Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sun opinnot ei ole edennyt?
No, kun juttelin tuolla vauva-sivustolla kaiket päivät. Semmosta.😀
Tee vaikka muutama huoli-ilmo tai soita kelan tätille, ehkä se jeesaa?
Tai hanki semmonen yksityinen ruokakauppastalkkeri, joka kulkee sun perässä aina kaupassa? Ehkä se painostus auttaa etenemään?
Joku semmonen peruukkipartio-tyylinen? Ehkä. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sun opinnot ei ole edennyt?
No, kun juttelin tuolla vauva-sivustolla kaiket päivät. Semmosta.😀
Tee vaikka muutama huoli-ilmo tai soita kelan tätille, ehkä se jeesaa?
Tai hanki semmonen yksityinen ruokakauppastalkkeri, joka kulkee sun perässä aina kaupassa? Ehkä se painostus auttaa etenemään?
Joku semmonen peruukkipartio-tyylinen? Ehkä. Joo.
Ehkä myös numeroiden levittely ja netin kyttäys auttaa?
Joka ei halua, löytää selitykset, joka haluaa, keksii keinot.
En kuitenkaan mikään Jeesus ole. En kuule pelkkiä rukouksia.
Vierailija kirjoitti:
Joka ei halua, löytää selitykset, joka haluaa, keksii keinot.
Noinhan ne raiskaajatkin on keinon keksineet. 👍
Jaahas. Ovelia kettuja paikalla. Mikä hätänä? Oraakkeli voi vastata. Jännitän yhdessä te-virkailijoiden kanssa muutostöiden onnistumista. Olen hengessä siis mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka leikkiä:
Leikitään, että nää tykkäis toisistaan, mut nää ei uskaltais sanoa sitä toisilleen. Tää toinen ei ees halua, että tää toinen tietää, että se tykkää siitä, ettei tää paljastuis.
Nää siis tykkäis toisistaan ja haluais sanoakin sen toisilleen. Näillä vain olis esteitä ylitettävänään ja siihen tuhraantuis melkosesti aikaa. Näiden halu olla yhtä ja rakastaa ei kuitenkaan estäis saavuttamasta lopullista päämäärää, joka olis näiden haaveissa. Nää saavuttais sen ja tarinalla olis onnellinen loppu. Sen pituinen se.
Tää olis sen toisenkin mielestä hyvä. Nää vois ennen yhtenä olemista nähdä kahtena eiku nähdä kahdestaan, mutta ei nää sitte nääkään, kun tähän aikaan on jo pimeetä eikä pimeessä nää kovin hyvin. Siks tää toinen on silleen, et ihan tyhmää ja tää sanoo, ettei jaksa oottaa ees kevääseen ja menee nukkumaan talviunta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä täällä höpisemisestä ole kyllä mitään hyötyä..
Hyvä, että tajusit sen viimein! 😃
Okei, tää on täällä sivussa nyt silleen että ehkä teen nyt muita juttuja ja tuun katsomaan ketjua myöhemmin ja sit tää lähtee niinku pois. Kattellaan ovelat ketut! Terveisin Oraakkelihahmo
Koitan vaan pysyä silleen sallitun rajoissa.
Harhoilta siivet naks. Sovitaan ettei kumpikaan kirjoittele tänne. Suureksi osaksi täältä tätänykyä poissa, mutta kun tänne tulee saa välittömästi tunteen että ajattelet minun edelleen täällä höpisevän. Se on vähän ärsyttävää jollain muotoa. Minä en ajattele sinun täällä enää kirjoittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😒🥺
Vierailija kirjoitti:
Minä koetan pysyä kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Harhoilta siivet naks. Sovitaan ettei kumpikaan kirjoittele tänne. Suureksi osaksi täältä tätänykyä poissa, mutta kun tänne tulee saa välittömästi tunteen että ajattelet minun edelleen täällä höpisevän. Se on vähän ärsyttävää jollain muotoa. Minä en ajattele sinun täällä enää kirjoittelevan.
Tuutte tänne 20 v kuluttua ja heti alkaa tuntumaan että vieläkin se vanha kamu täällä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😒🥺
Ei saa leikistä loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Relaa, ihan perusharha tuo. Harva kai täällä edes voi koko ajan roikkua, kun on se niin sanottu elämäkin elettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Puolisokin varmasti arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaipauksella ei ole rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Relaa, ihan perusharha tuo. Harva kai täällä edes voi koko ajan roikkua, kun on se niin sanottu elämäkin elettävänä.
En anna sen häiritä kaipauksessa roikuntaa. Sivusta.
Ois yks kohtalaisen hyvä syy jonka pystyn perustelemaan itselleni täysin ja loput voi lukea paperilta. Leimattu, allekirjoitettu jne.