Onko muilla tälläistä kun aamulla on aikainen herätys?
Eli jos aamulla on poikkeuksellisesti aikainen herätys, niin nukkuminen menee ihan päin mäntyä.
Tänään lähtö reissuun ja piti herätä aikaisin. Yritin mennä nukkumaan viimeistään kymmeneltä, että saan tarpeeksi unta. Eihän siitä tullut mitään vaan pyöriskelin hereillä puoleenyöhön saakka. Sitten kun nukahdin niin näin koko ajan erilaisia variaatioita miten myöhästyn jotenkin. Joko kellot siirretty hälyttämään myöhemmin tai myöhästyn bussista.
Muutenkin heräilin koko ajan ja lopulta heräsin ennen herätystä, koska en yksinkertaisesti saanut enää unta.
Sama homma joka ikinen kerta. :( Ärsyttävää. En kehtaisi mitään melatoniiniakaan ottaa illalla, koska se aiheuttaa minulle sen että herään hyvin tokkuraisena ja olo on kuin huumatulla puolet vuorokaudesta.
Kommentit (3)
On juuri tuollaista. Stressaan herätystä (lähinnä että heräänkö varmasti) > en saa unta ja herään joku 10 kertaa yön aikana ja luulen että nyt on aamu. Huoh.
Mulla tahtoo olla, että kun olen töiden jälkeen lähdössä suoraan autolla pitkälle reissulle, niin en saa nukuttua edellisenä yönä kunnolla. Kai se vieläkin jännittää, vaikka ajan pitkiä matkoja paljon. Sitten kahvin voimilla jaksetaan ajaa. Pari kertaa on pitänyt viivästyttää lähtö ja ottaa pienet torkut.
Kuulostaa todella tutulta!!!!