneton mua kaipaisi🤣. Mutta vähän oisi ihana yllätys, rakastan kukkia. Nyyh mikä ajatus 😭.
Terveiset tauolta😘
Monta rautaa tulessa? Keneltäkään ei viitsi kysyä 🤣
Olisikin monta rautaa tulessa. Mutku on vain se yks ja ainoa mielessä kun takiainen tai täi tervassa 🤣
Että jos olet suhteessa jossa tuntuu et joku muu kiinnostaa enemmän kuin se oma kumppani on ainut vaihtoehto erota.
Et voi syödä ja säästää kakkua.
Anna puolisolle vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten polyamoriaa kehittelemään.
Jos lahjan saaja on toivonut olutta ja hänelle antaa alkoholitonta olutta, se luultavasti on just sitä tai tuntuu saajasta siltä. Lahjaa ei annetakaan jotta se ilahduttaisi lahjan saajaa, vaan koska antajalla on joku ihme tarve kouluttaa, valistaa tai muuttaa saajaa. Motiivi on itsekäs ja epäpuhdas. Jos lahjan saaja nimenomaan alkoholintonta olutta haluaa, sitten asia on tietysti kunnossa. Tai fine, jos englanti suits you better.