Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ANTEEKSIPYYNTÖJÄ tullut.
mitä on tullu: turhaa lässytystä jota ei kukaan KAIPAA.
Mistä odotat anteeksipyyntöjä?
Miksi johonkin osoitetaan huomiota, joka ei sitä huomiota ole koskaan halunnut. Ei negatiivista, eikä mitään positiivistakaan. Miksi ei voi antaa jonkun asua ja elää rauhassa? Miksi asiat käydään penkomassa petarin pohjia myöten?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan hemmottele. Paitsi lapset, kun antavat itse tekemiään piirustuksia yms.
Aina voi hemmotella itseään.
Unohdan toisinaan että tää ei ole vain meidän kahden keskustelupaikka. Olin äsken kirjoittamassa viestiä kunnes pysähdyin, ei liity yhtään mihinkään. Sulle olisin sen voinut lähettää jos olisin voinut. Vmp.
Hemmottelu on kyllä kiva asia. Kaipaan miestä jonka kanssa, kaikki "jutskat" toimi. Se kemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ANTEEKSIPYYNTÖJÄ tullut.
mitä on tullu: turhaa lässytystä jota ei kukaan KAIPAA.
Mistä odotat anteeksipyyntöjä?
Miksi johonkin osoitetaan huomiota, joka ei sitä huomiota ole koskaan halunnut. Ei negatiivista, eikä mitään positiivistakaan. Miksi ei voi antaa jonkun asua ja elää rauhassa? Miksi asiat käydään penkomassa petarin pohjia myöten?
Ja jatkoa:
Ja voikohan kukaan ymmärtää miltä se jatkuva epätoivottu seuraaminen tuntuu? Kun sille ei oo mitään syytä? Miltä jatkuva arvostelu olemattomista ja keksityistä asioista tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kukaan hemmottele. Paitsi lapset, kun antavat itse tekemiään piirustuksia yms.
Aina voi hemmotella itseään.
Toki. Hemmottelen haaveilemalla. Haaveissani saan, sen mistä unelmoin. Semmoinen larppauselämä, vaikka en larppaust ole koskaan harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Sieluni janoaa sieluasi.
n- >n?😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sinua. Olet paras! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Et ole hullumpi itsekään! Olet ajatuksissani, tänäänkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hulluna sinuun. 🤗🧡 Halaus ja suukko.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Ansku ajatuksissani.
Anne, Anna, Anni vai kenties Anniina?
Vierailija kirjoitti:
Peiton alle lämpimään kahdestaan lusikkaan.
Oltaisiinpa näin illat, yöt, aamut läpeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansku ajatuksissani.
Anne, Anna, Anni vai kenties Anniina?
Jos nuo olis vaihtoehdot, niin sanoisin Anne. sivueri
En tarvitse hemmottelua vaan läsnäoloa.
Saattaa olla, että vaikka olen aivan tavallinen mies enkä sinänsä mitään erikoista, niin mulla on yliluonnollisia kykyjä muunmuassa sängyssä. Siinä tosin on ehdot, kaikki on vähän sellaista mutta aika vahvat kemiat.
N41v vois tulla tänään kyläilemään.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse hemmottelua vaan läsnäoloa.
Kyllä, aikaansa antamalla antaa myös arvostusta, kunnioitusta, välittämistä toista kohtaan. Sehän se on kaikista parasta hemmottelua, kun on ihminen ihmiselle. Läsnäolon voima on uskomaton! 🤗
Vierailija kirjoitti:
N41v vois tulla tänään kyläilemään.
Ei tarvitse tänään. Hoitelin jo itse itseni.
Vihaan taukojumppaa ja kävin juuri makuulle ihmettelemään näitä jankkauksia. Toivottavasti häntä hemmotellaan ja jos ei, lähetän lämpöisen halauksen näin alkuun.