Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähettää kukkia tai muutakaan anonyymisti, jos ei ole täysin varma että toinen tykkäisi siitä. Jotkut ehkä tykkäävät, suuri osa ei. Kun ajatuksia ei voi lukea, pitää toimia tavalla, joka ei varmasti aiheuta ahdistusta.
On tää ny kumma juttu. Ahdistut, jos joku on sulle kukkia lähettänyt. Kaunis ele, ei ihme että ihmiset voi nykyään huonosti, jos kauniita eleitäkin tarvitsee pantata-
ihan vaan varuiks, ettei vastaanottaja vaan ahdistu. Hei haloo!
On se nyt kumma juttu, että joku ahdistuu toisen ahdistuksesta siihen pisteeseen että melkein repii bokserit jalastansa. Hei haloo!
Vaikutat aikamoiselta nirppanokalta, mutt hyvää viikonloppua! (ilman ahdistusta)
Kolmas sivusta tulee toteamaan, että sinun asenne se tässä on ärsyttävä. Ei tuon, kenen kanssa väittelet tässä. Täysin eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata lähettää kukkia tai muutakaan anonyymisti, jos ei ole täysin varma että toinen tykkäisi siitä. Jotkut ehkä tykkäävät, suuri osa ei. Kun ajatuksia ei voi lukea, pitää toimia tavalla, joka ei varmasti aiheuta ahdistusta.
On tää ny kumma juttu. Ahdistut, jos joku on sulle kukkia lähettänyt. Kaunis ele, ei ihme että ihmiset voi nykyään huonosti, jos kauniita eleitäkin tarvitsee pantata-
On se nyt kumma juttu, että joku ahdistuu toisen ahdistuksesta siihen pisteeseen että melkein repii bokserit jalastansa. Hei haloo!
Vaikutat aikamoiselta nirppanokalta, mutt hyvää viikonloppua! (ilman ahdistusta)
täysin eri sivusta? Yeah right
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aikamoiselta nirppano
Katso ip, jos osaat. Sinut kyllä tunnistaa samaksi, joka jankkaa täällä ilkeämielisesti päivästä toiseen
Olet sinä kaunein kukka. Ja älä lähetä itseäsi minnekkään. Mutta olisi kivaa joskus ihailla, vaikka etäältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teit minusta kumisevan vaskin.
Sinä minusta helisevän symbaalin. Vasken ja symbaalin liitto olisi Metalliliitto.
Miksi vaskitsa ei voinut soittaa symbaaleja?
Koska se pelkäsi, että se saisi vaskitsan!
Anteeksi tyhmyyteni, mutta vitsi ei aukene mulle. On toki muutamia vaihtoehtoisia tulkintoja.
Ei harhailu ole oikeastaan haitallista, kunhan silloin tällöin pyrkii selvittämään faktat.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kriittinen ajatusteni suhteen (lue:ei harhoja), siksi onkin erittäin kummallista, että oon tähän tilanteeseen päätynyt.
Et sä ole millään tavalla keskiverto tyyppiä älykkäämpi. Ihan samalla tavalla hullaannut ja harhaudut kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin kriittinen ajatusteni suhteen (lue:ei harhoja), siksi onkin erittäin kummallista, että oon tähän tilanteeseen päätynyt.
Et sä ole millään tavalla keskiverto tyyppiä älykkäämpi. Ihan samalla tavalla hullaannut ja harhaudut kuin kaikki muutkin.
Noh, en ole tehnyt älykkyystestejä, joten ei voi tietää. Enkä oikeastaan sitä meinannut, vaan että kyseenalaistan jatkuvasti omaa ajatteluani, muiden myös kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää varmaan enempi kaljakorista kuin kukkakimpusta.
Jos tuo olisi toive, lähettäisin tahallaan alkoholitonta.
Ansaitset muovikukkia.
Yksi jääkäri,
toinen lääkäri,
yksi tatuoi,
toinen vatuloi,
yksi ihoaan,
toinen himoaan.
Viikonloppuja sedät ja tädit.
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Vierailija kirjoitti:
*Ei koronaevakkonainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset muovikukkia.
Ei allergisoi ja kestää ikuisesti? Hyvin ajattelevaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset muovikukkia.
Seksiin fleshlight. Romantiikkaan harlekiini-kirja. Do the math.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle voisin lähettää suukon. Kerran olen saanut Suukkoja mieheltä, joka ei ole aviomieheni. Harmi, ettet ollut sinä.
Mokka, mansikka, vanilja vai minkä? Oliko niitä muita vielä, en ole varma
Oon kerran ostanut H-naiselle suukon. Ja hänkin minulle. Niistä ajoista on varmaan jo 20 vuotta. Kummasti sitä vaan muistaa tuollaiset. Hän tykkäsi nimenomaan siitä mokkasuukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitset muovikukkia.
Seksiin fleshlight. Romantiikkaan harlekiini-kirja. Do the math.
Uuh. Ei hankalia ihmissuhteita, ei sukupuolitauteja. Sekin hyvin ajattelevaista.
Joten kysymys kuuluu että mitä vattua teet täällä? Härnäät ihmisiä ilkeyttäsi. Sairas.
Suukot oli 20 vuotta sitten paljon herkullisempia.
Miksi vaskitsa ei voinut soittaa symbaaleja?
Koska se pelkäsi, että se saisi vaskitsan!