Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
32521/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhoilta siivet naks. Sovitaan ettei kumpikaan kirjoittele tänne. Suureksi osaksi täältä tätänykyä poissa, mutta kun tänne tulee saa välittömästi tunteen että ajattelet minun edelleen täällä höpisevän. Se on vähän ärsyttävää jollain muotoa. Minä en ajattele sinun täällä enää kirjoittelevan. 

Relaa, ihan perusharha tuo. Harva kai täällä edes voi koko ajan roikkua, kun on se niin sanottu elämäkin elettävänä.

Olen kyllä ihan rentona tässä. Kunhan halusin mainita. 

Vierailija
32522/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katkaista vetovoima, joka kiskoo väkisin kaivatun luo? Se on melkein kuin maan painovoima. Joutuu tekemään henkistä työtä, ettei joudu kaivatun luo. Vastustustyö taas vaatii voimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32523/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että vaikka olen aivan tavallinen mies enkä sinänsä mitään erikoista, niin mulla on yliluonnollisia kykyjä muunmuassa sängyssä. Siinä tosin on ehdot, kaikki on vähän sellaista mutta aika vahvat kemiat.

Yliluonnollisia kykyjäkö? Ootkohan mun kaivattu? Näin hänestä kerran eroottista unta ja sain niin mahtavan uniorgasmin että oksat pois. Huh!

Vierailija
32524/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä täällä höpisemisestä ole kyllä mitään hyötyä..

Hyvä, että tajusit sen viimein! 😃

😒🥺

Ei saa leikistä loukkaantua.

Leikissäkin on usein mukana totuutta. - sivusta

Vierailija
32525/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin henkinen kantti kasvaa. 

Vierailija
32526/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhoilta siivet naks. Sovitaan ettei kumpikaan kirjoittele tänne. Suureksi osaksi täältä tätänykyä poissa, mutta kun tänne tulee saa välittömästi tunteen että ajattelet minun edelleen täällä höpisevän. Se on vähän ärsyttävää jollain muotoa. Minä en ajattele sinun täällä enää kirjoittelevan. 

Relaa, ihan perusharha tuo. Harva kai täällä edes voi koko ajan roikkua, kun on se niin sanottu elämäkin elettävänä.

Olen kyllä ihan rentona tässä. Kunhan halusin mainita. 

Jep.

Vierailija
32527/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hassu - 

soita mulle ? 

olisin hoitanut sen jutun mitä voitas katsoa yhdessä mutta se ei tullut vielä. Voisit piristää mun päivää 

Vierailija
32528/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pientä leikkiä ettei totta toinen puoli 

Vierailija
32529/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt ettei mokkasuukko maistunut kahville.

Vierailija
32530/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ajatuskela:

Saisiko uutisiin positiivisiakin asioita? Miksi kaikki kiusaa toisiansa? Missä ovat avoimet työpaikat? Miten jotkut pystyvät nauttimaan ankeasta tunnelmasta? Eikö ketään ikinä ahdista tämä Suomi? 

Vierailija
32531/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mokkakikkelin kanssa. Ei se kahville maistu. 

Vierailija
32532/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin pientä leikkiä ettei totta toinen puoli 

Ei niin pitkää kakkua ettei vapaus koita..

Vierailija
32533/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulta loppui kaipaus, niin nyt ärsyttää kun se toinen edelleen kirjoittaa tähän ketjuun, niinkö? Kuule, älä huoli. Todennäköisesti hän ei koskaan kirjoittanut tänne. Sinä vain tulkitsit niin, koska ihastuneet aivosi käskivät sinun niin tehdä.

Vierailija
32534/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tietää ennakolta, miten reagoisit jos lähestyisin sinua töiden ulkopuolisissa asioissa. Hirvittää.

T:lle J.

Vierailija
32535/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sanottu elämä hieman häiritsee tätä hullua haaveilua, kaihertavaa kaipailua, unenomaista unelmointia. Elämä sentään minkä teit. eri

Vierailija
32536/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaMood. 

Vierailija
32537/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulta loppui kaipaus, niin nyt ärsyttää kun se toinen edelleen kirjoittaa tähän ketjuun, niinkö? Kuule, älä huoli. Todennäköisesti hän ei koskaan kirjoittanut tänne. Sinä vain tulkitsit niin, koska ihastuneet aivosi käskivät sinun niin tehdä.

Ei täysin loppunut, muutti ehkä muotoaan. Kyllä hän tänne kirjoitti, tekstisi on aika ennalta arvattavaa, eikä sillä ole painoarvoa. 

Vierailija
32538/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mokkakikkelin kanssa. Ei se kahville maistu. 

Millä firmalla myynnissä? Onko uutuus?

Kysy Dubaista olisko saatavilla. 

Vierailija
32539/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla reuma, joillakin ripuli.. sairasloma lapussa lukee silleen kivasti, älä anna tätä sairaslomalappua ilman suojakäsineitä. Istun tääl himbes niiko ja vähä näbään. Arvostan ympäristöni immuunipuutteisia kanssaeläjiä.

Vielä mitä sairaala bakteerit jakoon.

Vierailija
32540/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät siis vain leikitellä ajatuksella juttelusta ja kosketuksesta?

Ketju on lukittu.