Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen läski homo. T
Naiset kulissii
Lähtee Rohkeasti toteuttamaan itseään ja astuu kaapista ulos.
Huh, olipa se pitkä päivä. Kenelle sitä laittaisi terveiset tänä iltana. 🤔 Tänään ei ole edes ollut ketään ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Hauku vaan, mutta en laihduta. E
Een pakkomielteesi siis jatkuu, jekkutrolli. Saisitkohan ongelmaasi Kelasta jonkun vieroitusterapian maksusitoumuksella?
Olisi kyllä ikävää, jos joku ajattelisi minun olevan ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Kerrotko vielä miten tämä sekaisin oleminen ilmenee?
Sähläämisenä, erikoisena käytöksenä, hermostuneisuutena.
Sama pätee myös univajeeseen plus sählään muutoinkin ja tiputtelen väsyneenä kyniä yms. esineitä, joten kohdallani en tekisi päätelmiä hermostuneisuuden tai sähläämisen perusteella.
Anna ihmisten tehdä omat päätelmänsä. Eivätköhän he osaa lukea omia tilanteita. Sivu
Enhän minä kenenkään puolesta luetellut etteikö sählääminen voisi viitata myös
Miten itse osoitat romanttista kiinnostusta?
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ikävää, jos joku ajattelisi minun olevan ihastunut.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Merkkejä oli niin paljon, vaikea edes luetella. Siis oli, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauku vaan, mutta en laihduta. E
Een pakkomielteesi siis jatkuu, jekkutrolli. Saisitkohan ongelmaasi Kelasta jonkun vieroitusterapian maksusitoumuksella?
Joskus tuntuu, että se on joku, joka on huomannut kaivattunsa olevan kiinnostunut E-alkuisesta. Ei niissä ole päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla unelmieni nainen, hyvä kollega.
Ollaanko menossa metsään huomenna?
Kuola valui ja läähätti, mutta vain kuvainnollisesti. Se oli silti aistinvaraisesti havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en tiedä, mutta kyllä minuun on moni ihastunut. Eräskin karmea tapaus, josta kyllä paistoi läpi jokaisella huokosella ja solulla, että halusi minua ja näyttää vieläkin haluavan. Toivottavasti luki minun joka solusta, etten ikipäivänä ollut hänestä kiinnostunut. Vieläkin puistattaa vastikään sattuneet seikat.
Olet siis sittenkin olemassa. Mietin jo aiemmin, mahdatko olla vain jonkinlainen harhaolento. Ehkä rakkauden pettymysten luoma psykoottinen kuvajainen toteutumattomista unelmistani. En ole ennen harhoja aistinut, joten en tiennyt millaisia ne ovat tai eivät ole. Ehkä juuri jotain niin viehättävää kuin sinä.
Kesäkuukaudet olen sua miettinyt. Miettinyt ajatellen, että syksyllä näemme useammin ja jippii kivaa jee. Syksykuukaudet olen ihmetellyt, että mitäs nyt? Olen nähnyt vain vilahduksia tai nopean ohituksen ilman varsinaista vuorovaikutusta tai kolmansien vahvistusta siitä, että olet totta.
Viimein kuitenkin kohdattiin ihan vuorovaikuttaen ja muutkin osallistuivat keskusteluun, joten voin päätellä, että et ole ollenkaan epätodellinen, vaan täyttä lihaa ja verta. On siis olemassa eläviä ihmisiä, jotka ovat kuin taivaasta pudonneet. Hauska tutustua, taas. Haistata home jos haluat, minähän haistan. Teen mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi olettamaan kenenkään olevan minuun ihastunut, ennen kuin sen ääneen sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Itselläni katsominen.
Hyvää yötä lounaaseen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Ei ne merkit vaan vire. Saahan hiuksiaan sukia kuka tahansa niin halutessaan. Pupillien laajentuminen on ehkä ainoa merkki, jota voi tietoisesti esittää.
Mutta se voi johtua myös valaistuksesta tai MT-pillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Kerrotko vielä miten tämä sekaisin oleminen ilmenee?
Sähläämisenä, erikoisena käytöksenä, hermostuneisuutena.
Sama pätee myös univajeeseen plus sählään muutoinkin ja tiputtelen väsyneenä kyniä yms. esineitä, joten kohdallani en tekisi päätelmiä hermostuneisuuden tai sähläämisen perusteella.
Anna ihmisten tehdä omat päätelmänsä. Eivätköhän he osaa lukea omia tilanteita. Sivu
Enhän minä kenenkään puolesta lu
En vähään aikaan ole osoittanut, sen verran pahasti naisellinen ja seksuaalinen itsetuntoni on lytätty muutaman vuoden kuluessa. Aiemmin olin hyvinkin flirtti. Toisinaan vahingossakin. Kaipa eneimmäkseen seuraan hakeutumalla, koskettamalla esim. käsivartta. katsekontaktilla, hymyilemällä, kiinnostuksella, kohteliaisuuksilla(aidoilla) jne. Ei ole iiiin tietoista kuitenkaan, että tarkoituksella erityisesti "osoittaisi". Nyttemmin olen keskittynyt kätkeämään, vaikka olisinkin kiinnostunut. Silloin kenenkään ei tarvitse kiusoitella tai vahtia, kenestä olen kiinnostunut ja kuinka voisi a)joko hieroa suolaa haavoihin tai yrittää muutoin tehdä olemistani tukalaksi ja liian tietoiseksi eleistäni ja ilmeistäni.
niin tästä listasta jota ruoditaan näyttää tippuneen pois kaksi asiaa:
ajattelee minua vapaa-ajallaan
puhuu meistä
kyseessä työkaveri