Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Kerrotko vielä miten tämä sekaisin oleminen ilmenee?
Sähläämisenä, erikoisena käytöksenä, hermostuneisuutena.
Sama pätee myös univajeeseen plus sählään muutoinkin ja tiputtelen väsyneenä kyniä yms. esineitä, joten kohdallani en tekisi päätelmiä hermostuneisuuden tai sähläämisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Meidän isoin ero on se, että sulla ei ole mitään menetettävää.
Menetin mahdollisuuteni suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
- Huomaavaisuus, ajattelee minun asioitani puolestani
- Puhuu meistä
- Hymyilee ja katsoo silmiin, paljon
- Muistaa mitä olen kertonut, on kiinnostunut minusta ihmisenä
- Muistaa mitä ihmeellisempiä pieniä asioita minusta
- Huolehtii että minulla on asiat kunnossa
- Ajattelee minua vapaa-ajallaan
En ottaisi näitä ihan 100% varmana, koska ainakin itselläni tapahtuu nämä ihan luonnostaan kaikkien kanssa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostus on platonista, ei kuulu läähätystä eikä kuola valu...
Kuolan valuminen on metafora samoin läähättäminen. Ohjeillasi harva huomaisi kiinnostusta kenenkään taholta.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitäny ymmärtää aikasemmin kuinka ahdistavana ja oksettavana sä mua pidät. Yritän jatkossa olla katsomatta sua ja muutenki jättää sut rauhaan.
Onko tämä sun omaa kuvitelmaa vai sanoiko hän jotain tällaista?
Naisen elämä koostuu monista pienistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut saattaa antaa itsestään tahattomasti vaikutelman, että on enemmän tai vähemmän sekaisin.
Sama pätee myös univajeeseen plus sählään muutoinkin ja tiputtelen väsyneenä kyniä yms. esineitä, joten kohdallani en tekisi päätelmiä hermostuneisuuden tai sähläämisen perusteella.
Anna ihmisten tehdä omat päätelmänsä. Eivätköhän he osaa lukea omia tilanteita. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy allekirjoittaa. Minä saatan naureskella itsekseni ja hieman omituisesti höpistä, aloitan jutun mutta kesken kaiken ajattelen että ei tämä kiinnosta ketään ja häivytän asian pois. Saatan myös kysyä tyhmiä kysymyksiä ja sitten alan selittää miksi kysyin.
Hyvää yötä kauniille Päivänkakkaralle ja pienelle Puna-apilaalle sinne täältä. Aattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Puhuu meistä
En ottaisi näitä ihan 100% varmana, koska ainakin itselläni tapahtuu nämä ihan luonnostaan kaikkien kanssa.
Sivu
Samoin, muistan mm. kuinkakukakin juo kahvinsa (maitoa vai kasvimaitoa, sokeria vai ei jne.) Samoin mistä makeisista tai leivonnaisista pitävät, mitä kertovat lemmikeistään ja perheestään, milliasta musiikkia kuuntelevat jne. Lisäksi olen kiinnostunut heistä joiden kanssa olen tekemisissä ja millaisia he ovat. Kuitenkaan tämä ei tarkoita, että kiinnostus olisi välttämättä romanttista.eri
Haluan vain päästä kysymään sinulta. Miksi silmäsi ovat niin surulliset.
Kiitos. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski homo. T
Olen vaistonnut jotain tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisten tehdä omat päätelmänsä. Eivätköhän he osaa lukea omia tilanteita. Sivu
Enhän minä kenenkään puolesta luetellut etteikö sählääminen voisi viitata myös kiinnostukseen. + ap vastasi kysymykseeni, joten vastasin omasta puolestani, mutten kaikkien puolesta. Ei ole olemassa yleissääntöä, jonka perusteella jokainen toimisi tai reagoisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä koostuu monista pienistä asioista.
Kuten kaikkein muidenkin eläväin.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski homo. T
Naiset kulissii
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen aistii. Sekaisin menon myös.
Ai, ihmeen vähän noita aloitteita silti tulee, vaikka minulla kyllä kiinnostusta olisi ja kyllä, useimmat heistä todennäköisesti vastaisivat myöntävästi, jos pyytäisin kahville.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Olet vain kangastus, etkä tiedä ollenkaan, miksi minä sinut olen luonut. Häivähdys aamunkoitossa, hiljainen muisto, jota kannan.
Kädet ojentuvat tyhjyyteen, sinä liu'ut pois, etkä jää. Katseesi ei koskaan kohtaa minun, vaikka se polttaa sisintäni yhä.
Kuljen läpi päivien, joissa olet olemassa vain ajatuksissa. Et ole täällä, et sielläkään, vaan jossakin välissä, yksinäisten hetkien keskellä.
Sinut olen piirtänyt iltojen hämärään, unelmista, joita ei voi elää todeksi. Olet minulle, mutta et minussa.
(Osa tekstistä kopioitu tämän säikeen viestistä 28911)Ihanaa kaipaus -runoutta :) lainasit mun viestiä kangastuksesta.
Jäi niin aatoksiin pyörimään lauseesi, se sopisi vaikka laulun säkeistöön. Siinä on paljon, samaistuspohjaa ja samalla jokainen käsittää sen omalla tavallaan🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Puhuu meistä
Sivu
Sama. Minulla myös tapahtuu luonnostaan. Harmi, jos luulisivat minun olevan ihastunut.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy allekirjoittaa. Minä saatan naureskella itsekseni ja hieman omituisesti höpistä, aloitan jutun mutta kesken kaiken ajattelen että ei tämä kiinnosta ketään ja häivytän asian pois. Saatan myös kysyä tyhmiä kysymyksiä ja sitten alan selittää miksi kysyin.
Kuulostat minulta. Hyvää yötä.
Meidän isoin ero on se, että sulla ei ole mitään menetettävää.