Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olis pitäny ymmärtää aikasemmin kuinka ahdistavana ja oksettavana sä mua pidät. Yritän jatkossa olla katsomatta sua ja muutenki jättää sut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Ja miten erottaa tuttavallinen kiinnostus romanttisesta kiinnostuksesta?
terv. Eri, joka ymmärtää huonosti sosiaalisia vihjeitä ja sanattomia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
- Huomaavaisuus, ajattelee minun asioitani puolestani
- Puhuu meistä
- Hymyilee ja katsoo silmiin, paljon
- Muistaa mitä olen kertonut, on kiinnostunut minusta ihmisenä
- Muistaa mitä ihmeellisempiä pieniä asioita minusta
- Huolehtii että minulla on asiat kunnossa
- Ajattelee minua vapaa-ajallaan
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny ymmärtää aikasemmin kuinka ahdistavana ja oksettavana sä mua pidät. Yritän jatkossa olla katsomatta sua ja muutenki jättää sut rauhaan.
Tää on tuttua mullekin. Älä sitten vain hae sitä huomiota puhumalla hänelle näin. Se on vieläkin oksettavampaa. Kuulit totuuden joten jätä rauhaan ja käsittele se asia. Usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne merkit vaan vire. Saahan hiuksiaan sukia kuka tahansa niin halutessaan. Pupillien laajentuminen on ehkä ainoa merkki, jota voi tietoisesti esittää.
*pupillien laajenemista ei voi tietoisesti esittää. Muut eleet, kuten peilaaminen, hiusten sukiminen, kulmakarvojen kohottaminen yms, ovat helposti näyteltävissä, jos niin haluaa. Kuitenkin pelkkä ele ei vaikuta ellei taustalla ole oikeaa..no miten sen nyt määrittää..tunnelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Huomaavaisuus, ajattelee minun asioitani puolestani
- Puhuu meistä
- Hymyilee ja katsoo silmiin, paljon
- Muistaa mitä olen kertonut, on kiinnostunut minusta ihmisenä
- Muistaa mitä ihmeellisempiä pieniä asioita minusta
- Huolehtii että minulla on asiat kunnossa
- Ajattelee minua vapaa-ajallaan
Totta. Nämä silloin, kun on kyse muustakin kuin hetekllisestä kohtaamisesta.
Hopeakettu kirjoitti:
Olet vain kangastus, etkä tiedä ollenkaan, miksi minä sinut olen luonut. Häivähdys aamunkoitossa, hiljainen muisto, jota kannan.
Kädet ojentuvat tyhjyyteen, sinä liu'ut pois, etkä jää. Katseesi ei koskaan kohtaa minun, vaikka se polttaa sisintäni yhä.
Kuljen läpi päivien, joissa olet olemassa vain ajatuksissa. Et ole täällä, et sielläkään, vaan jossakin välissä, yksinäisten hetkien keskellä.
Sinut olen piirtänyt iltojen hämärään, unelmista, joita ei voi elää todeksi. Olet minulle, mutta et minussa.
(Osa tekstistä kopioitu tämän säikeen viestistä 28911)
Ihanaa kaipaus -runoutta :) lainasit mun viestiä kangastuksesta.
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Hopeakettu kirjoitti:
Olet vain kangastus, etkä tiedä ollenkaan, miksi minä sinut olen luonut. Häivähdys aamunkoitossa, hiljainen muisto, jota kannan.
Kädet ojentuvat tyhjyyteen, sinä liu'ut pois, etkä jää. Katseesi ei koskaan kohtaa minun, vaikka se polttaa sisintäni yhä.
Kuljen läpi päivien, joissa olet olemassa vain ajatuksissa. Et ole täällä, et sielläkään, vaan jossakin välissä, yksinäisten hetkien keskellä.
Sinut olen piirtänyt iltojen hämärään, unelmista, joita ei voi elää todeksi. Olet minulle, mutta et minussa.
(Osa tekstistä kopioitu tämän säikeen viestistä 28911)
Kaunis kiitos tästä! Hyvin kuvaat rakkautta, joka on unta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten erottaa tuttavallinen kiinnostus romanttisesta kiinnostuksesta?
terv. Eri, joka ymmärtää huonosti sosiaalisia vihjeitä ja sanattomia viestejä.
Seksuaalinen vetovoima on se ero. Romantillis/seksuaalinen yhteys on erilainen kuin platoninen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Kerrotko vielä miten tämä sekaisin oleminen ilmenee?
Kiinnostuksen aistii. Sekaisin menon myös.
Mä oon ihan hulluna suhun. Soita mulle synttäripuhelu ens viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei voi antaa mahdollisuutta, pitää olla molemminpuolinen kiinnostus.
Totta. Kaikki ei vain edes pysty kaikkeen lähtemään vaikka siinä toisessa osapuolessa ei olisi yhtään mitään vikaa. Kannattaa huomioida tämä ihan jokaisen, ei kannata edes loukkaantua koska se on siis turhaa.
Tietäisinpä, mistä puhut. Ei ole kokemusta noista haluttomuuksista. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähläämisenä, erikoisena käytöksenä, hermostuneisuutena.
Sitten olet kuin mitään et olisi sanonutkaan. Luepa läpi ja mieti, että minä olisin kirjoittanut ne omasta kulmastani. Olisitko peräti otettu?
Jos kiinnostus on platonista, ei kuulu läähätystä eikä kuola valu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naureksin ja hymyilen kaikille jutuille. Keskusteluni on hyvin omituista ja saatan tokaista asian, jolla ei ole päätä eikä häntää. Sivusta.
Todellako. ellet laske irti siitä mikä ei ole tarkoitettu, niin se otetaan pois. Herranduudelis. Kuka on kenenkään puolesta sanomassa mikä hänelle kuuluu? Rakkaudessa tietenkin kummankin tahto, mutta muutoin.
Mitä ihmettä varten te alapeukuttelette toisten kaipauksia?