Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Toivottavasti sinä et ole tuon hyvästiviestin takana. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan mua on koko ajan säälittäneet että piti tuollainen hirviö nähdä ja kokea.
Olisin suonut terveen parisuhteen mallin, tahtonut näyttää hyvää esimerkkiä mitä on rakkaus ja välittäminen. Jotta oppisivat olemaan rakastavia ja hyviä toisille ja itselleen.
Mene vaan.
Mistä nämä viestit yhtäkkiä tänne tulivat? Ja kenelle?
Eri ihmisiltä. Veikkaan vaimo-vaimolta ja nainen kaipaa miestä. Ja siinä välissä muitakin kommentoimassa.
Joku seinähullu akka vai?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sille puolisoll, kuten aina.
Paitsi sillon jos ne on olkiukolle.
Aika sama asia.
99% ton viesteistä on sille olkiukolle
Högst antagligen. Trevlig helg och tjingeling!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Mokka, mansikka, vanilja vai minkä? Oliko niitä muita vielä, en ole varma
Hänelle lähettäisin ihan vain suukon, koska ainakaan itse en tykkää Suukoista.
Banaani oli se yksi
Myös lakritsi. Kausimakuina mm. karpalo.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinä et ole tuon hyvästiviestin takana. 😭
Sehän oli vastaus ihmiselle, joka kertoi aikovansa pysyä etäällä. Se vastaus riittää minulle ja luonnollisesti hyväksyn sen. Olen odotellut, josko vielä jotakin voitaisiin yrittää, mutta kun ei, niin se tarkoittaa ei. Täytyy osata luovuttaa oikeassa kohtaa. Minulle se on tässä.
Perjantai-iltoja ketjuun. Samalla toivotan eräälle takiaiselle hyvää viikonloppua. Tuskin hän kuitenkaan enää täällä käy.
Viikosta selvitty. Täytyy käydä nollaamassa pääkoppa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään etsiä ketään tämän kärsimyksen jälkeen.
Ja jos väkivalta, valheet ja uskottomuus on sun mielestä tosi jees hyvä sulle 👍🏻Itse en moisia hyväksy missään muodossa.
Älä välitä trollien viesteistä. Tsemppihalit sivusta 🤗🤗🤗
minnehän kauaksi kaivattu lähtee koululaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-iltoja ketjuun. Samalla toivotan eräälle takiaiselle hyvää viikonloppua. Tuskin hän kuitenkaan enää täällä käy.
Ei varmaankaan ollut minulle, mutta takiainen kuulosti niin tutulta että tulin vastatoivottamaan hyvät viikonloput myös sinulle. sivusta
Vierailija kirjoitti:
minnehän kauaksi kaivattu lähtee koululaisten kanssa?
Mummolaan.
Moniavioisille onnea elämäänsä, se on mulle ok jos se sopii teille. Mutta mä en ole sellainen, eikä mulle ole ok et luvataan uskollisuutta ja selän takana eletään moniavioista elämää. Onko se jotenkin käsittämätön asia?
aika creepy fiilis kuulla miten puoliso esiintyy sinkkuna etsien uutta elämän kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Moniavioisille onnea elämäänsä, se on mulle ok jos se sopii teille. Mutta mä en ole sellainen, eikä mulle ole ok et luvataan uskollisuutta ja selän takana eletään moniavioista elämää. Onko se jotenkin käsittämätön asia?
Jep, kukin elää tavallaan. Toisten elämään meidän ei tarvitse puuttua.
Se ettei teidän suhde kaadu vieraiden paneskeluun ei tarkoita että on sopivaa tulla paneskelemaan mun puolisoa joka on luvannut olla uskollinen. Pointti tässä on se että älä sekaannu toisten liittoihin.
Varmaan sille puolisoll, kuten aina.
Paitsi sillon jos ne on olkiukolle.
Aika sama asia.