Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen teidän kanssa...
Vaimon kanssa mitä vaimojen kanssa tehdään, mun kans et mitään. 🥺
Miks aina luulet kaikkia lesboiksi täällä?
Koska niin monta pikkulespoa täällä kommentoinut
Vierailija kirjoitti:
Kello on pysähtynyt
Rakkaus on kuollut
sinä tapoit sen
täysin harkiten
??? Mitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Oot iha ite ollut aiheuttamas tätä sotkuu. Mietis hetki, miten sä kohtelet sun vaimoos ja mitä duunaat selän takana.
Kenen luulit kirjoittavan? En se minä ollut. Enkä mitään sotkua ole aiheuttanut.
Kyllä se pettäjä ihan itse on oman sotkunsa aiheuttanut ja sotkenut kaikki muutkin omaan sontaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi hyppyä tuntemattomaan sillee asap.
paluuta ei meinaan ole, ei vaikka vaan varovasti kävis tunnustelemassa rajoja pienin askelin.
En ymmärrä
Mitä et ymmärrä ? Vai etkö vaan tajua?
-eri
Ps. Silleen sitä paluuta ei ole että todella vaikea pystyttää raja-aitoja enää sinne missä ne on henkisesti joskus ylittänyt, vaikka mitään fyysistä varsinaisesti ei olisi (vielä) tapahtunutkaan (paitsi se viaton kerta). Mieli on ihan matkassa jo. Mut ehkä sä tajuat, tällä kertaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sairaan hassuu et kohtelet toista vuosia kaltoin ja jaksat ihmetellä kun elämä on jatkuvaa kärsimystä et se toinen niinku kärsii sun teoista ihan joka päivä et se ei vaan niinku nipsnaps sormii napauttamalla unohda mitä olet tehnyt ja et sä niinku vielä ruokit sitä kaikkea kamaluutta sillee tasaisen tappavaan tahtiin ja sit kelaat et joo joo kyllä se siitä viel iloksi muuttuu. No mut hei, ei se mee niin.
Oot iha ite ollut aiheuttamas tätä sotkuu. Mietis hetki, miten sä kohtelet sun vaimoos ja mitä duunaat selän takana.
Miksi aina luulet kaikkia lesboiksi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneton rakkauteni olet. Sinä et ole onneton etkä onneton, mutta minulle tämä on onneton rakkaus. Onnea oli siinä, että löysin sinut ja siinä, että rakkaus on molemminpuolista. Rakkaus on aina onnea. Onnetonta tässä on se, että rakkaus jää vaille. Kello pysähtyi viittä vaille.
Meillä se on ollut yhtä vaille kaksi jo pidemmän aikaa.
Hieno sanaleikki! 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽
Millä tempulla saa itsensä psyykattua uskomaan, että on yksiavioinen vaikka joka päivä kaipaa, haaveilee ja ajattelee toista? Siis oikeasti: "Joo, mä olen tosi yksiavioinen. Mitä nyt vaan unelmoin koko ajan pääseväni yhteen toisen kanssa."
En mä ainakaan mitään souda saati huopaa. Senkus menee kun on mennäkseen ollut. Sitähän tässä on odotettu. Että mikähän kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu sopisi hyvin minun ja vaimon piireihin. En tiedä tosin tuntisiko itsensä joukkoon sopivaksi, mutta meille hän sopisi hyvin. <3
Olemme eri piireistä. Siksi pysyttelen etäällä.
Ehkä on vihdoin aika tajuta, että homma on taputeltu. Kiitos kaikesta. Välitin toden teolla. Yritän nyt lähteä ketjusta viimein. Tänään saatan vielä olla, koska olen pedissä luomenpoiston vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Millä tempulla saa itsensä psyykattua uskomaan, että on yksiavioinen vaikka joka päivä kaipaa, haaveilee ja ajattelee toista? Siis oikeasti: "Joo, mä olen tosi yksiavioinen. Mitä nyt vaan unelmoin koko ajan pääseväni yhteen toisen kanssa."
En ole sanonut haaveilevani pääseväni yhteen kaivattuni kanssa.
Tulkinta on vapaa, mutta ei minulla ole sinulle asiaa, enkä mitään itselleni sinulta haluakaan. Olet ihailtava kukkanen johon etäisyyttä on ihan hyvä pitää, mutta se ei vie sitä väriloistoa, ja haluan edelleen päättää tämän siihen sävelen ja eo. toteamukseen eikä muuhun. Lähden hitauksineni eteenpäin, kun ei se vauhti vaan se suunta.
Vierailija kirjoitti:
Tulkinta on vapaa, mutta ei minulla ole sinulle asiaa, enkä mitään itselleni sinulta haluakaan. Olet ihailtava kukkanen johon etäisyyttä on ihan hyvä pitää, mutta se ei vie sitä väriloistoa, ja haluan edelleen päättää tämän siihen sävelen ja eo. toteamukseen eikä muuhun. Lähden hitauksineni eteenpäin, kun ei se vauhti vaan se suunta.
Kaivattuni ei kirjoittaisi noin, joten ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä moniavioista tuossa on? Sun tunteet ei vaan enää ole siinä ihmisessä jonka kanssa näennäisesti olet. Väärä parivalinta
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan mitään souda saati huopaa. Senkus menee kun on mennäkseen ollut. Sitähän tässä on odotettu. Että mikähän kestää?
nn, nm, mn?
Vierailija kirjoitti:
Kello on pysähtynyt
Rakkaus on kuollut
sinä tapoit sen
täysin harkiten
Onko tämä vastine minulle, joka puhuin kellon pysähtyneen viittä vaille? Jos on, missä kohtaa olen tappanut?
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas tuollainen ihminen on jos toiselle uskollisuutta vannoo ja sydän seilaa jatkuvasti muualla.
Päästä puoliso piinasta se ansaitsee oikein elämän eikä mitään näytelmää.
Joko luit yllä olevat viestini. Puoliso tietää, että pidin paljon eräästä. Siinä ei ole mitään mielisairasta. Nämä oli muuten nn-juttuja, jos et millään pääse tästä yli. Ei liity siihen mieskaivattuusi.
Tuntui aamupäivällä hyvältä, kun loitotessasi katsoit taaksepäin ja huikkasit huomenta, vaikka kummallakin oli hoppu omiin toimiimme. Huomaamme ja huomioimme toisemme ilmeisen tehokkaasti. Vähän pitäisi vielä ajoitusta synkronoida. <3
Vierailija kirjoitti:
Nn, nm, mn?
Parempi kestää jos vaihtoehto on rikkoa toisen psyyke.