Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Vilkuili salaa. Meillä on toinenkin söpöläinen töissä, joka vilkuilee...
Onko se miehiltä jonkinlaisen vihje kiinnostuksesta, jos hän tulee seisoskelemaan naisen lähelle, mutta ei sano naiselle mitään? Esim. jää seuraamaan naista, mies on puuhastelevinaan jotain omaa naisen lähellä tai mies jää juttelemaan jonkun toisen tyypin kanssa naisen lähelle. Tämä aivan alussa, kun ei vielä edes tunneta toisia kuin ehkä vain nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski homo. T
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ikävää, jos joku ajattelisi minun olevan ihastunut.
Miksi?
Vaatinut aina vähän enemmän tuo ihastuminen ja se on tosi ikävä paikka, jos joku tulee sinulle kertomaan, että olet ihastunut häneen, vaikket ole mitään sen suuntaista koskaan sanonutkaan. Enkä myöskään kaipaa minkäänlaista asenteen muutosta ihmiseltä, joka lähtisi jotenkin kuvittelemaan minun ihastumiseni.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miehiltä jonkinlaisen vihje kiinnostuksesta, jos hän tulee seisoskelemaan naisen lähelle, mutta ei sano naiselle mitään? Esim. jää seuraamaan naista, mies on puuhastelevinaan jotain omaa naisen lähellä tai mies jää juttelemaan jonkun toisen tyypin kanssa naisen lähelle. Tämä aivan alussa, kun ei vielä edes tunneta toisia kuin ehkä vain nimeltä.
Ihan normaalia käytöstä se on joiltakin ihmisiltä, sukupuolesta riippumatta. Tullaan hyörii etäisyydelle, jos vaikka jotenkin satuttaisi kontakti saamaan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Itselläni katsominen.
En tiedä siitä mutta kun vatsa murisee taitaa olla nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän isoin ero on se, että sulla ei ole mitään menetettävää.
Menetin mahdollisuuteni suhun.
Ei, vaan jos ja kun (kaiken järjen mukaan) meistä ei tule mitään, sinulla on silti hyvä. On aina ollut. Mulle ei sitä onnea ole annettu.
Vieläkö on joku kirjain, joka haluaisi ilmoittautua läskiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkuili salaa. Meillä on toinenkin söpöläinen töissä, joka vilkuilee...
Kyllä teitä on enemmänkin, ketkä minua vilkuilee salaa. Taitaa olla kyllä eri työpaikasta kyse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en tiedä, mutta kyllä minuun on moni ihastunut. Eräskin karmea tapaus, josta kyllä paistoi läpi jokaisella huokosella ja solulla, että halusi minua ja näyttää vieläkin haluavan. Toivottavasti luki minun joka solusta, etten ikipäivänä ollut hänestä kiinnostunut. Vieläkin puistattaa vastikään sattuneet seikat.
Mitä vastikään on sitten sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mulla jotkut työkaverimiehet tekee tota, mutta ihan vaan siksi, että mulla on niin hyvät jutut. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni katsominen.
Minä katson eteeni kulkiessani ja tarkkailen lähiympäristöäni muutenkin, en ole sokea vaikka likinäköinen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on joku kirjain, joka haluaisi ilmoittautua läskiksi?
Saako siitä pullan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni katsominen.
Mun ihastus noin vuoden ajan aina tuijotti todella todella intensiivisesti mua ja erityisesti mun suuta.
se oli alkuun vähän jännä kun ajattelin että muut huomaa sen varmasti myös.
nyt kun ihastus on edennyt sellaselle välittävälle tasolle lähinnä katsellaan toisiimme ja hymyillään.
Ja on se vaan outoa siksi kun ei me kumpikaan oikein tiedetä miksi mut niin vaan toimitaan en mä osaa kuvitella että se on mitää muuta kuin kahden ihmisen välistä kemiaa ja sitä että haluaa katsoa toista ja hymyillä tälle ja toisen katsominen saa hymyilemään. En tiedä miten harhainen olen mutta näkisin että sen hymyn aitouden tunnistaa ja jotain ihmisten välillä on jos ne niin toisiaan tuijottelevat että kyse ei ole mistään täysin yksipuolisesta , tiedostamattomasta voi toki olla kyse
Huomiokykyiset kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en tiedä, mutta kyllä minuun on moni ihastunut. Eräskin karmea tapaus, josta kyllä paistoi läpi jokaisella huokosella ja solulla, että halusi minua ja näyttää vieläkin haluavan. Toivottavasti luki minun joka solusta, etten ikipäivänä ollut hänestä kiinnostunut. Vieläkin puistattaa vastikään sattuneet seikat.
Mitä vastikään on sitten sattunut?
Eipä ole tässä tarvetta avautua. Olen tänne tästä kirjoitellut. Jos et ole tehnyt laittomia asioita, etkä ole esimerkiksi tunkenut toisen reviirille, etkä ole epävarma keski-ikäisyyden loppupuolella oleva tolvana, niin ei ollut sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Katseesta. Siitä se lähti😚
Heikko merkki. Minä ainakin tuijotan ihmisiä hyvinkin paljon. Vaikka ei kiinnostaisi millään muotoa. Eri