Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä merkeistä huomasit, että kaivattusi on ihastunut sinuun?
Katseesta. Siitä se lähti😚
Uuh. Sivu.
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Olisitpa sylissäni 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Huomiokykyiset kuuluvat yhteen.
Haetko sä nyt vaan huomiota täällä?
Vierailija kirjoitti:
Hä? Metsään minä haluaisin muuttaa mahdollisimman kauaksi ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä koostuu monista pienistä asioista.
Kuten kaikkein muidenkin eläväin.
Naiset on erilaisia. Naisen sydän sykkii kiivaammin.
Jostain kuului ääntä, nyt hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on joku kirjain, joka haluaisi ilmoittautua läskiksi?
Saako siitä pullan?
Pistetään kuule ihan groissantti ja fiineribulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miehiltä jonkinlaisen vihje kiinnostuksesta, jos hän tulee seisoskelemaan naisen lähelle, mutta ei sano naiselle mitään? Esim. jää seuraamaan naista, mies on puuhastelevinaan jotain omaa naisen lähellä tai mies jää juttelemaan jonkun toisen tyypin kanssa naisen lähelle. Tämä aivan alussa, kun ei vielä edes tunneta toisia kuin ehkä vain nimeltä.
Voi se olla yksi merkki kiinnostuksesta, pelkästään tuosta on hankala sanoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Onnea teille! Huomioikaa toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatusta en tiedä, mutta kyllä minuun on moni ihastunut. Eräskin karmea tapaus, josta kyllä paistoi läpi jokaisella huokosella ja solulla, että halusi minua ja näyttää vieläkin haluavan. Toivottavasti luki minun joka solusta, etten ikipäivänä ollut hänestä kiinnostunut. Vieläkin puistattaa vastikään sattuneet seikat.
Mitä vastikään on sitten sattunut?
Eipä ole tässä tarvetta avautua. Olen tänne tästä kirjoitellut. Jos et ole tehnyt laittomia asioita, etkä ole esimerkiksi tunkenut toisen reviirille, etkä ole epävarma keski-ikäisyyden loppupuolella oleva tolvana, niin ei ollut sinulle.
Tämä taisi olla se yksinkertainen sairaanhoitaja jos oikein muistan? Ettei me muut suotta loukkannuttaisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ikävää, jos joku ajattelisi minun olevan ihastunut.
Miksi?
Vaatinut aina vähän enemmän tuo ihastuminen ja se on tosi ikävä paikka, jos joku tulee sinulle kertomaan, että olet ihastunut häneen, vaikket ole mitään sen suuntaista koskaan sanonutkaan. Enkä myöskään kaipaa minkäänlaista asenteen muutosta ihmiseltä, joka lähtisi jotenkin kuvittelemaan minun ihastumiseni.
Onpa ikävä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Kuuma en mä oo.
Mutta sauna on, eikä sielläkään sovi rakastella.
Vierailija kirjoitti:
Suora katsekontakti, mikä sai posket punoittamaan.9
Vierailija kirjoitti:
😂
No mikä ny niin naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on selkeitä kiinnostuksen merkkejä?
Ei ne merkit vaan vire. Saahan hiuksiaan sukia kuka tahansa niin halutessaan. Pupillien laajentuminen on ehkä ainoa merkki, jota voi tietoisesti esittää.
Mutta se voi johtua myös valaistuksesta tai MT-pillereistä.
Toki voi johtua myös hämärästä valaistuksesta tai mielialalääkkeistä. Silloin kuitenkin puuttuu jo edellä mainitsemani vire.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin eloisalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30km ja parin pitäjärajan väärältä puolta. Ajattelen sinua univajeessakin. Huomiseen.
Samanlainen hjjuumor.