Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hemmottelen itseäni pullalla ja suklaalla.Olen osaton. Kukaan ei hemmottele minua fyysisesti. Saan kyllä kauniita sanoja osakseni, mutta nekään eivät enää riittävästi lämmitä. Ostelin ennen kaikkea mielihalujeni mukaan, josta koetan nyt päästä eroon. Ei ne tehneet minua onnelliseksi. En halua enää mitään materiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatka leikkiä:
Leikitään, että nää tykkäis toisistaan, mut nää ei uskaltais sanoa sitä toisilleen. Tää toinen ei ees halua, että tää toinen tietää, että se tykkää siitä, ettei tää paljastuis.
Nää siis tykkäis toisistaan ja haluais sanoakin sen toisilleen. Näillä vain olis esteitä ylitettävänään ja siihen tuhraantuis melkosesti aikaa. Näiden halu olla yhtä ja rakastaa ei kuitenkaan estäis saavuttamasta lopullista päämäärää, joka olis näiden haaveissa. Nää saavuttais sen ja tarinalla olis onnellinen loppu. Sen pituinen se.
En kaipaa mitään hemmottelua, jatkuva hyvä ja huomioiva kohtelu kiinnostaa. Samoin itsekin kohtelen toista jatkuvasti hyvin ja hellästi.
En oikein keksi mitä niin erityistä hyvää olisi, että se poikkeaisi tavanomaisesta hyvästä ja siten kutsuttaisi hemmotteluksi? No ehkä jokin hotelliyö tms, mutta sellainen ei itseä oikein edes kiinnosta.
Iltapäiväisessä kaipauskrouvissa ikävöin.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että vaikka olen aivan tavallinen mies enkä sinänsä mitään erikoista, niin mulla on yliluonnollisia kykyjä muunmuassa sängyssä. Siinä tosin on ehdot, kaikki on vähän sellaista mutta aika vahvat kemiat.
Ehdot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että vaikka olen aivan tavallinen mies enkä sinänsä mitään erikoista, niin mulla on yliluonnollisia kykyjä muunmuassa sängyssä. Siinä tosin on ehdot, kaikki on vähän sellaista mutta aika vahvat kemiat.
Ehdot?
On monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdot?
On monta.
Esim?
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä varsinainen pösilö illuusioines ja säines. En tiedä, kuka tässä nyt trollaa ja oonko se peräti minä itte.
Että pitikin taas tänne pskakasaan eksyä, eräänlaista tuurijuoppoutta tääkin kai.
En minä trollaa. Vastasin vain sarkastisesti, että haluaisin puhua säästä. En tietenkään haluaisi siitä puhua vaan meistä, minusta ja kasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdot?
On monta.
Esim?
Kumppanin täytyy nauttia.
Ei tästä täällä höpisemisestä ole kyllä mitään hyötyä..
Hemmottelen, pitää miehenkin hemmotella. Intohimoisen ja luotettavan miehen.
Itse etsin parisuhdetta romanttisessa mielessä, kaikilla herkuilla. Jos ei juuri nyt niin ainakin tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä varsinainen pösilö illuusioines ja säines. En tiedä, kuka tässä nyt trollaa ja oonko se peräti minä itte.
Että pitikin taas tänne pskakasaan eksyä, eräänlaista tuurijuoppoutta tääkin kai.
En minä trollaa. Vastasin vain sarkastisesti, että haluaisin puhua säästä. En tietenkään haluaisi siitä puhua vaan meistä, minusta ja kasvatusta.
Kyllä sen säähomman ymmärsi, kuuluu omaankin repertuaariin, ja siksi pomppasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen säähomman ymmärsi, kuuluu omaankin repertuaariin, ja siksi pomppasinkin.
Minä puhuin kaivatun kanssa viime tapaamis kerralla säästä, kun en muuta keksinyt. 😁 Sivusta.
Sää on hyvä ja mielenkiintoinen puheenaihe, miksi sitä aina vähätellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä täällä höpisemisestä ole kyllä mitään hyötyä..
Ei, kyllä sille kaivatulle pitää laittaa viesti, että "mun mielestä meidän pitäis joskus nähdä. Mitä mieltä sä oot?" 😎
En ainakaan halua puhua meistä. Muuten voin hälle jutella.
Sää on siis kattotermi kaikelle ja mille vaan. Otsikon alla tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi sun opinnot ei ole edennyt?
No, kun juttelin tuolla vauva-sivustolla kaiket päivät. Semmosta.😀
Tee vaikka muutama huoli-ilmo tai soita kelan tätille, ehkä se jeesaa?
Tai hanki semmonen yksityinen ruokakauppastalkkeri, joka kulkee sun perässä aina kaupassa? Ehkä se painostus auttaa etenemään?
En tiedä missä asut. Muuten voiski.