Miten jotkut voi syödä kananmunia? Syötte kanojen syntymättömät lapset!
Kommentit (70)
kananmunat on hyviä ja proteiinipitoisia
Munasoluja ne on. Vain luomumunat voi edes teoriassa olla hedelmöitetty.
Tai mätiä ja kaviaaria...Miten kukaan ees voi juoda vettä ku kalat on harrastanu seksiä vedessä, ja vesikirput...
Keitän tai paistan kananmunan, laitan suuhun, pureskelen ja nielen. Näin voin syödä kananmunan.
Ne ovat vain kanojen ovulaatioita. Ne eivät yleensä ole hedelmöittyneitä eli ei niistä koskaan olisi muutenkaan tullut tipuja
Syötkö itse kanaa? Poikasten äidin.
Miten joku voi niellä sper maa?? Syötte ihmisen lapsia! Kuvottavia kannibaaleja!
Ja vielä hirveen epäterveellistä. Nosta kolesterolin taivaisiin. Aikanaan oli suositus 1 muna viikossa.
Jotta tipu syntyisi munasta, tarvitaan kukko ja munituskanaloissa ei niitä ole.
Pidä per*ele huoli omista asioista
Kanan elämä alkaa kun muna kuoriutuu, edes eettisessä mielessä ei ole mitään perustetta välttää kananmunia.
Vierailija kirjoitti:
Pidä per*ele huoli omista asioista
Tässä meillä on taas joku lihaa syövä pedopersu :D
Kananmunissa on runsaasti koliinia, joka on välttämätön maksan hyvinvoinnille. Jos ei saa koliinia riittävästi, maksa menee sököksi.
Joo ja poikasena syötiin myös sotkanmunia,maistuis varmaan sullekkin.Turha jauhaa paskaa munista,mietippä mitä se ihminen maailman mittakaavassa syö..joo hau hau siinä meni koira lihoiksi,etana,mustekala.ym paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Munasoluja ne on. Vain luomumunat voi edes teoriassa olla hedelmöitetty.
Mitenkäs se kananmuna muka sitten hedelmöittyy? Kukko käy panemassa munaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi niellä sper maa?? Syötte ihmisen lapsia! Kuvottavia kannibaaleja!
Mulla tuli ihan sama mieleen. Itkettää kun mietin montako tuhatta lasta olen elämäni aikana nielaissut tosta vaan. Kaiken lisäksi olen kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli ihan sama mieleen. Itkettää kun mietin montako tuhatta lasta olen elämäni aikana nielaissut tosta vaan. Kaiken lisäksi olen kasvissyöjä.
Se on ihan palvelus ihmiskunnalle, maapallo kun on pahasti ylikansoittunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja cauhee, kuinkahan monta lasta on uskovaiset miehetki vaa pyyhkiny paperiin?! Siis paperiin! Olis ollu ees jotain hienoo kangasta, mutta joku vessis tai talouspaperi. Tai autotallissa rasseli... Mie en kestä sitä lasten elämien menetystä jos kävisin miettimään.
Ok, snowflake.