Mikä estää sinua olemasta onnellinen
Kommentit (22)
Stressi ja yleinen ahdistus
Yleinen arjen epävarmuus
Rahattomuus
Vastuu ikivanhasta sukulaisesta
Vaikkei ehkä sekään.
Rakkaussuhteen puute. Sellaisen missä molemmat ovat toisilleen tärkeimmät ihmiset. Ymmärrän, ettei sellainen ole mikään ihmisoikeus, eikä läheskään kaikki edes parisuhteessa elä onnellisessa suhteessa, mutta joka tapauksessa rakkauden puuttuminen estää mua olemasta aidosti onnellinen.
Ahdistus ja kauhut vähän joka asiasta.
Ilkeä työkaveri.
Uuden vuokra-asunnon etsiminen kun rahaa on vähän ja nykyinen liian kallis.
Ei ole miestä maksamassa, suunnittelemassa ja tekemässä mitä minä haluan
Itserakkauden puute. Että tajuan, että en ole yksin täällä maailmassa. Että elämäni ei ole niin ainutlaatuista, että eläisin sen pelkästään itseäni varten. On olemassa kaukainen haave, että joku yksinäinen sielu tuolla huutaa nimeäni. Johon voin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Stressi ja yleinen ahdistus
Yleinen arjen epävarmuus
Rahattomuus
https://vasemmisto.fi/vasemmistoliiton-tavoitteet/periaateohjelma-tavoi…
Minulla oli onni, mutta kätkin sen niin varmaan piiloon etten ole sitä itsekään löytänyt.
Pas.ka vaimo. Nainen ylipäätään, onko turhempaa miehen elämässä? Mies
Numero ykkösenä pelko lapseni turvallisuudesta. Mulle on ihan sama vaikka taivas putoais niskaan muuten mutta mun sydän on täynnä kun mun lapset on ok ja mun kanssa. Ulkoiset uhat mitkä uhkaa meitä kaikkia, on vaan melua ympärillä. Tosiasioita, mutta jos ei sulla oo mitään menetettävää, sulla ei oo mitään menetettävää. Mulla on. Ja se on asia mikä tekee onnellisimmaksi ja onnettomammaksi. Siitä elämässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Pas.ka vaimo. Nainen ylipäätään, onko turhempaa miehen elämässä? Mies
Ja sinä itse olet täydellisyys. Miksi roikut vaimossasi. Varmasti hän olisi onnellinen ilman sinua.
Sabotoin itse itseäni ja onneani. Minulle on jo pikkulikasta saakka tolkutettu miten huono olen ja miten en ansaitse mitään hyvää. Tätä sitten olen toteuttanut koko elämäni ajan vaikka olenkin yrittänyt hakea apua ja olen yrittänyt muuttaa ajatteluani.
Vapaa-ajan puute